14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
qays bn sa‘din | Qays ibn Sa'd al-Ansari | Sahabi |
abī ‘ammārin al-hamdānī | Arib ibn Humayd al-Himdani | Trustworthy |
al-qāsim bn mukhaymirah | Al-Qasim ibn Mukhaymira al-Hamadani | Trustworthy |
slmh bn kuhaylin | Salama ibn Kuhail al-Hadrami | Trustworthy |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
wakī‘un | Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi | Trustworthy Hafez Imam |
ja‘far bn muḥammadin al-tha‘labī | Ja'far ibn Muhammad al-Th'alabi | Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith |
muḥammad bn ‘abd al-lah al-ḥaḍramī | Muhammad ibn Abdullah al-Hadrami | Trustworthy حافظ (memorizer) |
abū sa‘īdin aḥmad bn ya‘qūb al-thaqafī | Ahmad ibn Ya'qub al-Naysaburi | Saduq Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
قَيْسِ بْنِ سَعْدٍ | قيس بن سعد الأنصاري | صحابي |
أَبِي عَمَّارٍ الْهَمْدَانِيُّ | عريب بن حميد الهمداني | ثقة |
الْقَاسِمِ بْنِ مُخَيْمِرَةَ | القاسم بن مخيمرة الهمداني | ثقة |
سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ | سلمة بن كهيل الحضرمي | ثقة |
سُفْيَانُ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
وَكِيعٌ | وكيع بن الجراح الرؤاسي | ثقة حافظ إمام |
جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الثَّعْلَبِيُّ | جعفر بن محمد الثعلبي | صدوق حسن الحديث |
مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْحَضْرَمِيُّ | محمد بن عبد الله الحضرمي | ثقة حافظ |
أَبُو سَعِيدٍ أَحْمَدُ بْنُ يَعْقُوبَ الثَّقَفِيُّ | أحمد بن يعقوب النيسابوري | صدوق حسن الحديث |
Mustadrak Al Hakim 1491
Qais bin Sa'd (may Allah be pleased with him) narrates: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) commanded us to pay Sadaqah al-Fitr before the verses of Zakah were revealed. Then, when the verses of Zakah were revealed, the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) neither commanded us nor forbade us from paying Sadaqah al-Fitr, but we continued to pay it anyway. ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of both Imam Bukhari and Imam Muslim (may Allah have mercy on them both), although neither of them narrated it. I have narrated this hadith in comparison to the hadith of Abu 'Umar, because the hadith of Abu 'Umar proves its recommendation, whereas this (above-mentioned) hadith proves its obligation.
" حضرت قیس بن سعد رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : ہمیں رسول اللہ ﷺ نے زکوۃ کے احکام نازل ہونے سے پہلے صدقہ فطر ادا کرنے کا حکم دیا تھا پھر جب زکوۃ کا حکم نازل ہوا تو آپ ﷺ صدقہ فطر کا ہمیں نہ تو حکم دیتے تھے اور نہ ہی منع کرتے تھے لیکن ہم بہرحال صدقہ فطر ادا کرتے تھے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ و امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ دونوں کے معیار کے مطابق صحیح ہے دونوں نے ہی اسے نقل نہیں کیا ۔ میں نے یہ حدیث ابوعمار کی حدیث کے مقابلے میں نقل کی ہے ۔ کیونکہ ابوعمار کی حدیث سے اس کا استحباب ثابت ہوتا ہے جبکہ اس ( مندرجہ ذیل ) حدیث سے وجوب ثابت ہوتا ہے ۔"
Hazrat Qais bin Saad (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : humain Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne zakat ke ahkam nazil hone se pehle sadqa fitr ada karne ka hukm diya tha phir jab zakat ka hukm nazil hua to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) sadqa fitr ka humain na to hukm dete thay aur na hi mana karte thay lekin hum beharhaal sadqa fitr ada karte thay. ** Ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih dono ke miyaar ke mutabiq sahih hai dono ne hi ise naqal nahin kiya. Maine ye hadees Abu Amar ki hadees ke muqable mein naqal ki hai. Kyunke Abu Amar ki hadees se iska istehbab sabit hota hai jabke is (mandarja zel) hadees se wujoob sabit hota hai.
أَخْبَرَنَا أَبُو سَعِيدٍ أَحْمَدُ بْنُ يَعْقُوبَ الثَّقَفِيُّ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْحَضْرَمِيُّ، ثنا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الثَّعْلَبِيُّ، ثنا وَكِيعٌ، ثنا سُفْيَانُ، عَنْ سَلَمَةَ بْنِ كُهَيْلٍ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُخَيْمِرَةَ، عَنْ أَبِي عَمَّارٍ الْهَمْدَانِيُّ، عَنْ قَيْسِ بْنِ سَعْدٍ، قَالَ: «أَمَرَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِصَدَقَةِ الْفِطْرِ قَبْلَ أَنْ تَنْزِلَ الزَّكَاةُ، فَلَمَّا نَزَلَتِ الزَّكَاةُ لَمْ يَأْمُرْنَا وَلَمْ يَنْهَنَا، وَنَحْنُ نَفْعَلُهُ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَإِنَّمَا جَعَلْتُهُ بِإِزَاءِ حَدِيثِ أَبِي عَمَّارٍ، فَإِنَّهُ عَلَى الِاسْتِحْبَابِ، وَهَذَا عَلَى الْوُجُوبِ "