23.
Statement of Marriage
٢٣-
بیان النکاح


Mustadrak Al Hakim 2717

Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated from Abu Burdah, on the authority of Abu Musa, that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “There is no marriage except with a guardian.” ** We have argued for the soundness of the narration of Abu Musa from the sound narrations and the sayings of the trustworthy scholars of this discipline, in which there is sufficient benefit for those who have a mind for reflection. Narrations on this subject have also been reported from Ali ibn Abi Talib, Abdullah ibn Abbas, Muadh ibn Jabal, Abdullah ibn Umar, Abu Dharr al-Ghifari, Miqdad ibn Aswad, Abdullah ibn Mas'ud, Jabir ibn Abdullah, Abu Hurairah, Imran ibn Husain, Abdullah ibn Amr, Masruq ibn Makhramah and Anas ibn Malik (may Allah be pleased with them all). Most of them are authentic. And in this regard, authentic narrations have also been reported from the wives of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), Aisha, Umm Salamah and Zaynab bint Jahsh (may Allah be pleased with them).

" حضرت ابوحصین رضی اللہ عنہ نے ابوبردہ کے واسطے سے ابوموسیٰ کے حوالے سے رسول اللہ ﷺ کا یہ ارشاد نقل کیا ہے ’’ لَا نِکَاحَ اِلَّا بِوَلِیٍّ ‘‘ ٭٭ ہم روایات صحیحہ اور اس فن کے متحبر علماء کے اقوال سے ابوموسیٰ کی روایت کی صحت پر استدلال کیا ہے جس میں غور و فکر کا ذہن رکھنے والوں کے لیے کافی فائدہ موجود ہے ۔ اس باب میں علی ابن ابی طالب ، عبداللہ بن عباس ، معاذ بن جبل ، عبداللہ بن عمر ، ابوذرغفاری ، مقداد بن اسود ، عبداللہ بن مسعود ، جابر بن عبداللہ ، ابوہریرہ ، عمران بن حصین ، عبداللہ بن عمرو ، مسور بن مخرمہ اور انس بن مالک ( رضوان اللہ علیہم اجمعین ) سے بھی روایات منقول ہیں ۔ ان میں سے اکثر صحیح ہیں اور اس سلسلہ میں نبی اکرم ﷺ کی ازواج عائشہ رضی اللہ عنہا ، اُم سلمہ رضی اللہ عنہا اور زینب بنت جحش رضی اللہ عنہما کی صحیح روایات بھی منقول ہیں ۔"

Hazrat Abu Husain (رضي الله تعالى عنه) ne Abu Burdah ke waste se Abu Musa ke hawale se Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ka ye irshad naqal kya hai ''La nikaha illa bi wali'' ** Hum riwayat sahiha aur is fan ke mutahhir ulama ke aqwal se Abu Musa ki riwayat ki sehat par istedlal kya hai jis mein ghaur o fikr ka zehn rakhne walon ke liye kafi faida maujood hai. Is bab mein Ali Ibne Abi Talib, Abdullah bin Abbas, Moaz bin Jabal, Abdullah bin Umar, Abu Zar Ghaffari, Miqdad bin Aswad, Abdullah bin Masood, Jabir bin Abdullah, Abu Hurairah, Imran bin Husain, Abdullah bin Amr, Masroor bin Makhrama aur Anas bin Malik (Rizwan Allahi Ajmaeen) se bhi riwayat manqool hain. In mein se aksar sahi hain aur is silsila mein Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki azwaj Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا), Umm Salma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) aur Zainab bint Jahsh ( (رضي الله تعالى عنه) a ki sahi riwayat bhi manqool hain.

حَدَّثَنَاهُ أَبُو عَلِيٍّ الْحَافِظُ، أَنْبَأَ أَبُو يُوسُفَ يَعْقُوبُ بْنُ خَلِيفَةَ بْنِ حَسَّانَ الْأَيْلِيُّ بِالْأَيْلَةَ وَصَالِحُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ يُونُسَ، وَأَبُو الْعَبَّاسِ الْأَزْهَرِيُّ، قَالُوا: ثنا أَبُو شَيْبَةَ بْنُ أَبِي بَكْرِ بْنِ أَبِي شَيْبَةَ، ثنا خَالِدُ بْنُ يَزِيدَ الطَّبِيبُ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ، عَنْ أَبِي حُصَيْنٍ، عَنْ أَبِي بُرْدَةَ، عَنْ أَبِي مُوسَى، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «لَا نِكَاحَ إِلَّا بِوَلِيٍّ» فَقَدِ اسْتَدْلَلْنَا بِالرِّوَايَاتِ الصَّحِيحَةِ، وَبِأَقَاوِيلِ أَئِمَّةِ الْعِلْمِ عَلَى صِحَّةِ حَدِيثِ أَبِي مُوسَى، بِمَا فِيهِ غَنِيَّةٌ لِمَنْ تَأَمَّلَهُ " وَفِي الْبَابِ عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبَّاسٍ، وَمُعَاذِ بْنِ جَبَلٍ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، وَأَبِي ذَرٍّ الْغِفَارِيِّ، وَالْمِقْدَادِ بْنِ الْأَسْوَدِ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ، وَجَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، وَأَبِي هُرَيْرَةَ، وَعِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، وَالْمِسْوَرُ بْنُ مَخْرَمَةَ، وَأَنَسُ بْنُ مَالِكٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَأَكْثَرُهَا صَحِيحَةٌ، وَقَدْ صَحَّتِ الرِّوَايَاتُ فِيهِ عَنْ أَزْوَاجِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَائِشَةَ، وَأُمِّ سَلَمَةَ، وَزَيْنَبَ بِنْتِ جَحْشٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ أَجْمَعِينَ