27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر


Explanation of Surah An-Nur

تفسير سورة النور

Mustadrak Al Hakim 3513

"Regarding the verse of Allah Almighty: ‘And let those whom your right hands possess (i.e., your male slaves and servants) ask your permission (before entering your private rooms) (An-Nur 24:58).’ Ali (may Allah be pleased with him) said: (what is meant by this) are women (slave girls) because men (already) used to take permission before entering. ** This hadith is Sahih in its chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it."

" حضرت علی رضی اللہ عنہ اللہ تعالیٰ کے ارشاد : لِیَسْتَاْذِنْکُمُ الَّذِیْنَ مَلَکَتْ اَیْمَانُکُمْ ( النور : 58 ) ’’ اے ایمان والو ! چاہیے کہ تم سے اذن لیں تمہارے ہاتھ کے مال غلام ‘‘۔ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) کے متعلق فرماتے ہیں : ( اس سے مراد ) عورتیں ( باندیاں ) ہیں کیونکہ مرد تو ( پہلے ہی ) اجازت لے کر اندر آتے تھے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) Allah Ta'ala Ke Irshad: Liyastadhinkumul Ladhina Malakat Aymanukum (Al Noor: 58) "Aye Imaan walo! Chahiye Ke Tumse Izann Len Tumhare Haath Ke Mal Gulam" (Tarjuma Kanzul Imaan, Imam Ahmad Raza Rehmatullah Alaih) Ke Mutalliq Farmaty Hain: (Iss Se Murad) Auratain (Bandiyan) Hain Kyunke Mard To (Pehle Hi) Ijazat Le Kar Andar Aaty Thy. ** Yeh Hadees Sahih Al Asnad Hai Lekin Imam Bukhari Rehmatullah Alaih Aur Imam Muslim Rehmatullah Alaih Ne Ise Naqal Nahi Kiya.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي دَارِمٍ الْحَافِظُ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ مُوسَى التَّمِيمِيُّ، ثنا مِنْجَابُ بْنُ الْحَارِثِ، ثنا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ، عَنْ أَبِي حُصَيْنٍ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ السُّلَمِيِّ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، فِي قَوْلِهِ تَعَالَى: {لِيَسْتَأْذِنْكُمُ الَّذِينَ مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ} [النور: 58] قَالَ: «النِّسَاءُ فَإِنَّ الرِّجَالَ يَسْتَأْذِنُونَ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخْرِجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3513 - صحيح