27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر
Explanation of Surah Al-Mala'ikah
تفسير سورة الملائكة
Mustadrak Al Hakim 3590
Abu Rafi' (may Allah be pleased with him) reported: I went along with my father to the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him). My father greeted him with Salam, and then we sat with him for a while, and he (the Prophet) kept talking to us. Then the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said to my father, "Is this your son?" He said, "Yes, by the Lord of the Ka'bah." He (the Prophet) said, "Really?" He said, "I bear witness." So the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) smiled at his statement. Then he said, "Your son will not harm you, and you will not harm him." Then the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) recited this verse: "No bearer of burdens shall bear the burden of another." (An-Najm 53:38) ... until "This is one of the warnings sent down aforetime." (An-Najm 53:56) **This hadith is Sahih (authentic) in its chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.**
" حضرت ابورمثہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : میں اپنے والد کے ہمراہ رسول اللہ ﷺ کی خدمت میں حاضر ہوا ۔ میرے والد نے آپ کو سلام کیا ، پھر ہم کچھ دیر آپ کے پاس بیٹھے ، آپ ہمارے ساتھ گفتگو کرتے رہے پھر رسول اللہ ﷺ نے میرے والد سے کہا : یہ تیرا بیٹا ہے ؟ اس نے کہا : جی ہاں ، رب کعبہ کی قسم ۔ آپ ﷺ نے فرمایا : واقعی ؟ اس نے کہا : میں گواہی دیتا ہوں ۔ تو رسول اللہ ﷺ میرے والد کی اس گفتگو پر مسکرا دیئے ۔ پھر فرمایا : تیرا یہ بیٹا تجھے کوئی نقصان نہیں دے سکتا اور تو اس کو کوئی نقصان نہیں دے سکتا پھر رسول اللہ ﷺ نے یہ آیت پڑھی : اَلاَّ تَزِرُ وَازِرَۃٌ وِّزْرَ اُخْرٰی ( النجم : 38 ) ’’ کہ کوئی بوجھ اٹھانے والی جان دوسری کا بوجھ نہیں اٹھاتی ‘‘۔ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) ، ھٰذَا نَذِیْرٌ مِّنَ النُّذُرِ الْاُوْلٰی ( النجم : 56 ) تک ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اسے نقل نہیں کیا ۔"
Hazrat AbuRomaisa razi Allah anhu farmate hain : mein apne wald ke hamrah Rasul Allah sallallaho alaihi wasallam ki khidmat mein hazir hua . Mere wald ne aap ko salam kiya , phir hum kuch dair aap ke pass baithe , aap humare sath guftgu karte rahe phir Rasul Allah sallallaho alaihi wasallam ne mere wald se kaha : yeh tera beta hai ? usne kaha : ji haan , Rab Kaaba ki qasam . Aap sallallaho alaihi wasallam ne farmaya : waqai ? usne kaha : mein gawahi deta hun . To Rasul Allah sallallaho alaihi wasallam mere wald ki is guftgu par muskura diye . Phir farmaya : tera yeh beta tujhe koi nuqsan nahin de sakta aur tu is ko koi nuqsan nahin de sakta phir Rasul Allah sallallaho alaihi wasallam ne yeh ayat padhi : Ala taziru waziratun wizra ukhra ( alnajm : 38 ) '' keh koi bojh uthane wali jaan dusri ka bojh nahin uthati '' . ( tarjuma kanzuleiman , Imam Ahmad Raza rehmatullah alaih ) , haza nazirum minan nuzurul ula ( alnajm : 56 ) tak ** yeh hadees sahih alisnad hai lekin Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ne ise naqal nahin kiya .
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حَمْشَاذَ الْعَدْلُ، ثنا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِسْحَاقَ الْقَاضِي، ثنا أَبُو الْوَلِيدِ، ثنا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ إِيَادِ بْنِ لَقِيطٍ، حَدَّثَنِي إِيَادُ بْنُ لَقِيطٍ، عَنْ أَبِي رِمْثَةَ، قَالَ: انْطَلَقْتُ مَعَ أَبِي نَحْوَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَسَلَّمَ عَلَيْهِ أَبِي وَجَلَسْنَا سَاعَةً فَتَحَدَّثْنَا فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِأَبِي: «ابْنُكَ هَذَا؟» قَالَ: إِي وَرَبِّ الْكَعْبَةِ. قَالَ: «حَقًّا» قَالَ: أَشْهَدُ بِهِ. فَتَبَسَّمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ضَاحِكًا مِنْ ثَبَتِ شَبَهِي بِأَبِي وَمِنْ حَلِفِ أَبِي عَلَى ذَلِكَ قَالَ: ثُمَّ قَالَ: «أَمَا إِنَّ ابْنَكَ هَذَا لَا يَجْنِي عَلَيْكَ وَلَا تَجْنِي عَلَيْهِ» قَالَ: وَقَرَأَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ {أَلَّا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى} [النجم: 38] إِلَى قَوْلِهِ تَعَالَى {هَذَا نَذِيرٌ مِنَ النُّذُرِ الْأُولَى} [النجم: 56] «صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخْرِجَاهُ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3590 - صحيح