21.
It is proven from the Noble Quran the command to distribute the spoils of war
٢١-
دليل تقسيم الغنائم من القرآن الكريم
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abīh | Ubaidullah bin Wahb al-Ash'ari | Sahabi |
‘āmir bn abī ‘āmirin al-ash‘arī | Amir ibn Abi Amir al-Ash'ari | Mukhdiram |
mālik bn masrūḥin | Malik bin Masrukh Ash-Shami | Accepted |
numayr bn awsin | Numayr ibn Aws al-Ash'ari | Saduq (truthful) mursal (without a chain) |
‘abd al-lah bn malādhin | Abdullah bin Muladh al-Ash'ari | Unknown |
abī | Jarir ibn Hazim al-Azdi | Trustworthy |
wahb bn jarīr bn ḥāzimin | Wahab ibn Jarir al-Azdi | Thiqah (Trustworthy) |
aḥmad bn mahdī bn rustum | Ahmad ibn al-Mahdi al-Asbahani | Trustworthy, Upright |
abū ‘abd al-lah muḥammad bn ‘abd al-lah al-ṣaffār | Muhammad ibn Abdullah al-Saffar | Trustworthy |
Mustadrak Al Hakim 2616
Abu Aamir Ash'ari, may Allah be pleased with him, narrates that the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said: "The best tribes are Banu Asad and Ash'ari. They do not flee from battle, nor do they separate. They are from me and I am from them." Aamir said: "I mentioned this Hadith to Muawiyah, so he said: 'Not so. Rather, the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said: 'They are from me.'" I said: "My father did not narrate it like this, rather he said that the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said: 'They are from me and I am from them.'" Muawiyah, may Allah be pleased with him, said: "You know the narrations of your father better than I do." ** This Hadith is Sahih al-Isnad, but Imam Bukhari, may Allah have mercy on him, and Imam Muslim, may Allah have mercy on him, did not narrate it.
" حضرت ابوعامر اشعری رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : بہترین قبیلہ بنی اسد اور اشعری ہیں ، نہ یہ جنگ سے بھاگتے ہیں نہ الگ ہوتے ہیں ، یہ مجھ سے ہیں اور میں ان سے ہوں ۔ عامر فرماتے ہیں : میں نے یہی حدیث معاویہ سے ذکر کی تو انہوں نے کہا : یوں نہیں ۔ بلکہ رسول اکرم ﷺ نے فرمایا :’’ ھُمْ مِنِّیْ وَاِلَیَّ ‘‘ میں بولا : میرے والد نے ایسے روایت بیان نہیں کی بلکہ ان کا کہنا تو یہ ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے ’’ ھُمْ مِنِّیْ وَاَنَّا مِنْھُم ‘‘ فرمایا ہے ۔ حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ بولے : ٹھیک ہے ، میری بہ نسبت اپنے والد کی روایات کو تم زیادہ بہتر جانتے ہو ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abu Aamir Ashari (رضي الله تعالى عنه) farmate hain ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne irshad farmaya: Behtarin qabila Bani Asad aur Ashari hain, na ye jang se bhagte hain na alag hote hain, ye mujh se hain aur main in se hun. Aamir farmate hain: Main ne yahi hadees Muawiya se zikr ki to unhon ne kaha: Yun nahin. Balki Rasul Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: ''Hum Minni Wa Illai.'' Main bola: Mere walid ne aise riwayat bayan nahin ki balki un ka kehna to ye hai ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne ''Hum Minni Wa Anna Minhum'' farmaya hai. Hazrat Muawiya (رضي الله تعالى عنه) bole: Theek hai, meri be nisbat apne walid ki riwayat ko tum zyada behtar jante ho. ** Ye hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullahi Alaih aur Imam Muslim Rahmatullahi Alaih ne is ko naql nahin kiya.
أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الصَّفَّارُ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ مَهْدِيِّ بْنِ رُسْتُمَ، ثنا وَهْبُ بْنُ جَرِيرِ بْنِ حَازِمٍ، ثنا أَبِي قَالَ: سَمِعْتُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ مَلَاذٍ، يُحَدِّثُ عَنْ نُمَيْرِ بْنِ أَوْسٍ، عَنْ مَالِكِ بْنِ مَسْرُوحٍ، عَنْ عَامِرِ بْنِ أَبِي عَامِرٍ الْأَشْعَرِيِّ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «نِعْمَ، الْحَيُّ الْأَسَدُ، وَالْأَشْعَرِيُّونَ، لَا يَفِرُّونَ فِي الْقِتَالِ، وَلَا يُخَلُّونَ، هُمْ مِنِّي وَأَنَا مِنْهُمْ» قَالَ: فَحَدَّثْتُ بِهِ مُعَاوِيَةَ فَقَالَ: لَيْسَ هَكَذَا، إِنَّمَا قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «هُمْ مِنِّي وَإِلَيَّ» فَقُلْتُ: لَيْسَ هَكَذَا، حَدَّثَنِي أَبِي وَلَكِنَّهُ، قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «هُمْ مِنِّي وَأَنَا مِنْهُمْ» قَالَ: فَأَنْتَ إِذًا أَعْلَمُ بِحَدِيثِ أَبِيكَ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2616 - صحيح