27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī bakrah | Nufai' ibn Masruh al-Thaqafi | Sahabi |
‘āṣimin al-jaḥdarī | Asim ibn al-'Ajaj al-Jahdari | Trustworthy |
abū ‘abd al-raḥman al-arṭibānī | Abd al-Rahim ibn Kurdum al-Basri | Maqbul |
ḥuṣayn bn muḥammadin al-marwarūdhī | Al-Husayn ibn Muhammad al-Tamimi | Thiqah (Trustworthy) |
muḥammad bn isḥāq al-ṣaghānī | Muhammad ibn Ishaq al-Saghaani | Trustworthy, Upright |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
Mustadrak Al Hakim 2986
Narrated Abu Bakr (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) recited (verse 76 of Surah Ar-Rahman): "( مُتَّکِئِیْنَ عَلٰی رَفْرَفٍ خُضْرٍ وَ عَبْقَرِیٍّ حِسَانٍ ) (Ar-Rahman: 76) ** This hadith has a Sahih (authentic) chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.
" حضرت ابوبکر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے ( سورۂ رحمن کی آیت 76 یوں ) تلاوت کی ’’ ( مُتَّکِئِیْنَ عَلٰی رَفْرَفٍ خُضْرٍ وَ عَبْقَرِیٍّ حِسَانٍ ) ( الرحمن : 76 ) ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abu Bakr Radi Allaho Anho Se Rivayat Hai Ke Nabi Akram Sallallaho Alaihi Wasallam Ne Surah Rehman Ki Aayat 76 Yun Tilawat Ki Muttakeen Ala Raf Rafin Khoozrin Wa Abqarin Hisan Ar Rehman 76 Ye Hadees Sahih Ul Asnad Hai Lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih Aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih Ne Ise Naqal Nahi Kiya
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ الصَّغَانِيُّ، ثنا حُصَيْنُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْمَرْوَرُوذِيُّ، ثنا أَبُو عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْأَرْطِبَانِيُّ ابْنُ عَمِّ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَوْنٍ، عَنْ عَاصِمٍ الْجَحْدَرِيِّ، عَنْ أَبِي بَكْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، "" أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَرَأَ: {مُتَكِّئِينَ عَلَى رَفْرَفٍ خُضْرٍ وَعَبْقَرِيٍّ حِسَانٍ} [الرحمن: 76] «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 2986 - منقطع وعاصم لم يدرك أبا بكرة