27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Explanation of Surah Maryam
تفسير سورة مريم
Mustadrak Al Hakim 3423
Abdullah (may Allah be pleased with him) regarding the verse: "And there is not one of you but will pass over it (Hellfire)" (Quran 19:71) - [Translation: Kanzul Iman, Imam Ahmed Raza Khan]- said: "The Bridge over Hellfire is sharper than a sword. The first of the people will pass over it like a flash of lightning, then like the wind, then like a swift horse, then like a fine camel; and then some people will pass crawling. And the angels will be saying: 'O Allah, keep safe, keep safe.'" ** This Hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari and Imam Muslim (may Allah have mercy on them both), but the two Sheikhs (Imam Bukhari and Imam Muslim) did not narrate it.
" حضرت عبداللہ رضی اللہ عنہ : وَاِنْ مِّنْکُمْ اِلَّا وَارِدُہھا ( مریم : 71 ) ’’ اور تم میں ایسا کوئی نہیں ہے جس کا گزر دوزخ پر نہ ہو ‘‘ ’’ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) کے متعلق فرماتے ہیں : پل صراط دوزخ کے اوپر ہے جو کہ تلوار کی طرح تیز ہے ، اس پر سے پہلے لوگ بجلی کی چمک کی مانند گزریں گے ، دوسرے ہوا کی طرح ، تیسرے عمدہ گھوڑے کی طرح ، چوتھے عمدہ اونٹ اور دیگر جانوروں کی طرح ۔ پھر وہ لوگ گزر رہے ہوں گے اور ملائکہ یہ دعا مانگ رہے ہوں گے ’’ رب سلم رب سلم ‘‘ اے اللہ سلامتی فرما ، اے اللہ ! سلامتی فرما ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat Abdullah (رضي الله تعالى عنه) : Wa In Minkum Illa Wariduha (Maryam: 71) 'Aur tum mein aisa koi nahin hai jiska guzar dozakh par na ho' '(Tarjuma Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza Rehmatullah Alaih)' ke mutalliq farmate hain: Pul sirat dozakh ke upar hai jo ki talwar ki tarah tez hai, is par se pehle log bijli ki chamak ki manind guzrein ge, dusre hawa ki tarah, tisre umda ghore ki tarah, chauthe umda unt aur digar janwaron ki tarah. Phir wo log guzar rahe honge aur malaika ye dua mang rahe honge ''Rabb Salam Rabb Salam'' Ae Allah salamati farma, Ae Allah! Salamati farma. ** Ye hadees Imam Bukhari Rehmatullah Alaih aur Imam Muslim Rehmatullah Alaih ke miyar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rehmatullah Alaihema ne ise naqal nahin kiya.
أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ الصَّفَّارُ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ نَصْرٍ، ثنا عَمْرُو بْنُ طَلْحَةَ الْقَنَّادُ، أَنْبَأَ إِسْرَائِيلُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي الْأَحْوَصِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، {وَإِنْ مِنْكُمْ إِلَّا وَارِدُهَا} [مريم: 71] قَالَ: "" الصِّرَاطُ عَلَى جَهَنَّمَ مِثْلُ حَدِّ السَّيْفِ فَتَمُرُّ الطَّائِفَةُ الْأُولَى كَالْبَرْقِ، وَالثَّانِيَةُ كَالرِّيحِ، وَالثَّالِثَةُ كَأَجْوَدِ الْخَيْلِ، وَالرَّابِعَةُ كَأَجْوَدِ الْإِبِلِ وَالْبَهَائِمِ، ثُمَّ يَمُرُّونَ وَالْمَلَائِكَةُ تَقُولُ: رَبِّ سَلِّمْ سَلِّمْ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخْرِجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3423 - على شرط البخاري ومسلم