21.
It is proven from the Noble Quran the command to distribute the spoils of war
٢١-
دليل تقسيم الغنائم من القرآن الكريم
Mustadrak Al Hakim 2585
Qais bin Muhammad (may Allah be pleased with him) narrated that he asked Hasan bin Muhammad about the following verse of Allah: "(And know that whatever booty you acquire, then indeed, for Allah is [its] fifth, and for the Messenger..." (Al-Anfal: 41) (Translation: Kanz al-Iman, Imam Ahmad Raza). He replied: “This is the beginning of Allah's word, which encompasses everything in this world and the hereafter." He said: "After the death of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him), a difference of opinion arose among the Companions (may Allah be pleased with them) regarding these two shares. Some said that the share of the relatives was for the relatives of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), while others were of the view that this share was for the relatives of the Caliph. Some said: 'The share of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) is for the Caliph after him.' Finally, everyone agreed that both these shares should be used in the preparation of Jihad in the way of Allah, such as for horses, etc. Thus, this practice continued during the caliphates of Abu Bakr (may Allah be pleased with him) and Umar (may Allah be pleased with him)."
" حضرت قیس بن محمد رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ میں نے حسن بن محمد سے اللہ تعالیٰ کے اس فرمان : ( وَاعْلَمُوْآ اَنَّمَا غَنِمْتُمْ مِّنْ شَیْئٍ فَاَنَّ لِلّٰہِ خُمُسَہٗ وَ لِلرَّسُوْلِ ) ( الانفال : 41 ) ’’ اور جان لو کہ جو کچھ غنیمت لو تو اس کا پانچواں حصہ خاص اللہ اور رسول ﷺ کا ہے ‘‘۔ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا ) کے متعلق پوچھا ، تو انہوں نے جواباً کہا : یہ اللہ کے کلام کا آغاز ہے ، جو کچھ دنیا اور آخرت میں ہے ۔ انہوں نے کہا : رسول اللہ ﷺ کی وفات کے بعد صحابہ کرام رضی اللہ عنہم میں ان دو حصوں کے متعلق اختلاف واقع ہو گیا ۔ بعض نے کہا کہ قرابت داروں کا حصہ نبی اکرم ﷺ کے قرابت داروں کے لیے ہے اور بعض کا یہ موقف تھا کہ یہ حصہ خلیفہ کے رشتہ داروں کے لیے ہے ، بعض نے کہا : نبی اکرم ﷺ کا حصہ آپ ﷺ کے بعد خلیفہ کے لیے ہے ۔ بالآخر سب لوگ اس بات پر متفق ہو گئے کہ ان دونوں حصوں کو جہاد فی سبیل اللہ کی تیاری کے سلسلے میں گھوڑوں وغیرہ کی مد میں استعمال کیا جائے چنانچہ حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ اور حضرت عمر رضی اللہ عنہ کے دور خلافت میں اسی پر عمل رہا ۔"
Hazrat Qais bin Muhammad Radi Allaho Anho bayan karte hain ke maine Hassan bin Muhammad se Allah Taala ke is farman: (Wa Alamo Annama Ghanimtum Min Shai Fa inna Lillahi Khumusohu Wa Lil Rasool) (Al Anfal: 41) ''Aur jaan lo ke jo kuchh ghanimat lo to is ka panchwan hissa khas Allah aur Rasool ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka hai'' (Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza) ke mutalliq poocha, to unhon ne jawab diya: Yah Allah ke kalam ka aaghaz hai, jo kuchh dunya aur aakhirat mein hai. Unhon ne kaha: Rasool Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ki wafat ke baad Sahaba Kiram Radi Allaho Anhum mein in do hisson ke mutalliq ikhtilaf waqe ho gaya. Baaz ne kaha ke qarabat daron ka hissa Nabi Akram ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke qarabat daron ke liye hai aur baaz ka yah mauqif tha ke yah hissa khalifa ke rishta daron ke liye hai, baaz ne kaha: Nabi Akram ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ka hissa aap ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke baad khalifa ke liye hai. Balakhir sab log is baat par muttafiq ho gaye ke in donon hisson ko jihad fi sabilillah ki taiyari ke silsile mein ghoron waghaira ki mad mein istamal kya jaye chunanche Hazrat Abu Bakr Radi Allaho Anho aur Hazrat Umar Radi Allaho Anho ke daur khilafat mein isi par amal raha.
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا هَارُونُ بْنُ سُلَيْمَانَ الْأَصْبَهَانِيُّ، ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، ثنا سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، عَنْ قَيْسِ بْنِ مُحَمَّدٍ، قَالَ: سَأَلْتُ الْحَسَنَ بْنَ مُحَمَّدٍ عَنْ قَوْلِ اللَّهِ تَبَارَكَ وَتَعَالَى {وَاعْلَمُوا أَنَّمَا غَنِمْتُمْ مِنْ شَيْءٍ فَأَنَّ لِلَّهِ خُمُسَهُ وَلِلرَّسُولِ} [الأنفال: 41] الْآيَةُ. فَقَالَ: «هَذَا مِفْتَاحُ كَلَامِ اللَّهِ تَعَالَى مَا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ» قَالَ: " اخْتَلَفَ النَّاسُ فِي هَذَيْنِ السَّهْمَيْنِ بَعْدَ وَفَاةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَقَالَ قَائِلُونَ: سَهْمُ الْقُرْبَى لَقَرَابَةِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَقَالَ قَائِلُونَ: لَقَرَابَةِ الْخَلِيفَةِ، وَقَالَ قَائِلُونَ: سَهْمُ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِلْخَلِيفَةِ مِنْ بَعْدِهِ، فَاجْتَمَعَ رَأْيُهُمْ عَلَى أَنْ يَجْعَلُوا هَذَيْنِ السَّهْمَيْنِ فِي الْخَيْلِ وَالْعُدَّةَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ، فَكَانَا عَلَى ذَلِكَ فِي خِلَافَةِ أَبِي بَكْرٍ وَعُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا "