31.
Book of Expeditions and Jihad
٣١-
كتاب الغزوة والجهاد
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
miqsamin | Muqsim ibn Bujra | Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith (Good in Hadith) |
‘abd al-lah bn dāwud al-khuraybī | Abdullah ibn Dawud al-Khuraibi | Trustworthy |
wāibn abī laylá | Muhammad ibn 'Abd al-Rahman al-Ansari | Weak in Hadith |
qāsim bn muḥammad bn ‘abbād bn ‘abbādin al-muhallabī | Al-Qasim ibn Muhammad al-Muhallabi | Trustworthy |
jābirin | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
abīh | Muhammad al-Baqir | Trustworthy |
abū al-‘abbās aḥmad bn ‘abd al-lah bn shjā‘in al-baghdādī | Ahmad ibn Abdullah al-Baghdadi | Trustworthy, good in Hadith |
ja‘far bn muḥammadin | Ja'far al-Sadiq | Truthful jurist Imam |
abū bakr bn abī dārimin al-ḥāfiẓ | Ahmad ibn Muhammad al-Rafidi | Liar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
سُفْيَانَ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
مِقْسَمٍ | مقسم بن بجرة | صدوق حسن الحديث |
عَبْدُ اللَّهِ بْنُ دَاوُدَ الْخُرَيْبِيُّ | عبد الله بن داود الخريبي | ثقة |
وَابْنِ أَبِي لَيْلَى | محمد بن عبد الرحمن الأنصاري | ضعيف الحديث |
قَاسِمُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبَّادِ بْنِ عَبَّادٍ الْمُهَلَّبِيُّ | القاسم بن محمد المهلبي | ثقة |
جَابِرٍ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
أَبِيهِ | محمد الباقر | ثقة |
أَبُو الْعَبَّاسِ أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنُ شُجَاعٍ الْبَغْدَادِيُّ | أحمد بن عبد الله البغدادي | صدوق حسن الحديث |
جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ | جعفر الصادق | صدوق فقيه إمام |
أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي دَارِمٍ الْحَافِظُ | أحمد بن محمد الرافضي | كذاب |
Mustadrak Al Hakim 4382
Sufiyan (may Allah be pleased with him) said: The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) performed Hajj several times before migrating and only performed the Farewell Hajj after migrating. And he (peace and blessings of Allah be upon him) brought one hundred camels for sacrifice, which had silver nose rings. The Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) slaughtered 63 camels with his own hands and the rest were slaughtered by Ali (may Allah be pleased with him). Thawri was asked: Who narrated this Hadith to you? He said: Imam Ja'far Sadiq narrated it from his father (Imam Baqir) from Jabir (may Allah be pleased with him) and Ibn Abi Laila narrated it from Muqsim from Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with them both). ** Imam Hakim said: The authentic Hadiths that describe the Farewell Hajj, which have been narrated by the two Sheikhs (may Allah have mercy on them both), their chains of narration are Sahih according to the standard of the two Sheikhs (may Allah have mercy on them both). The most comprehensive of all of them is the narration that Jabir bin Muhammad Sadiq narrated from his father from Jabir (may Allah be pleased with him), which has been narrated only by Imam Muslim bin Hajjaj (may Allah have mercy on him), and by the grace and kindness of Allah and His help, we have reached (the narrations regarding the beginning of) the illness that led to the death of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him).
" حضرت سفیان رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : نبی اکرم ﷺ نے ہجرت سے پہلے متعدد حج کئے اور ہجرت کے بعد صرف حجۃ الوداع کیا ۔ اور آپ ایک سو اونٹ قربانی کے لئے ساتھ لائے تھے جن کے ناک میں چاندی کی نکیلیں تھیں ۔ نبی اکرم ﷺ نے 63 اونٹ خود اپنے ہاتھ سے نحر کئے اور باقی حضرت علی رضی اللہ عنہ نے نحر کئے ، ثوری سے پوچھا گیا : یہ حدیث تمہیں کس نے بتائی ؟ تو انہوں نے بتایا : امام جعفر صادق نے اپنے والد ( امام باقر ) کے حوالے سے حضرت جابر رضی اللہ عنہ سے روایت کی اور ابن ابی لیلی نے مقسم کے واسطے سے حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت کی ۔ ٭٭ امام حاکم کہتے ہیں : وہ احادیث ماثورہ جن میں حجۃ الوداع کی تفصیل موجود ہے جن کو شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے نقل کیا ہے ، ان کی سندیں شیخین رحمۃ اللہ علیہما کے معیار کے مطابق صحیح ہیں ۔ ان تمام میں سب سے جامع روایت وہ ہے جو جابر بن محمد صادق نے اپنے والد کے واسطے سے حضرت جابر رضی اللہ عنہ سے نقل کی ہے ۔ جس کو صرف امام مسلم بن حجاج رحمۃ اللہ علیہ نے نقل کیا ہے اور ہم اللہ کے فضل و کرم اور اس کی مدد سے رسول اللہ ﷺ کی مرض الوفات کے آغاز ( سے متعلق روایات ) تک آ پہنچے ہیں ۔"
Hazrat Sufyan raza Allahu anhu farmate hain : Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hijrat se pehle muttadid Hajj kiye aur hijrat ke baad sirf Hajjat al-wida kiya . Aur aap ek sau unt qurbani ke liye sath laye the jin ke nak mein chandi ki nakelen thin . Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne 63 unt khud apne hath se nahar kiye aur baqi Hazrat Ali raza Allahu anhu ne nahar kiye , Thawri se poocha gaya : yeh hadees tumhen kis ne batai ? To unhon ne bataya : Imam Jafar Sadiq ne apne walid ( Imam Baqar ) ke hawale se Hazrat Jabir raza Allahu anhu se riwayat ki aur Ibn Abi Laila ne Muqsim ke waste se Hazrat Abdullah bin Abbas raza Allahu anhuma se riwayat ki . ** Imam Hakim kehte hain : woh ahadees masura jin mein Hajjat al-wida ki tafsil mojood hai jin ko Shaikhyn rehmatullah alaihima ne naql kiya hai , un ki sanaden Shaikhyn rehmatullah alaihima ke miyaar ke mutabiq sahih hain . In tamam mein sab se jame riwayat woh hai jo Jabir bin Muhammad Sadiq ne apne walid ke waste se Hazrat Jabir raza Allahu anhu se naql ki hai . Jis ko sirf Imam Muslim bin Hajjaj rehmatullah alaih ne naql kiya hai aur hum Allah ke fazl o karam aur us ki madad se Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki marz al-wifat ke aaghaz ( se mutalliq riwayat ) tak aa pahunche hain .
أَخْبَرَنِي أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي دَارِمٍ الْحَافِظُ، ثنا أَبُو الْعَبَّاسِ أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنُ شُجَاعٍ الْبَغْدَادِيُّ، ثنا قَاسِمُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَبَّادِ بْنِ عَبَّادٍ الْمُهَلَّبِيُّ، ثنا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ دَاوُدَ الْخُرَيْبِيُّ، عَنْ سُفْيَانَ قَالَ: «حَجَّ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَبْلَ أَنْ يُهَاجِرَ حِجَجًا، وَحَجَّ بَعْدَمَا هَاجَرَ الْوَدَاعَ، وَكَانَ جَمِيعُ مَا جَاءَ بِهِ مِائَةُ بَدَنَةٍ فِيهَا جَمَلٌ كَانَ فِي أَنْفِهِ بُرَةٌ مِنْ فِضَّةٍ، نَحَرَ النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِيَدِهِ ثَلَاثًا وَسِتِّينَ، وَنَحَرَ عَلِيٌّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ مَا غَبَرَ» فَقِيلَ لِلثَّوْرِيِّ مَنْ ذَكَرَهُ؟ فَقَالَ: جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَابِرٍ، وَابْنِ أَبِي لَيْلَى، عَنْ مِقْسَمٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا. قَالَ الْحَاكِمُ: «أَمَا الْأَحَادِيثُ الْمَأْثُورَةُ الْمُفَسَّرَةُ فِي حَجَّةِ الْوَدَاعِ قَدِ اتَّفَقَ الشَّيْخَانِ عَلَى إِخْرَاجِهَا بِأَسَانِيدَ صَحِيحَةٍ عَلَى شَرْطِهِمَا، وَأَصَحُّهَا وَأَتَمُّهَا حَدِيثُ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ الصَّادِقِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَابِرٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ الَّذِي تَفَرَّدَ بِإِخْرَاجِهِ مُسْلِمُ بْنُ الْحَجَّاجِ، وَقَدِ انْتَهَيْنَا بِمَشِيئَةِ اللَّهِ تَعَالَى وَعَوْنِهِ إِلَى ابْتِدَاءِ مَرَضِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 4382 - سكت عنه الذهبي في التلخيص