23.
Statement of Marriage
٢٣-
بیان النکاح


NameFameRank
‘abd al-lah Abdullah ibn Mas'ud Companion
masrūqin Masruq ibn al-Ajda' al-Hamdani Trustworthy
al-sha‘bī Amir Al-Sha'bi Trustworthy
firāsin Firas ibn Yahya al-Hamdani Thiqah
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
abī Ahmad ibn Hanbal al-Shaybani Trustworthy Hadith Scholar, Jurisprudent, Authority
‘abd al-lah bn aḥmad bn ḥanbalin Abdullah ibn Ahmad ash-Shaybani Trustworthy, Hadith Master
aḥmad bn ja‘farin al-qaṭī‘ī Ahmad ibn Ja'far al-Qutay'i Saduq (truthful) Hasan al-Hadith (good in Hadith)

Mustadrak Al Hakim 2738

Abdullah bin Masud (may Allah be pleased with him) was asked about a man who married a woman and died before consummating the marriage, and he had not specified her dowry. He said: "She is entitled to the full dowry, and the waiting period ('iddah) is obligatory upon her, and she is entitled to inheritance." Mu'qal bin Sinan said: "I bear witness that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) gave the same judgment concerning Barwa' bint Washaq." ** This hadith is authentic according to the criteria of Imam Bukhari and Imam Muslim (may Allah have mercy on them).

" حضرت عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ سے اس شخص کے متعلق پوچھا گیا جس نے ایک عورت کے ساتھ نکاح کیا تھا اور ہمبستری سے پہلے انتقال کر گیا تھا ۔ اور اس کا حق مہر بھی مقرر نہیں کیا تھا ۔ تو انہوں نے جواباً فرمایا : اس کے لیے پورا مہر ہے اس پر عدت بھی لازم ہے ۔ اور وہ وراثت کی حقدار بھی ہے ۔ تو معقل بن سنان بولے : میں گواہی دیتا ہوں کہ رسول اللہ ﷺ نے بروع بنت واشق کے متعلق بھی یہی فیصلہ کیا تھا ۔ ٭٭ یہ حدیث بھی امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح قرار پائی ہے ۔"

Hazrat Abdullah bin Masood Radi Allaho Anho se is shakhs ke mutaliq poocha gaya jisne ek aurat ke sath nikah kiya tha aur humbistari se pehle inteqal kar gaya tha. Aur uska haq mehr bhi muqarrar nahi kiya tha. To unhon ne jawabn farmaya: Iske liye poora mehr hai is per iddat bhi lazim hai. Aur woh wirasat ki haqdar bhi hai. To Maqal bin Sinan bole: Main gawahi deta hoon ke Rasool Allah SAW ne Baro bint Washiq ke mutaliq bhi yehi faisla kiya tha. ** Ye hadees bhi Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih qarar pai hai.

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْقَطِيعِيُّ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنِي أَبِي، ثنا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ فِرَاسٍ، عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنْ مَسْرُوقٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فِي رَجُلٍ تَزَوَّجَ امْرَأَةً، فَمَاتَ وَلَمْ يَدْخُلْ بِهَا، وَلَمْ يَفْرِضِ لَهَا، فَقَالَ: لَهَا الصَّدَاقُ كَامِلًا، وَعَلَيْهَا الْعِدَّةُ، وَلَهَا الْمِيرَاثُ. فَقَامَ مَعْقِلُ بْنُ سِنَانٍ فَقَالَ: «شَهِدْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَضَى بِهِ فِي بِرْوَعَ بِنْتِ وَاشِقٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا» فَصَارَ الْحَدِيثُ صَحِيحًا عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2738 - على شرط البخاري ومسلم