21.
It is proven from the Noble Quran the command to distribute the spoils of war
٢١-
دليل تقسيم الغنائم من القرآن الكريم


Mustadrak Al Hakim 2634

Hazrat Amr bin Al-Aas (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace be upon him) said: "Fighting in the sea is better than ten battles on land, and the one who succeeds in the sea is as if he has succeeded in all valleys. And the one who gets seasick and vomits is like the one who bathes in his own blood." ** This hadith is considered authentic according to the standards of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him), but it has not been included in the two Sahihs.

" حضرت عمرو بن العاص رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے ارشاد فرمایا : سمندر میں جنگ کرنا خشکی کی دس جنگوں سے بہتر ہے اور جو شخص سمندر میں کامیاب ہو گیا گویا کہ وہ تمام وادیوں میں کامیاب ہو گیا ۔ اور اس میں سر چکرا کر قئے کرنے والا ، اپنے خون میں لتھڑنے والے کی مانند ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن اسے صحیحین میں نقل نہیں کیا گیا ۔"

Hazrat Amr bin al-Aas RA farmate hain ki Rasool Allah SAW ne irshad farmaya: Samandar mein jang karna khushki ki das jango se behtar hai aur jo shakhs samandar mein kamyab ho gaya goya ki woh tamam wadion mein kamyab ho gaya. Aur is mein sar chakra kar qay karne wala, apne khoon mein luthadne wale ki manind hai. ** Ye hadees Imam Bukhari rahmatullah alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin ise sahihain mein naqal nahi kiya gaya.

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْعَنَزِيُّ، ثنا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ الدَّارِمِيُّ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ صَالِحٍ، ثنا يَحْيَى بْنُ أَيُّوبَ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرِو بْنِ الْعَاصِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، أَنَّهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «غَزْوَةٌ فِي الْبَحْرِ خَيْرٌ مِنْ عَشْرِ غَزَوَاتٍ فِي الْبَرِّ، وَمَنْ أَجَازَ الْبَحْرَ، فَكَأَنَّمَا أَجَازَ الْأَوْدِيَةَ كُلَّهَا، وَالْمَائِدُ فِيهَا كَالْمُتَشَحِّطِ فِي دَمِهِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الْبُخَارِيِّ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2634 - على شرط البخاري