23.
Statement of Marriage
٢٣-
بیان النکاح
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
smrh | Samura ibn Jundub al-Fazari | Companion |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
ash‘ath bn ‘abd al-malik | Ash'ath ibn Abd al-Malik al-Himrani | Trustworthy |
abū ‘abd al-raḥman muḥammad bn ‘abd al-lah al-anṣārī | Muhammad ibn Abdullah Al-Ansari | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَمُرَةَ | سمرة بن جندب الفزاري | صحابي |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
أَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ | أشعث بن عبد الملك الحمراني | ثقة |
أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الأَنْصَارِيُّ | محمد بن عبد الله الأنصاري | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 2723
Sumrah bin Jundub (may Allah be pleased with him) narrates this statement of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) with the aforementioned chain of narrators: "When two guardians (wali) give a woman in marriage, then it is for the first one." ** All the chains of narration for the aforementioned text are clear and meet the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) for authenticity, but the two Sheikhs did not narrate it.
مذکورہ سند کے ہمراہ حضرت سمرہ بن جندب رضی اللہ عنہ ، نبی اکرم ﷺ کا یہ فرمان نقل کرتے ہیں ، جب دو ولی نکاح کر دیں تو وہ پہلے کے لیے ہے ۔ ٭٭ مذکورہ متن کے لیے یہ تمام طرق واضح ہیں اور امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ کے معیار پر صحیح ہیں لیکن شیخین نے اس کو نقل نہیں کیا ۔
Mazkura sand ke hamrah Hazrat Samrah bin Jundub (رضي الله تعالى عنه) , Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ka ye farman naqal karte hain, jab do wali nikah kar dein to wo pehle ke liye hai. ** Mazkura matan ke liye ye tamam taroq wazeh hain aur Imam Bukhari Rahmatullah Alaih ke miyar par sahi hain lekin Shekhan ne is ko naqal nahin kiya.
أَخْبَرَنَا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِيُّ، حَدَّثَنِي أَشْعَثُ بْنُ عَبْدِ الْمَلِكِ، عَنِ الْحَسَنِ، عَنْ سَمُرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: «إِذَا نَكَحَ الْمُجِيزَانِ فَالْأَوَّلُ أَحَقُّ» هَذِهِ الطُّرُقُ الْوَاضِحَةُ الَّتِي ذَكَرْتُهَا لِهَذَا الْمَتْنِ كُلُّهَا صَحِيحَةٌ عَلَى شَرْطِ الْبُخَارِيِّ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2723 - على شرط البخاري