32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم


The virtues of Hazrat Abdullah bin Zubair bin Awam (RA)

فضائل حضرت عبد الله بن زبير بن عوام رضي الله عنه

Mustadrak Al Hakim 6350

Abdullah bin Zubair (may Allah be pleased with him) said: “I always wished that the responsibility of Adhan (call to prayer) be entrusted to me.” He was asked about the reason for this desire, he said: “Because on the Day of Judgment, the necks of the Mu'adhins (those who call to prayer) will be the highest.” ** This Hadith is Sahih (authentic) in its chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. (Imam Hakim says) Regarding the testimony of Abdullah bin Zubair (may Allah be pleased with him), I have already mentioned the audacity of Hajjaj bin Yusuf against Allah Almighty and the Prophet Muhammad (peace and blessings of Allah be upon him), his disrespect towards the Two Holy Mosques, and his insolence towards the family of Abu Bakr Siddique (may Allah be pleased with him). For a wise person, these points are enough to understand the personality of Hajjaj bin Yusuf. After martyring Abdullah bin Zubair (may Allah be pleased with him), Abdullah bin Umar bin Khattab (may Allah be pleased with them both), and Saeed bin Jubair (may Allah be pleased with him), now listen to the sayings of the Sahaba (companions of the Prophet) and the Ta'baeen (their successors) regarding his evil thoughts and filthy beliefs.

" حضرت عبداللہ بن زبیر رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : میری ہمیشہ یہ آرزو رہی کہ کاش اذان کی ذمہ داری مجھے سونپ دی جائے ۔ آپ سے اس آرزو کی وجہ پوچھی گئی تو فرمایا : اس لئے کہ قیامت کے دن موذنوں کی گردنیں سب سے زیادہ بلند ہوں گی ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ ( امام حاکم کہتے ہیں ) حضرت عبداللہ بن زبیر رضی اللہ عنہ کی شہادت کے ضمن میں ، میں نے حجاج بن یوسف کی اللہ تعالیٰ پر اور رسول اللہ ﷺ کی ذات پر جسارت ، حرمین شریفین کی بے حرمتی اور حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ کے گھر والوں کے ساتھ بے ادبی کا تذکرہ کر دیا ہے ، اور ایک عقل مند کے لئے حجاج بن یوسف کی شخصیت پہچاننے کے سلسلے میں اتنی باتیں کافی ہیں ۔ حضرت عبداللہ بن زبیر رضی اللہ عنہ ، حضرت عبداللہ بن عمر بن خطاب رضی اللہ عنہما اور حضرت سعید بن جبیر رضی اللہ عنہ کو شہید کرنے کے بعد اب آپ اس کے خبیث نظریات اور گندے عقائد کے متعلق صحابہ کرام رضی اللہ عنہم اور تابعین کے اقوال سنیئے ۔"

Hazrat Abdullah bin Zubair (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : meri hamesha yeh aarzoo rahi keh kash azan ki zimmedari mujhe sonp di jaye . Aap se is aarzoo ki wajah poochhi gayi to farmaya : is liye keh qayamat ke din moazzinoun ki gardanein sab se zyada buland hongi . ** yeh hadees sahih al-isnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne is ko naqal nahin kya . ( Imam Hakim kehte hain ) Hazrat Abdullah bin Zubair (رضي الله تعالى عنه) ki shahadat ke zimn mein, maine Hajjaj bin Yusuf ki Allah Ta'ala par aur Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ki zaat par jasarat, Haramane Shareefain ki behurmati aur Hazrat Abubakar Siddiq (رضي الله تعالى عنه) ke ghar walon ke sath badtameezi ka tazkira kar diya hai, aur ek aql mand ke liye Hajjaj bin Yusuf ki shakhsiyat pehchanne ke silsile mein itni baatein kafi hain . Hazrat Abdullah bin Zubair (رضي الله تعالى عنه) , Hazrat Abdullah bin Umar bin Khattab ( (رضي الله تعالى عنه) a aur Hazrat Saeed bin Jubair (رضي الله تعالى عنه) ko shaheed karne ke baad ab aap is ke khabees nazariyat aur gande aqaaid ke mutalliq Sahaba Karam (رضي الله تعالى عنه) aur tabayeen ke aqwal suniye .

أَخْبَرَنِي مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ بَالَوَيْهِ، ثَنَا أَحْمَدُ بْنُ بِشْرٍ الْمَرْثَدِيُّ، ثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ حَمْزَةَ، حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ: «وَدِدْتُ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَعْطَانِي النِّدَاءَ» قِيلَ: وَلِمَ ذَاكَ؟ قَالَ: «إِنَّهُمْ أَطْوَلُ النَّاسِ أَعْنَاقًا يَوْمَ الْقِيَامَةِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ، وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، قَدْ ذَكَرْتُ فِي مَقْتَلِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ مِنْ جُرْأَةِ الْحَجَّاجِ بْنِ يُوسُفَ عَلَى اللَّهِ تَعَالَى وَعَلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَتَهَاوُنِهِ بِالْحَرَمَيْنِ وَأَهْلِ بَيْتِ الصِّدِّيقِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ مَا يَكْتَفِي بِهِ الْعَاقِلُ مِنْ مَعْرِفَتِهِ، فَاسْمَعِ الْآنَ أَقَاوِيلَ الصَّحَابَةِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَالتَّابِعِينَ فِيهِ وَشَهَادَتَهُمْ عَلَى سُوءِ عَقِيدَتِهِ بَعْدَ قَتْلِهِ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ الزُّبَيْرِ، وَعَبْدَ اللَّهِ بْنَ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ، وَسَعِيدَ بْنَ جُبَيْرٍ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 6350 - غير صحيح