27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Explanation of Surah Al-Fatihah
تفسير سورة الفاتحة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
sa‘īd bn jubayrin | Saeed bin Jubair al-Asadi | Trustworthy, Established |
‘aṭā’ bn al-sā’ib | Ata ibn al-Sa'ib al-Thaqafi | Saduq (truthful) Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ | سعيد بن جبير الأسدي | ثقة ثبت |
عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ | عطاء بن السائب الثقفي | صدوق حسن الحديث |
Mustadrak Al Hakim 3021
Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) said about the statement of Allah Almighty, "Alhamdulillah Rabbil Alameen" (Al-Fatihah: 1): "(Alameen means) Jinn and mankind." Imam Hakim (may Allah have mercy on him) said: "So that the seeker of this knowledge may understand that the interpretation of the Companions who witnessed the revelation and descent of the Quran is considered by our Sheikh (Imam Bukhari) to be of the same rank as a Hadith."
حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما نے اللہ تعالیٰ کے ارشاد ’’ اَلْحَمْدُلِلّٰہِ رَبِّ الْعَالَمِیْنَ ‘‘ ( الفاتحہ : 1 ) کے متعلق فرمایا : ( العالمین سے مراد ) جنات اور انسان ہیں ۔ امام حاکم رحمۃ اللہ علیہ کہتے ہیں : تاکہ اس علم کا طالب یہ سمجھ لے کہ جس صحابی نے وحی اور نزول قرآن کا زمانہ پایا ہو اس کی تفسیر شیخین رحمۃ اللہ علیہما کے نزدیک مسند حدیث ( کا درجہ رکھتی ) ہے ۔
Hazrat Ibn Abbas Radi Allaho Anhuma ne Allah Ta'ala ke Irshad ''Alhumdulillahi Rabbil Aalamin'' (Al-Fatiha: 1) ke mutaliq farmaya: (Aalamin se murad) jinnat aur insaan hain. Imam Hakam Rehmatullah Alaih kehte hain: taake is ilm ka talib yeh samajh le ke jis sahabi ne wahi aur nuzul Quran ka zamana paya ho us ki tafseer sheikhane Rehmatullah Alaihema ke nazdeek musnad hadees (ka darja rakhti) hai.
حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، فِي قَوْلِهِ عَزَّ وَجَلَّ: {الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ} [الفاتحة: 2] قَالَ: «الْجِنُّ وَالْإِنْسُ» قَالَ الْحَاكِمُ: «لِيَعْلَمَ طَالِبُ هَذَا الْعِلْمِ أَنَّ تَفْسِيرَ الصَّحَابِيِّ الَّذِي شَهِدَ الْوَحْيَ وَالتَّنْزِيلَ عِنْدَ الشَّيْخَيْنِ حَدِيثٌ مُسْنَدٌ»