28.
Incidents of Former Prophets and Messengers
٢٨-
أحداث الأنبیاء والمرسلین السابقین
Mention of Prophet Isma'il (peace be upon him)
تذكرة حضرة إسماعيل عليه السلام
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Mustadrak Al Hakim 4039
Muhammad bin Ka'b al-Qurazi says: The son whom Allah Almighty commanded Abraham, peace be upon him, to sacrifice was Ishmael, peace be upon him. And the story of Abraham, peace be upon him, in the Holy Quran and the command he received to sacrifice his son also indicate that "Dhul-Hijjah" is Ishmael, peace be upon him, because when the Holy Quran completed the story of the sacrifice of Abraham's son, it said: "And We gave him the good news of Isaac, a prophet from among the righteous." (Surah As-Saffat: 112) Then (in another place) it said: "So We gave her good news of Isaac and, after Isaac, of Jacob." (Surah Hud: 71) (Translation: Kanzul Iman, Imam Ahmad Raza Khan) Meaning, of the son and the grandson. Therefore, there was no command to sacrifice Isaac, but rather Allah had made a promise regarding him. And the one who was commanded to be sacrificed was Ishmael.
" محمد بن کعب قرظی کہتے ہیں : اللہ تعالیٰ نے حضرت ابراہیم علیہ السلام کو جس بیٹے کے ذبح کا حکم دیا تھا وہ حضرت اسماعیل علیہ السلام تھے اور قرآن کریم میں حضرت ابراہیم علیہ السلام کا جو واقعہ ہے اور ان کو اپنے بیٹے کے ذبح کا جو حکم ہوا ہے اس سے بھی پتہ چلتا ہے کہ ’’ ذبیح ‘‘ حضرت اسماعیل علیہ السلام ہی ہیں کیونکہ قرآن کریم نے جب حضرت ابراہیم علیہ السلام کے بیٹے کے ذبح کا قصہ مکمل کر لیا تو اس کے بعد فرمایا : وَ بَشَّرْٰنہُ بِاِسْحٰقَ نَبِیًّا مِّنَ الصّٰلِحِیْنَ ( الصافات : 112 ) ’’ اور ہم نے اسے خوشخبری دی اسحاق کی کہ غیب کی خبریں بتانے والا نبی ہمارے قربِ خاص کے سزاواروں میں ۔‘‘ پھر ( ایک اور مقام پر ) فرمایا : فَبَشَّرْٰنھَا بِاِسْحٰقَ وَ مِنْ وَّرَآءِ اِسْحٰقَ یَعْقُوْبَ ( ھود : 71 ) ’’ تو ہم نے اسے اسحاق کی خوشخبری دی اور اسحاق کے پیچھے یعقوب کی ۔‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) یعنی بیٹے کی اور پوتے کی ۔ چنانچہ حضرت اسحاق کے ذبح کا حکم نہیں تھا بلکہ ان کے متعلق تو اللہ نے وعدہ کیا تھا اور جس کے ذبح کا حکم دیا تھا وہ حضرت اسماعیل ہیں ۔"
Muhammad bin Kab Qarzi kehty hain : Allah ta'ala ne Hazrat Ibrahim alaihissalam ko jis bety k zebah ka hukum diya tha wo Hazrat Ismail alaihissalam thy aur Quran Kareem mein Hazrat Ibrahim alaihissalam ka jo waqea hai aur unko apny bety k zebah ka jo hukum hua hai us sy bhi pata chalta hai k ''Zabeeh'' Hazrat Ismail alaihissalam hi hain kyunki Quran Kareem ne jab Hazrat Ibrahim alaihissalam k bety k zebah ka qissa mukammal kar liya to us k baad farmaya : Wa bashsharnahu bi Is'haqa nabiyyam minassaliheen (Surah As-Saffat:112) 'Aur hum ne usay khushkhabri di Is'haq ki k ghaib ki khabaren batany wala nabi hamary qurb-e-khaas k sazawaron mein.' Phir (ek aur maqam per) farmaya : Fa bashsharnaha bi Is'haqa wa minw waarai Is'haqa Ya'qub (Surah Hud : 71) 'To hum ne usay Is'haq ki khushkhabri di aur Is'haq k peechy Yaqub ki.' (Tarjuma Kanzul Imaan, Imam Ahmad Raza rehmatullah alaih) Ya'ni bety ki aur poty ki. Chunancha Hazrat Is'haq ka zebah ka hukum nahi tha balkeh un k mutalliq to Allah ne waada kiya tha aur jis k zebah ka hukum diya tha wo Hazrat Ismail hain.
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثنا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثنا يُونُسُ بْنُ بُكَيْرٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِسْحَاقَ، قَالَ: سَمِعْتُ مُحَمَّدَ بْنَ كَعْبٍ الْقُرَظِيَّ، يَقُولُ: "" إِنَّ الَّذِي أَمَرَ اللَّهُ إِبْرَاهِيمَ بِذَبْحِهِ مِنِ ابْنَيْهِ إِسْمَاعِيلُ، وَإِنَّا لَنَجِدُ ذَلِكَ فِي كِتَابِ اللَّهِ فِي قِصَّةِ الْخَبَرِ عَنْ إِبْرَاهِيمَ وَمَا أَمَرَ بِهِ مِنْ ذَبْحِ ابْنِهِ أَنَّهُ إِسْمَاعِيلُ، وَذَلِكَ أَنَّ اللَّهَ يَقُولُ حِينَ فَرَغَ مِنْ قِصَّةِ الْمَذْبُوحِ مِنِ ابْنَيْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ: {وَبَشَّرْنَاهُ بِإِسْحَاقَ نَبِيًّا مِنَ الصَّالِحِينَ} ، ثُمَّ يَقُولُ: {فَبَشَّرْنَاهَا بِإِسْحَاقَ وَمِنْ وَرَاءِ إِسْحَاقَ يَعْقُوبَ} يَقُولُ: بِابْنٍ وَبِابْنِ ابْنٍ فَلَمْ يَكُنْ يَأْمُرُ بِذَبْحِ إِسْحَاقَ وَلَهُ فِيهِ مِنَ اللَّهِ مَوْعُودٌ بِمَا وَعَدَهُ وَمَا الَّذِي أَمَرَ بِذَبْحِهِ إِلَّا إِسْمَاعِيلُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4039 - سكت عنه الذهبي في التلخيص