14.
Statement of Zakat (Almsgiving)
١٤-
بیان الزكاة


Mustadrak Al Hakim 1505

This hadith is also narrated with the chain of 'Abdul-'Aziz bin Muslim. These are the hadiths upon whose chains there is consensus about their authenticity. And they cannot be classified as 'mu'allal' (containing a hidden defect) due to the narration of Muhammad bin Abi 'Ubaydah bin Ma'n, which he narrated from his father, on the authority of A'mash, on the authority of Ibrahim At-Taymi, on the authority of Mujahid. And A'mash has another chain for this hadith, and it is according to the criteria of Imam Al-Bukhari, may Allah have mercy upon him, and Imam Muslim, may Allah have mercy upon him. (The hadith is as follows). This hadith is narrated with the other chain of A'mash.

" عبدالعزیز بن مسلم کی سند کے ہمراہ بھی یہ حدیث منقول ہے ۔ یہ وہ احادیث ہیں جن کی اسناد کے صحیح ہونے پر اتفاق ہے ۔ اور ان کو محمد بن ابوعبیدہ بن معن کی اس روایت کی وجہ سے معلل نہیں کہہ سکتے جو انہوں نے اپنے والد کے واسطے سے اعمش کے ذریعے ابراہیم التیمی کے حوالے سے مجاہد سے روایت کی ہے ۔ اور اعمش کے پاس اس حدیث کی ایک اور سند بھی ہے اور وہ امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق ہے ۔ ( وہ حدیث درج ذیل ہے ) ۔ یہ حدیث اعمش کی دوسری سند کے ہمراہ منقول ہے ۔"

Abdul Aziz bin Muslim ki sanad ke hamrah bhi yeh hadees manqool hai. Yeh woh ahadees hain jin ki asnaad ke sahih hone par ittefaq hai. Aur in ko Muhammad bin Abu Ubaidah bin Ma'an ki is riwayat ki wajah se ma'alil nahi keh sakte jo unhon ne apne walid ke wasete se A'mash ke zariye se Ibrahim al-Timi ke hawale se Mujahid se riwayat ki hai. Aur A'mash ke paas is hadees ki ek aur sanad bhi hai aur woh Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ke miyaar ke mutabiq hai. (Woh hadees darj zail hai). Yeh hadees A'mash ki dusri sanad ke hamrah manqool hai.

فَحَدَّثَنَاهُ مُحَمَّدُ بْنُ صَالِحِ بْنِ هَانِئٍ، ثنا السَّرِيُّ بْنُ خُزَيْمَةَ، ثنا مُعَلَّى بْنُ أَسَدٍ، ثنا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ مُسْلِمٍ «هَذِهِ الْأَسَانِيدُ الْمُتَّفَقُ عَلَى صِحَّتِهَا لَا تُعَلَّلُ بِحَدِيثِ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِي عُبَيْدَةَ بْنِ مَعْنٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ، عَنْ مُجَاهِدٍ، وَعِنْدَ الْأَعْمَشِ فِيهِ إِسْنَادٌ آخِرُ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِهِمَا»