27.
Statement of Exegesis (Tafsir)
٢٧-
بیان التفسیر


Explanation of Surah Al-Kawthar

تفسير سورة الكوثر

Mustadrak Al Hakim 3979

It is narrated on the authority of Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with both of them) that: "Indeed We have given you Al-Kawthar" means the abundant good that Allah Almighty has bestowed upon the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). Abu Bakr said: I asked Saeed: People think that it is a river in Paradise. He said: It is a river, but it is a river of "abundant good." ** This hadith is Sahih (authentic) according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but the two Sheikhs (may Allah have mercy on them) did not narrate it. And regarding the interpretation of the verse: "So pray to your Lord and sacrifice," there is a difference of opinion among the Companions (may Allah be pleased with them all). The best of all interpretations are the following two narrations reported from Ameerul Momineen Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him). First narration:

" حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما سے مروی ہے کہ ’’ إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ ‘‘ ( میں کوثر سے مراد ) خیر کثیر ہے جو کہ اللہ تعالیٰ نے حضور ﷺ کو دیا ۔ ابوبشر کہتے ہیں : میں نے سعید سے کہا : لوگ تو یہ سمجھتے ہیں کہ یہ جنت میں ایک نہر ہے ۔ تو انہوں نے کہا : نہر تو ہے پر وہ ’’ خیر کثیر ‘‘ کی نہر ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اسے نقل نہیں کیا ۔ اور اللہ تعالیٰ کے ارشاد ’’ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَ انْحَرْ ‘‘ کی تاویل میں صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین میں اختلاف پایا جاتا ہے ، ان سب میں سب سے بہتر تاویل امیرالمومنین حضرت علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ سے مروی درج ذیل دو رواتیں ہیں ۔ پہلی روایت :"

Hazrat Abdullah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se marvi hai ki "Inna Aataynakal Kawthar" (mein kothar se murad) khair kaseer hai jo keh Allah Ta'ala ne Huzoor ﷺ ko diya. Abu Bakr kehte hain: maine Saeed se kaha: log to ye samajhte hain ki ye jannat mein ek nahar hai. To unhon ne kaha: nahar to hai per wo "khair kaseer" ki nahar hai. ** Ye hadees Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin Sheikhain Rahmatullah Alaihima ne ise naqal nahin kiya. Aur Allah Ta'ala ke irshad "Fasalli Lirabbika Wanhar" ki taweel mein sahaba kiram Rizwan Allah Ajmaeen mein ikhtilaf paya jata hai, in sab mein sab se behtar taweel Ameerul Momineen Hazrat Ali bin Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) se marvi darj zail do rivayaten hain. Pehli riwayat:

أَخْبَرَنِي إِبْرَاهِيمُ بْنُ عِصْمَةَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ الْعَدْلُ، ثنا أَبِي، ثنا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، أَنْبَأَ هُشَيْمٌ، أَنْبَأَ أَبُو بِشْرٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، {إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ} [الكوثر: 1] قَالَ: «الْكَوْثَرُ الْخَيْرُ الْكَثِيرُ الَّذِي أَعْطَاهُ اللَّهُ إِيَّاهُ» قَالَ أَبُو بِشْرٍ: فَقُلْتُ لِسَعِيدٍ: إِنَّ أُنَاسًا يَزْعُمُونَ أَنَّهُ نَهَرٌ فِي الْجَنَّةِ. فَقَالَ: «وَالنَّهَرُ مِنَ الْخَيْرِ الْكَثِيرِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، فَأَمَّا قَوْلُهُ عَزَّ وَجَلَّ {فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ} [الكوثر: 2] فَقَدِ اخْتَلَفَ الصَّحَابَةُ فِي تَأْوِيلِهَا وَأَحْسَنُهَا مَا رُوِيَ عَنْ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فِي رِوَايَتَيْنِ الْأُولَى مِنْهُمَا مَا [التعليق - من تلخيص الذهبي] 3979 - على شرط البخاري ومسلم