32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم


Virtues of Hazrat Abu Jandal bin Sahil bin Amr (may Allah be pleased with him)

فضائل حضرت أبو جندل بن سهيل بن عمرو رضي الله عنه

Mustadrak Al Hakim 5209

Muhammad bin Amr narrated: Abu Jandal bin Suhail bin Amr embraced Islam in the very early days of Makkah. His father, Suhail bin Amr, had him bound in iron chains and prevented him from migrating. When the Messenger of Allah (ﷺ) arrived at Hudaybiyyah, Suhail bin Amr came to the Prophet (ﷺ) and negotiated with him. Abu Jandal (may Allah be pleased with him), dragging his chains, came to the Messenger of Allah (ﷺ), but the Prophet (ﷺ) sent him back with his father because there was a peace treaty between them. Then, he escaped from his father and went to Abu Basir in the land of Aish (Ethiopia). A group of Muslims had gathered with Abu Basir, and whenever a caravan of Quraysh passed by them, they would kill as many of them as they could, plunder their belongings, and seize whatever wealth they could. Abu Jandal (may Allah be pleased with him) stayed with Abu Basir until his death. After his death, Abu Jandal and all the Muslims who were with him came to Medina. He then continued to participate in Jihad alongside the Messenger of Allah (ﷺ), and even after the Prophet's (ﷺ) death, he continued to strive until he died in the plague of Amwas in the land of Sham during the caliphate of Umar bin Al-Khattab (may Allah be pleased with him) in 18 AH.

محمد بن عمرو کہتے ہیں : ابوجندل بن سہیل بن عمرو بہت پہلے پہل مکہ میں اسلام لے آئے تھے ، ان کے والد سہیل بن عمرو نے ان کو لوہے کی زنجیروں میں جکڑ کر رکھا ہوا تھا اور ہجرت سے بھی روک دیا تھا ۔ جب رسول اللہ ﷺ حدیبیہ کے مقام پر آئے تو سہیل بن عمرو رسول ﷺ کے پاس آیا اور آپ کے ساتھ مذاکرات کئے ۔ ابوجندل رضی اللہ عنہ اپنی زنجیروں کو کھینچتے ہوئے رسول اللہ ﷺ کے پاس آ گئے لیکن رسول اللہ ﷺ نے ان کو ان کے والد کے ہمراہ واپس بھیج دیا کیونکہ ان کے درمیان صلح کا معاہدہ تھا ۔ پھر وہ اپنے والد سے چھوٹ کر مقام عیص میں ابوبصیر کے پاس چلے گئے ، اور ابوبصیر کے پاس مسلمانوں کی ایک جماعت جمع ہو چکی تھی اور وہاں سے جب بھی قریش کا کوئی قافلہ گزرتا تو یہ ان کے جتنے لوگوں کو قتل کر سکتے ، ان کو قتل کرتے اور ان کا جو کچھ مال و متاع لوٹ سکتے ، وہ لوٹ لیتے ۔ ابوبصیر کی وفات تک حضرت ابوجندل رضی اللہ عنہ انہی کے پاس رہے ، ان کی وفات کے بعد حضرت ابوجندل اور ان کے ساتھ جتنے بھی مسلمان تھے سب مدینہ میں آ گئے ، اس کے بعد یہ مسلسل رسول اللہ ﷺ کے ہمراہ جہاد میں شریک ہوتے رہے اور حضور ﷺ کے بعد بھی جہاد کرتے رہے حتی کہ 18 ہجری کو حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ کے دور خلافت میں عمواس کے طاعون میں ملک شام میں فوت ہو گئے ۔

Muhammad bin Amro kahte hain : Abujandal bin Suhail bin Amro bahut pehle pehal Makkah mein Islam le aaye the, unke wald Suhail bin Amro ne unko lohe ki zanjeeron mein jakar kar rakha hua tha aur hijrat se bhi rok diya tha . Jab Rasul Allah ﷺ Hudaibiya ke maqam par aaye to Suhail bin Amro Rasul ﷺ ke pass aaya aur aap ke sath muzakirat kiye . Abujandal razi Allah anhu apni zanjeeron ko khenchte huye Rasul Allah ﷺ ke pass aa gaye lekin Rasul Allah ﷺ ne unko unke wald ke hamrah wapas bhej diya kyunki unke darmiyan sulh ka muaheda tha . Phir woh apne wald se chhut kar maqam Ays mein Abu baseer ke pass chale gaye, aur Abu baseer ke pass musalmanon ki ek jamaat jama ho chuki thi aur wahan se jab bhi Quresh ka koi qafila guzarta to ye unke jitne logon ko qatl kar sakte, unko qatl karte aur unka jo kuch maal o mataa loot sakte, woh loot lete . Abu baseer ki wafat tak Hazrat Abujandal razi Allah anhu unhi ke pass rahe, unki wafat ke baad Hazrat Abujandal aur unke sath jitne bhi musalman the sab Madina mein aa gaye, iske baad ye musalsal Rasul Allah ﷺ ke hamrah jihad mein sharik hote rahe aur Huzoor ﷺ ke baad bhi jihad karte rahe hatta ki 18 hijri ko Hazrat Umar bin Khattab razi Allah anhu ke daur khilafat mein Amwas ke taaon mein mulk Sham mein foot ho gaye .

فَقَدْ حَدَّثَنَاهُ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْأَصْبَهَانِيُّ، ثنا الْحَسَنُ، ثنا الْحُسَيْنُ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ عُمَرَ قَالَ: «أَبُو جَنْدَلِ بْنُ سُهَيْلِ بْنِ عَمْرٍو أَسْلَمَ قَدِيمًا بِمَكَّةَ فَحَبَسَهُ أَبُوهُ سُهَيْلِ بْنُ عَمْرٍو وَأَوْثَقَهُ فِي الْحَدِيدِ وَمَنَعَهُ الْهِجْرَةَ، فَلَمَّا نَزَلَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْحُدَيْبِيَةَ وَأَتَاهُ سُهَيْلُ بْنُ عَمْرٍو فَقَاضَاهُ عَلَى مَا قَاضَاهُ عَلَيْهِ، أَقْبَلَ أَبُو جَنْدَلٍ يَرْسُفُ فِي قُيُودِهِ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَرَدَّهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِلَى أَبِيهِ؛ لِأَنَّ الصُّلْحَ كَانَ بَيْنَهُمْ، ثُمَّ أَفْلَتَ بَعْدَ ذَلِكَ، فَلَحِقَ بِأَبِي بَصِيرٍ وَهُوَ بِالْعِيصِ وَقَدِ اجْتَمَعَ إِلَيْهِ جَمَاعَةٌ مِنَ الْمُسْلِمِينَ وَكَانُوا كُلَّمَا مَرَّتْ بِهِمْ عِيرٌ لِقُرَيْشٍ اعْتَرَضُوهَا فَقَتَلُوا مَنْ قَدَرُوا عَلَيْهِ مِنْهُمْ، وَأَخَذُوا مَا قَدَرُوا عَلَيْهِ مِنْ مَتَاعِهِمْ، فَلَمْ يَزَلْ أَبُو جَنْدَلٍ مَعَ أَبِي بَصِيرٍ حَتَّى مَاتَ أَبُو بَصِيرٍ فَقَدِمَ أَبُو جَنْدَلٍ وَمَنْ كَانَ مَعَهُ مِنَ الْمُسْلِمِينَ بِالْمَدِينَةِ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَلَمْ يَزَلْ يَغْزُو مَعَهُ وَيُجَاهِدُ بَعْدَهُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ حَتَّى مَاتَ بِالشَّامِ فِي طَاعُونِ عَمَوَاسٍ سَنَةَ ثَمَانَ عَشْرَةَ فِي خِلَافَةِ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ»