23.
Statement of Marriage
٢٣-
بیان النکاح


Mustadrak Al Hakim 2716

"This hadith is also narrated with the aforementioned chain of narration. ** Ibn 'Asakir said: Qubaisah ibn 'Uqbah informed me that 'Ali ibn al-Madini came to me and asked me about this hadith. So, I narrated this hadith to him, whereupon 'Ali ibn al-Madini said: "Now I am satisfied regarding the discrepancy concerning Abu Ishaq." Imam Hakim (may Allah have mercy on him) said: "I do not know of any disagreement among the scholars of this field regarding the reliability of Yunus ibn Abu Ishaq. Moreover, his hearing from Abu Burdah and his father is sound. Furthermore, there is no disagreement regarding Yunus's ability to connect chains of narration. It is evident from this hadith that the discrepancy concerning his father pertains to his students, not to Abu Ishaq himself. The ones who have narrated this hadith with a connected chain from Abu Burdah are (1) himself and (2) Abu Husayn 'Uthman ibn 'Asim al-Thaqafi (as mentioned below)."

" مذکورہ سند کے ہمراہ بھی یہ حدیث منقول ہے ۔ ٭٭ ابن عسکر فرماتے ہیں : مجھے قبیصہ بن عقبہ نے بتایا کہ میرے پاس علی بن المدینی آئے اور انہوں نے مجھ سے اس حدیث کی بابت دریافت کیا ۔ تو میں نے ان کو یہ حدیث بیان کر دی تو علی بن المدینی نے کہا : مجھے ابواسحاق کے اختلاف سے اب اطمینان ہے ۔ امام حاکم رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں : مجھے نہیں معلوم کہ اس فن کے علماء میں یونس بن ابواسحاق کی عدالت میں کوئی اختلاف ہو ۔ نیز ابوبردہ اور ان کے والد سے ان کا سماع صحیح ہے ۔ پھر یونس پر وصل میں بھی کوئی اختلاف نہیں ہے ۔ اس حدیث میں یہ واضح دلیل موجود ہے کہ اس میں ان کے والد پر جو اختلاف ہے وہ ان کے شاگردوں کے اعتبار سے ہے نہ کہ ابواسحاق کے اعتبار سے ۔ اور جنہوں نے اس حدیث کو ابوبردہ سے متصلاً روایت کیا ہے ۔ ایک وہ خود ہیں اور دوسرے ابوحصین عثمان بن عاصم الثقفی ہیں ۔ ( جیسا کہ درج ذیل ہے )"

Mazkoora sanad ke hamrah bhi yeh hadees manqool hai. ** Ibne Askar farmate hain: Mujhe Qabeesa bin Uqba ne bataya ki mere pass Ali bin almadani aaye aur unhon ne mujh se is hadees ki baabat daryaft kiya. To main ne un ko yeh hadees bayan kar di to Ali bin almadani ne kaha: Mujhe ab Abusahaq ke ikhtilaf se ab itminan hai. Imam Hakim rehmatullahi alaih farmate hain: Mujhe nahin maloom ki is fann ke ulama mein Younus bin Abusahaq ki adalath mein koi ikhtilaf ho. Neez Abu Burdah aur un ke walid se un ka samaa sahih hai. Phir Younus par wasl mein bhi koi ikhtilaf nahin hai. Is hadees mein yeh wazeh daleel maujood hai ki is mein un ke walid par jo ikhtilaf hai wo un ke shagirdon ke aitbaar se hai na ki Abusahaq ke aitbaar se. Aur jinhen ne is hadees ko Abu Burdah se muttasilan riwayat kiya hai. Ek wo khud hain aur doosre Abu Husaen Usman bin Asim al-Thaqafi hain. (Jaisa ki darj zail hai)

حَدَّثَنَاهُ أَبُو عَلِيٍّ الْحَافِظُ، أَنْبَأَ أَبُو جَعْفَرِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ الضُّبَعِيُّ، بِبَغْدَادَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ سَهْلِ بْنِ عَسْكَرٍ، ثنا قَبِيصَةُ بْنُ عُقْبَةَ، ثنا يُونُسُ بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي بُرْدَةَ، عَنْ أَبِي مُوسَى رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «لَا نِكَاحَ إِلَّا بِوَلِيٍّ» قَالَ ابْنُ عَسْكَرٍ: فَقَالَ لِي قَبِيصَةُ بْنُ عُقْبَةَ: " جَاءَنِي عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ فَسَأَلَنِي عَنْ هَذَا الْحَدِيثِ، فَحَدَّثْتُهُ بِهِ، فَقَالَ عَلِيُّ بْنُ الْمَدِينِيِّ: قَدِ اسْتَرَحْنَا مِنْ خِلَافِ أَبِي إِسْحَاقَ "، قَالَ الْحَاكِمُ: «لَسْتُ أَعْلَمُ بَيْنَ أَئِمَّةِ هَذَا الْعِلْمِ خِلَافًا عَلَى عَدَالَةِ يُونُسَ بْنِ أَبِي إِسْحَاقَ، وَإِنَّ سَمَاعَهُ مِنْ أَبِي بُرْدَةَ مَعَ أَبِيهِ صَحِيحٌ، ثُمَّ لَمْ يَخْتَلِفْ عَلَى يُونُسَ فِي وَصْلِ هَذَا الْحَدِيثِ، فَفِيهِ الدَّلِيلُ الْوَاضِحُ أَنَّ الْخِلَافَ الَّذِي وَقَعَ عَلَى أَبِيهِ فِيهِ مِنْ جِهَةِ أَصْحَابِهِ، لَا مِنْ جِهَةِ أَبِي إِسْحَاقَ وَاللَّهُ أَعْلَمُ» وَمِمَّنْ وَصَلَ هَذَا الْحَدِيثَ عَنْ أَبِي بُرْدَةَ نَفْسِهِ وَأَبُو حُصَيْنٍ عُثْمَانُ بْنُ عَاصِمٍ الثَّقَفِيُّ