21.
It is proven from the Noble Quran the command to distribute the spoils of war
٢١-
دليل تقسيم الغنائم من القرآن الكريم
Mustadrak Al Hakim 2589
Abdullah bin Buraidah Aslami (may Allah be pleased with him) narrates: I was going with my father when he passed by some people who were speaking ill of Ali (may Allah be pleased with him). He stopped and said, "I too used to oppose Ali and find fault with him. Once, I was with Khalid bin Walid (may Allah be pleased with him) in an army, and we acquired a lot of spoils of war. Ali (may Allah be pleased with him) took a slave girl for himself from the khums (one-fifth share of the spoils). There was a slight disagreement between Ali and Khalid because Khalid knew about my negative views about Ali. So he said to me, 'This is a good opportunity for you. Go to the Prophet (peace and blessings be upon him) and mention this incident to him.'" (Buraidah continued) "I went to the Prophet (peace and blessings be upon him) and started talking. I was a man who used to look down, so when I spoke, I kept my gaze lowered. Then I would raise my head. Anyway, I told him about the incident with the army and then mentioned Ali's action. When I raised my head after finishing my story, the Prophet's (peace and blessings be upon him) face had turned red. He said, 'Of whom I am the mawla (protector and guardian), Ali is his mawla.' Hearing this, my heart was cleansed of any ill feelings towards Ali (may Allah be pleased with him)." ** This hadith meets the criteria of authenticity set by Imam Bukhari and Imam Muslim, although they haven't narrated it with this chain of narration. Imam Bukhari has, however, narrated a shorter hadith from Buraidah. The most authentic narration in this regard is the one narrated by Abu Dawud through A'mash, from Sa'd bin 'Ubaidah. Wakee' bin Jarrah also narrates it from A'mash.
" حضرت عبداللہ بن بریدہ اسلمی رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ میں اپنے والد کے ہمراہ جا رہا تھا کہ ان کا گزر کچھ ایسے لوگوں کے پاس سے ہوا جو حضرت علی رضی اللہ عنہ کی شان میں تبرابازی کر رہے تھے ، وہ بھی وہاں کھڑے ہو گئے اور کہنے لگے : میں بھی علی کا مخالف ہوا کرتا تھا اور ان کی عیب جوئی کیا کرتا تھا ، میں ایک دفعہ حضرت خالد بن ولید رضی اللہ عنہ کے ہمراہ ایک لشکر میں تھا ان کو بہت سارا مالِ غنیمت ملا ، حضرت علی رضی اللہ عنہ نے خمس میں آنے والی ایک لونڈی کو اپنے لیے رکھ لیا جبکہ حضرت علی رضی اللہ عنہ اور حضرت خالد بن ولید رضی اللہ عنہ کے درمیان معمولی اختلاف تھا کیونکہ حضرت خالد بن ولید رضی اللہ عنہ ، حضرت علی رضی اللہ عنہ کے متعلق میرے مخالفانہ نظریات سے واقف تھے ، اس لیے وہ مجھے کہنے لگے کہ تیرے لیے یہ موقع بہت غنیمت ہے ، تم نبی اکرم ﷺ کے پاس جاؤ اور ( علی رضی اللہ عنہ کی اس حرکت کا ) حضور ﷺ سے تذکرہ کرو ( حضرت بریدہ فرماتے ہیں ) میں نبی اکرم ﷺ کے پاس آیا اور گفتگو شروع کی میں مکباب ( زمین پر نظر رکھنے والا ) آدمی تھا اور جب میں گفتگو کرنے لگتا تو نظروں کو جھکا لیتا پھر میں اپنا سر اٹھاتا ۔ بہرحال میں نے لشکر والا واقعہ سنا دیا ، پھر حضرت علی رضی اللہ عنہ کی وہ بات بتائی ۔ ( گفتگو ختم کرنے کے بعد جب ) میں نے سر اٹھایا تو رسول اللہ ﷺ کا چہرہ سرخ ہو چکا تھا ۔ آپ ﷺ نے فرمایا : جس کا میں ولی ہوں ، علی اس کا ولی ہے ( آپ ﷺ کا یہ فرمان سن کر ) میرا ذہن حضرت علی رضی اللہ عنہ کے متعلق صاف ہو گیا ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین نے اسے اس سند کے ہمراہ نقل نہیں کیا ، تاہم امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ نے حضرت بریدہ رضی اللہ عنہ کے حوالے سے ایک مختصر حدیث نقل کی ہے جبکہ اس باب میں ابوعوانہ کی وہ حدیث سب سے زیادہ صحیح ہے جو انہوں نے اعمش کے واسطے سے حضرت سعد بن عبیدہ رضی اللہ عنہ سے روایت کی ہے اور درج ذیل حدیث وکیع بن جراح نے اعمش سے روایت کی ہے ۔"
Hazrat Abdullah bin Buraidah Aslami (رضي الله تعالى عنه) bayan karte hain ki mein apne walid ke hamrah ja raha tha ki un ka guzar kuch aise logon ke paas se hua jo Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) ki shan mein tabra bazi kar rahe the, woh bhi wahan khade ho gaye aur kahne lage: mein bhi Ali ka mukhalif hua karta tha aur un ki aib joi kya karta tha, mein ek dafa Hazrat Khalid bin Waleed (رضي الله تعالى عنه) ke hamrah ek lashkar mein tha un ko bahut sara maal e ghanimat mila, Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) ne khums mein aane wali ek laundi ko apne liye rakh liya jabke Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) aur Hazrat Khalid bin Waleed (رضي الله تعالى عنه) ke darmiyan मामूली ikhtilaf tha kyunk Hazrat Khalid bin Waleed (رضي الله تعالى عنه) , Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) ke mutalliq mere mukhalfana nazaryaat se waqif the, is liye woh mujhe kahne lage ki tere liye ye mauqa bahut ghanimat hai, tum Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas jao aur (Ali (رضي الله تعالى عنه) ki is harkat ka) Huzoor (صلى الله عليه وآله وسلم) se tazkara karo (Hazrat Buraidah farmate hain) mein Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke paas aaya aur guftgu shuru ki mein mukbab (zameen par nazar rakhne wala) aadmi tha aur jab mein guftgu karne lagta to nazron ko jhuka leta phir mein apna sar uthata. Beharhaal mein ne lashkar wala waqea suna diya, phir Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) ki woh baat batai. (Guftgu khatam karne ke baad jab) mein ne sar uthaya to Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ka chehra surkh ho chuka tha. Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Jis ka mein wali hun, Ali us ka wali hai (Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ka ye farmaan sun kar) mera zehn Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) ke mutalliq saaf ho gaya. ** Ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin sheikhayn ne ise is sanad ke hamrah naqal nahin kiya, taham Imam Bukhari Rahmatullah Alaih ne Hazrat Buraidah (رضي الله تعالى عنه) ke hawale se ek mukhtasar hadees naqal ki hai jabke is bab mein Abu Dawud ki woh hadees sab se zyada sahih hai jo unhon ne Aamash ke waste se Hazrat Saad bin Ubada (رضي الله تعالى عنه) se riwayat ki hai aur darj zail hadees Wakee bin Jarrah ne Aamash se riwayat ki hai.
حَدَّثَنَا أَبُو أَحْمَدَ بَكْرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ حَمْدَانَ الصَّيْرَفِيُّ بِمَرْوَ مِنْ أَصْلِ كِتَابِهِ، ثنا أَبُو قِلَابَةَ عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ مُحَمَّدٍ الرَّقَاشِيُّ، ثنا يَحْيَى بْنُ حَمَّادٍ، ثنا أَبُو عَوَانَةَ، عَنِ الْأَعْمَشِ، عَنْ سَعْدِ بْنِ عُبَيْدَةَ، حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ بُرَيْدَةَ الْأَسْلَمِيُّ، قَالَ: إِنِّي لَأَمْشِي مَعَ أَبِي إِذْ مَرَّ بِقَوْمٍ يُنْقُصُونَ عَلِيًّا رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، يَقُولُونَ فِيهِ، فَقَامَ فَقَالَ: إِنِّي كُنْتُ أَنَالُ مِنْ عَلِيٍّ وَفِي نَفْسِي عَلَيْهِ شَيْءٌ وَكُنْتُ مَعَ خَالِدِ بْنِ الْوَلِيدِ فِي جَيْشٍ فَأَصَابُوا غَنَائِمَ، فَعَمِدَ عَلِيٌّ إِلَى جَارِيَةٍ مِنَ الْخُمُسِ، فَأَخَذَهَا لِنَفْسِهِ، وَكَانَ بَيْنَ عَلِيٍّ وَبَيْنَ خَالِدٍ شَيْءٌ، فَقَالَ خَالِدٌ: هَذِهِ فُرْصَتُكَ وَقَدْ عَرَفَ خَالِدٌ الَّذِي فِي نَفْسِي عَلَى عَلِيٍّ قَالَ: فَانْطَلِقْ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَاذْكُرْ ذَلِكَ لَهُ، فَأَتَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَحَدَّثْتُهُ وَكُنْتُ رَجُلًا مِكْبَابًا، وَكُنْتُ إِذَا حَدَّثْتُ الْحَدِيثَ أَكْبَبْتُ، ثُمَّ رَفَعْتُ رَأْسِيَ، فَذَكَرْتُ لِلنَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَمْرَ الْجَيْشِ، ثُمَّ ذَكَرْتُ لَهُ أَمْرَ عَلِيٍّ فَرَفَعْتُ رَأْسِيَ، وَأَوْدَاجُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَدِ احْمِرَّتْ قَالَ: قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «مَنْ كُنْتُ وَلِيَّهُ فَإِنَّ عَلِيًّا وَلِيُّهُ، وَذَهَبَ الَّذِي فِي نَفْسِي عَلَيْهِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ بِهَذِهِ السِّيَاقَةِ، إِنَّمَا أَخْرَجَهُ الْبُخَارِيُّ مِنْ حَدِيثِ عَلِيِّ بْنِ سُوَيْدِ بْنِ مَنْجُوفٍ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بُرَيْدَةَ عَنْ أَبِيهِ مُخْتَصَرًا " وَلَيْسَ فِي هَذَا الْبَابِ أَصَحَّ مِنْ حَدِيثِ أَبِي عَوَانَةَ هَذَا عَنِ الْأَعْمَشِ عَنْ سَعْدِ بْنِ عُبَيْدَةَ وَهَذَا رَوَاهُ وَكِيعُ بْنُ الْجَرَّاحِ عَنِ الْأَعْمَشِ