32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم
The mention of the Islam of Hazrat Abbas bin Abdul Muttalib (RA)
تذكرة اسلام حضرت عباس بن عبد المطلب رضي الله عنه، هناك روايات متعددة عن قبوله الإسلام
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābirin | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
abī al-zubayr | Muhammad ibn Muslim al-Qurashi | Truthful, but he practices Tadlis |
abīh | Ammar ibn Muawiya al-Bajali | Trustworthy |
mu‘āwiyah bn ‘ammārin al-duhnī | Muawiyah ibn Ammar al-Dahni | Truthful, good in Hadith |
muḥammad bn ‘imrān bn muḥammad bn ‘abd al-raḥman bn abī laylá | Muhammad ibn Imran al-Ansari | Saduq (Truthful) Hasan al-Hadith |
mūsá bn hārūn | Musa ibn Harun al-Baghdadi | Trustworthy Hadith Preserver |
abū bakr bn abī dārimin al-ḥāfiẓ | Ahmad ibn Muhammad al-Rafidi | Liar |
‘īsá bn ‘abd al-lah al-ṭayālisī | Isa ibn Abdullah al-Tialisi | Trustworthy Hafez |
abū ‘amrw ‘uthmān bn aḥmad bn al-sammāk | Uthman ibn Ahmad al-Daqqaq | Thiqah Thabt |
abū usāmah ‘abd al-lah bn usāmat al-ḥalabī | Abdullah ibn Usamah al-Kalbi | Trustworthy |
abū al-‘abbās muḥammad bn ya‘qūb | Muhammad ibn Ya'qub al-Umawi | Trustworthy Hadith Scholar |
Mustadrak Al Hakim 5405
Jabir (may Allah be pleased with him) reported: My maternal uncle, Jad bin Qais, encouraged me to join the seventy riders from the Ansar who went to meet the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him), although I was not even strong enough to throw a stone. The Prophet (peace and blessings be upon him) came to us, and at that time his uncle, Abbas (may Allah be pleased with him), was with him. The Prophet (peace and blessings be upon him) said: "O Uncle! Choose for me some men from among your nephews." He replied: "O Muhammad! Ask for yourself whatever you wish, by your Lord and by yourself." The Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said: "Whoever I ask for, you will prevent him from me, just as you have prevented your wealth and your lives from me." The people said: "If we were to do that, what would we get in return?" He (peace and blessings be upon him) said: "Paradise." ** All these narrations are reported with the same wording. And the Hadith of Musa bin Imran has been heard from them only by him. ** This Hadith is Sahih al-Isnad, but the two Shaykhs (may Allah have mercy on them) did not narrate it. And there is no more authentic Hadith than this regarding the early Islam of Abbas (may Allah be pleased with him).
" حضرت جابر رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : میرے ماموں جد بن قیس نے مجھے انصار کے ان ستر سواروں میں شامل ہونے پر ابھارا جو رسول اللہ ﷺ کی بارگاہ میں حاضر ہوئے تھے ، حالانکہ میں ایک پتھر بھی پھینکنے کی طاقت نہیں رکھتا تھا ۔ حضور ﷺ ہمارے پاس تشریف لائے اور اس وقت آپ ﷺ کے ہمراہ ان کے چچا حضرت عباس رضی اللہ عنہ بھی تھے ۔ حضور ﷺ نے فرمایا : اے چچا ! میرے لئے اپنے ماموؤں میں سے کچھ لوگوں کو چن لو ، انہوں نے جواباً کہا : اے محمد ! اپنے رب کے لئے اور اپنے لئے جو چاہیں آپ طلب فرما لیں ۔ رسول الله ﷺ نے فرمایا : جس کو میں اپنے لئے طلب کروں گا اس کو تم روک لو گے جیسا کہ تم نے اس سے اپنے مال اور اپنی جانوں کو روک رکھا ہے ۔ لوگوں نے کہا : اگر ہم یہ کام کر گزریں تو ہمیں اس کے بدلے میں کیا ملے گا ؟ آپ ﷺ نے فرمایا جنت ۔ ٭٭ یہ تمام روایات ایک ہی عبارت کے ساتھ مروی ہیں ۔ اور موسیٰ بن عمران کی حدیث کو ان سے صرف انہوں نے ہی سنا ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے اس کو نقل نہیں کیا اور عباسیہ کے پاس حضرت عباس کے قدیم الاسلام ہونے پر اس سے بڑھ کر کوئی صحیح حدیث موجود نہیں ہے ۔"
Hazrat Jabir Radi Allaho Anho Farmaty Hain : Mere Mamun Jad Bin Qais Ne Mujhe Ansar Ke Un Sattar Sawaron Mein Shamil Hone Par Ubhaya Jo Rasool Allah Sallallaho Alaihi Wasallam Ki Bargah Mein Hazir Huwe The, Halaanke Main Ek Pathar Bhi Phenkne Ki Taqat Nahin Rakhta Tha. Huzoor Sallallaho Alaihi Wasallam Hamare Pas Tashreef Laye Aur Iss Waqt Aap Sallallaho Alaihi Wasallam Ke Hamrah Unke Chacha Hazrat Abbas Radi Allaho Anho Bhi The. Huzoor Sallallaho Alaihi Wasallam Ne Farmaya: Aye Chacha! Mere Liye Apne Mamun Mein Se Kuch Logon Ko Chun Lo, Unhon Ne Jawaban Kaha : Aye Muhammad! Apne Rabb Ke Liye Aur Apne Liye Jo Chahein Aap Talab Farma Lain. Rasool Allah Sallallaho Alaihi Wasallam Ne Farmaya : Jis Ko Main Apne Liye Talab Karoon Ga Iss Ko Tum Rok Loge Jaisa Ke Tumne Iss Se Apne Mal Aur Apni Janon Ko Rok Rakha Hai. Logon Ne Kaha: Agar Hum Yeh Kaam Kar Guzrein To Hamein Iss Ke Badle Mein Kya Milega? Aap Sallallaho Alaihi Wasallam Ne Farmaya Jannat. ** Yeh Tamam Riwayat Ek Hi Ibarat Ke Sath Marwi Hain. Aur Musa Bin Imran Ki Hadees Ko In Se Sirf Inhon Ne Hi Suna Hai. ** Yeh Hadees Sahih Alisnad Hai Lekin Sheikhain Rehmatullah Alaihema Ne Iss Ko Naqal Nahin Kiya Aur Abbasiya Ke Pass Hazrat Abbas Ke Qadeem Islam Hone Par Iss Se Badh Kar Koi Sahih Hadees Mojood Nahin Hai.
حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا أَبُو أُسَامَةَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أُسَامَةَ الْحَلَبِيُّ، ح وَأَخْبَرَنَا أَبُو عَمْرٍو عُثْمَانُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ السَّمَّاكِ، بِبَغْدَادَ، ثَنَا عِيسَى بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الطَّيَالِسِيُّ، ح وَحَدَّثَنِي أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي دَارِمٍ الْحَافِظُ، بِالْكُوفَةِ، ثَنَا مُوسَى بْنُ هَارُونَ قَالُوا: ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عِمْرَانَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى، ثَنَا مُعَاوِيَةُ بْنُ عَمَّارٍ الدُّهْنِيُّ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ قَالَ: حَمَلَنِي خَالِي جَدُّ بْنُ قَيْسٍ وَمَا أَقْدِرُ أَنْ أَرْمِيَ بِحَجَرٍ فِي السَّبْعِينَ، رَاكِبًا مِنَ الْأَنْصَارِ الَّذِينَ وَفَدُوا عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَخَرَجَ إِلَيْنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَمَعَهُ عَمُّهُ الْعَبَّاسُ، فَقَالَ: «يَا عَمُّ، خُذْ لِي عَلَى أَخْوَالِكَ» فَقَالَ: يَا مُحَمَّدُ سَلْ لِرَبِّكَ وَلِنَفْسِكَ مَا شِئْتَ، فَقَالَ: «أَمَّا الَّذِي أَسْأَلُكُمْ لِنَفْسِي فَتَمْنَعُونِي مِمَّا تَمْنَعُونَ مِنْهُ أَمْوَالَكُمْ وَأَنْفُسَكُمْ» قَالُوا: فَمَا لَنَا إِذَا فَعَلْنَا ذَلِكَ؟ قَالَ: «الْجَنَّةُ» هَذِهِ الرِّوَايَاتُ كُلُّهَا بِلَفْظٍ وَاحِدٍ وَفِي حَدِيثِ مُوسَى بْنِ عِمْرَانَ وَلَمْ يَسْمَعْهُ إِلَّا مِنْهُ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ» وَلَيْسَ لِلْعَبَّاسِيَّةِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ فِي تَقَدُّمِ إِسْلَامِ الْعَبَّاسِ أَصَحُّ مِنْ هَذَا الْحَدِيثِ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 5405 - صحيح