27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
khālid bn ‘abd al-lah al-wāsiṭī | Khalid ibn Abdullah at-Tahan | Thiqah Thabit |
khalaf bn hshāmin | Khalaf ibn Hisham al-Bazzar | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
خَالِدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْوَاسِطِيُّ | خالد بن عبد الله الطحان | ثقة ثبت |
خَلَفُ بْنُ هِشَامٍ | خلف بن هشام البزار | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 2962
Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him) said: "I do not know how the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) used to recite 'Utiyyan' or 'Juthiyan' because both are with a 'dammah'." ** This hadith is sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him), but the two Shaykhs (Imam Abu Bakr al-Bukhari and Imam Muslim) did not narrate it.
" حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : میں نہیں جانتا کہ رسول اللہ ﷺ نے ’’ عُتِیًّا یا جُثِیًّا کو کیسے پڑھا کیونکہ دونوں ہی ضمہ کے ساتھ ہیں ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اسے نقل نہیں کا ۔"
Hazrat Ibn Abbas Raziallahu Anhuma farmate hain : mein nahin janta keh Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne "Utiyan ya Juthiyan" ko kaise parha kyunki donon hi zamma ke sath hain. ** Yeh hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rahmatullah Alaihema ne ise naqal nahin kiya.
أَخْبَرَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْفَضْلِ، ثنا جَدِّي، ثنا خَلَفُ بْنُ هِشَامٍ، ثنا خَالِدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْوَاسِطِيُّ، عَنْ حُصَيْنٍ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، قَالَ: «لَا أَدْرِي كَيْفَ قَرَأَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عِتِيًّا أَوْ جِثِيًّا، فَإِنَّهُمَا جَمِيعًا بِالضَّمِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الْبُخَارِيِّ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2962 - على شرط البخاري