3.
Statement of Purification
٣-
بیان الطهارة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abīh | Shuraih ibn Hani al-Harithi | Trustworthy |
al-miqdām bn shurayḥin | Al-Muqdam ibn Shurayh al-Harithi | Trustworthy |
isrā’īl | Israel ibn Yunus al-Sabi'i | Trustworthy |
‘ubayd al-lah bn mūsá | Ubayd Allah ibn Musa al-Absi | Trustworthy, Shi'ite |
sa‘īd bn mas‘ūdin | Sa'eed bin Mas'ud Al-Marwazi | The Musnid Muhaddith, one of the trustworthy narrators |
abū al-‘abbās muḥammad bn aḥmad al-maḥbūbī | Muhammad ibn Ahmad al-Mahbubi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِيهِ | شريح بن هانئ الحارثي | ثقة |
الْمِقْدَامِ بْنِ شُرَيْحٍ | المقدام بن شريح الحارثي | ثقة |
إِسْرَائِيلُ | إسرائيل بن يونس السبيعي | ثقة |
عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى | عبيد الله بن موسى العبسي | ثقة يتشيع |
سَعِيدُ بْنُ مَسْعُودٍ | سعيد بن مسعود المروزي | المحدث المسند أحد الثقات |
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ | محمد بن أحمد المحبوبي | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 660
Miqdam bin Shuraih narrates this statement of Umm al-Mu'minin Aisha (may Allah be pleased with her) with reference to his father: "By Allah! Since the revelation of the Quran began upon the Messenger of Allah ﷺ, no one has seen him urinating while standing." The reason that has come to my understanding for the Sheikhs (may Allah have mercy on them both) leaving this hadith is that both of them have narrated the hadith of Mansur, in which he has narrated this statement of Hazifa (may Allah be pleased with him) with reference to Abu Wa'il, that the Messenger of Allah ﷺ came to a garbage heap of a nation and urinated while standing. Whereas, the statement that Miqdam has narrated with reference to his father from Umm al-Mu'minin (may Allah be pleased with her) contradicts this. Therefore, they have left out this hadith of Miqdam. There is a supporting hadith with the chain of narrators from Makkah, which is as follows...
"حضرت مقدام بن شریح اپنے والد کے حوالے سے ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کا یہ بیان نقل کرتے ہیں ’’ اللہ کی قسم ! جب سے رسول اللہ ﷺ پر قرآن نازل ہونا شروع ہوا ، کسی نے آپ کو کھڑے ہو کر پیشاب کرتے نہیں دیکھا ۔ شیخین رحمۃ اللہ علیہما کے اس حدیث کو ترک کرنے کی جو وجہ سمجھ آئی ہے وہ یہ ہے کہ دونوں نے منصور کی وہ حدیث نقل کی ہے جس میں انہوں نے ابووائل کے حوالے حذیفہ رضی اللہ عنہ کا یہ بیان نقل کیا ہے کہ رسول اللہ ﷺ ایک قوم کے ( کچرے ) کے ڈھیر کے پاس آئے اور کھڑے ہو کر پیشاب کیا جبکہ مقدام نے اپنے والد کے حوالے سے ام المومنین رضی اللہ عنہ کا جو بیان نقل کیا ہے یہ اس کے معارض ہے ، اس لیے انہوں نے مقدام کی اس حدیث کو چھوڑ دیا ۔ مکی راویوں کی سند کے ساتھ مذکورہ حدیث کی ایک شاہد حدیث موجود ہے ۔ جو کہ درج ذیل ہے ۔ "
Hazrat Muqdam bin Sharyh apne walid ke hawale se Ummulmomineen Hazrat Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ka yeh bayan naqal karte hain '' Allah ki kasam! Jab se Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) par Quran nazil hona shuru hua, kisi ne aap ko kharay ho kar peshab karte nahin dekha. Shaykhayn Rehmatullah Alayhima ke is hadees ko tark karne ki jo wajah samajh aai hai woh yeh hai ke dono ne Mansoor ki woh hadees naqal ki hai jis mein unhon ne Abu Wa'il ke hawale Huzaifa (رضي الله تعالى عنه) ka yeh bayan naqal kya hai ke Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) aik qoum ke (kachre) ke dher ke pass aaye aur kharay ho kar peshab kya jabke Muqdam ne apne walid ke hawale se Ummulmomineen ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ka jo bayan naqal kya hai yeh us ke mu'ariz hai, is liye unhon ne Muqdam ki is hadees ko chhor diya. Makki raviyon ki sanad ke saath mazkora hadees ki aik shahid hadees maujood hai. Jo ke darj zail hai.
أَخْبَرَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ، ثنا سَعِيدُ بْنُ مَسْعُودٍ، ثنا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى، أَنْبَأَ إِسْرَائِيلُ، عَنِ الْمِقْدَامِ بْنِ شُرَيْحٍ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: سَمِعْتُ عَائِشَةَ، تُقْسِمُ بِاللَّهِ مَا رَأَى أَحَدٌ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ «يَبُولُ قَائِمًا مُنْذُ أُنْزِلَ عَلَيْهِ الْفُرْقَانُ» . «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَالَّذِي عِنْدِي أَنَّهُمَا لَمَّا اتَّفَقَا عَلَى حَدِيثِ مَنْصُورٍ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ، عَنْ حُذَيْفَةَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَتَى سُبَاطَةَ قَوْمٍ، فَبَالَ قَائِمًا وَجَدَا حَدِيثَ الْمِقْدَامِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا مُعَارِضًا لَهُ فَتَرَكَاهُ وَاللَّهُ أَعْلَمُ، وَلَهُ شَاهِدٌ مِنْ حَدِيثِ الْمَكِّيِّينَ»