32.
Statement of Knowing the Companions of the Prophet (may Allah be pleased with them)
٣٢-
بیان معرفة الصحابة الكرام رضوان الله علیهم
Mention of Qatilah bint Qais, sister of Ash'ath bin Qais (RA)
ذكر قتيلة بنت قيس، أخت عشعش بن قيس رضي الله عنها
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Mustadrak Al Hakim 6817
Abu Ubaidah Ma'mar ibn Muthanna said: "Then when the delegation of Kinda came to the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, he married Qutaylah bint Qays, the sister of Ash'ath ibn Qays. This was in the year 10 AH. Then, in the middle of Safar, the Prophet, peace and blessings be upon him, fell ill and passed away on Monday, the 12th of Rabi' al-Awwal of the same year. Qutaylah did not come to the Prophet, peace and blessings be upon him, nor did he consummate the marriage with her. Some narrators, while mentioning the time of the Messenger of Allah's marriage to her, said that he married her a month before his death. Other narrators said that he married her while he was ill. Some narrators hold the view that the Prophet, peace and blessings be upon him, instructed that Qutaylah be given the choice: if she wished to marry someone else, she should be allowed to do so. Accordingly, 'Ukrama ibn Abi Jahl married her in Hadramawt. When the news reached Abu Bakr as-Siddiq, may Allah be pleased with him, he said: "I intend to burn both of them." 'Umar ibn al-Khattab, may Allah be pleased with him, said: "She is not one of the Mothers of the Believers, nor did the Prophet consummate the marriage with her, nor did he enforce the rules of hijab on her." Some narrators say that she apostatized. (We seek refuge in Allah)."
ابوعبیدہ معمر بن مثنیٰ فرماتے ہیں : پھر رسول اللہ ﷺ کے پاس جب کندہ کا وفد آیا ، اس وقت رسول اللہ ﷺ نے اشعث بن قیس کی بہن قتیلہ بنت قیس کے ساتھ نکاح کیا ، یہ سن 10 ہجری کی بات ہے ، پھر ماہ صفر کے درمیان حضور ﷺ بیمار ہو گئے ، اور اسی سال 12 ربیع الاول ، سوموار کے دن آپ ﷺ کا وصال مبارک ہو گیا ، قتیلہ نہ تو حضور ﷺ کے پاس آئی ، اور نہ ہی حضور ﷺ نے اس سے ہمبستری فرمائی ۔ بعض محدثین نے ان کے ساتھ رسول اللہ ﷺ کے نکاح کا وقت بیان کرتے ہوئے کہا ہے کہ حضور ﷺ نے اپنی وفات سے ایک مہینہ پہلے اس سے نکاح کیا تھا ۔ دیگر محدثین کا کہنا ہے کہ حضور ﷺ نے بیماری کی حالت میں اس سے نکاح کیا تھا ۔ کچھ محدثین کا یہ موقف ہے کہ حضور ﷺ نے وصیت فرمائی تھی کہ قتیلہ کو اختیار دیا جائے ، اگر وہ کسی دوسری جگہ نکاح کرنا چاہے تو اس کو کرنے دیا جائے ، چنانچہ حضرت عکرمہ بن ابی جہل نے حضرموت میں اس سے نکاح کیا ۔ اس بات کی اطلاع حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ تک پہنچی تو انہوں نے فرمایا : میرا تو ارادہ ہے کہ ان دونوں کو جلا ڈالوں ، حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے فرمایا : وہ امہات المومنین میں سے تو نہیں ہے ، نہ ہی نبی اکرم ﷺ نے اس سے ہمبستری کی ہے ۔ نہ اس پر پردے کے احکام نافذ فرمائے ہیں ۔ بعض محدثین تو کہتے ہیں کہ وہ مرتد ہو گئی تھی ۔ ( العیاذ باللہ )
Abu Ubaidah Muammar bin Musanna farmate hain: Phir Rasool Allah SAW ke paas jab Kinda ka wafad aaya, us waqt Rasool Allah SAW ne Ashas bin Qais ki behen Qatila bint Qais ke sath nikah kiya, yeh san 10 Hijri ki baat hai, phir mah Safar ke darmiyan Huzoor SAW bimar ho gaye, aur usi saal 12 Rabiul Awwal, Somwar ke din aap SAW ka wisal mubarak ho gaya, Qatila na to Huzoor SAW ke paas aai, aur na hi Huzoor SAW ne us se humbistari farmaai. Baaz muhaddiseen ne un ke sath Rasool Allah SAW ke nikah ka waqt bayan karte huye kaha hai ki Huzoor SAW ne apni wafat se ek mahina pehle us se nikah kiya tha. Deegar muhaddiseen ka kehna hai ki Huzoor SAW ne bimari ki halat mein us se nikah kiya tha. Kuch muhaddiseen ka yeh mauqif hai ki Huzoor SAW ne wasiyat farmaai thi ki Qatila ko ikhtiyar diya jaye, agar wo kisi dusri jagah nikah karna chahe to us ko karne diya jaye, chunancha Hazrat Akarma bin Abi Jahal ne Hadramaut mein us se nikah kiya. Is baat ki ittila Hazrat Abubakar Siddiq RA tak pahunchi to unhon ne farmaya: Mera to irada hai ki in donon ko jala daalon, Hazrat Umar bin Khattab RA ne farmaya: Wo Ummahaatul Momineen mein se to nahin hai, na hi Nabi Akram SAW ne us se humbistari ki hai. Na us par parde ke ahkam nafiz farmaye hain. Baaz muhaddiseen to kehte hain ki wo murtad ho gai thi. (Al-iyazubillah).
أَخْبَرَنِي مَخْلَدُ بْنُ جَعْفَرٍ الْبَاقَرْحِيُّ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَرِيرٍ، قَالَ: قَالَ أَبُوعُبَيْدَةَ مَعْمَرُ بْنُ الْمُثَنَّى: «ثُمَّ تَزَوَّجَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حِينَ قَدِمَ عَلَيْهِ وَفْدُ كِنْدَةَ قُتَيْلَةَ بِنْتَ قَيْسٍ أُخْتَ الْأَشْعَثِ بْنِ قَيْسٍ فِي سَنَةِ عَشْرَةٍ، ثُمَّ اشْتَكَى فِي النِّصْفِ مِنْ صَفَرٍ، ثُمَّ قُبِضَ يَوْمَ الِاثْنَيْنِ لِيَوْمَيْنِ مَضَيَا مِنْ شَهْرِ رَبِيعٍ الْأَوَّلِ، وَلَمْ تَكُنٍ قَدِمَتْ عَلَيْهِ وَلَا دَخَلَ بِهَا» وَوَقَّتَ بَعْضُهُمْ وَقْتَ تَزْوِيجِهِ إِيَّاهَا، فَزَعَمَ أَنَّهُ تَزَوَّجَهَا قَبْلَ وَفَاتِهِ بِشَهْرٍ، وَزَعَمَ آخَرُونَ أَنَّهُ تَزَوَّجَهَا فِي مَرَضِهِ، وَزَعَمَ آخَرُونَ أَنَّهُ أَوْصَى أَنْ يُخَيِّرَ قُتَيْلَةَ فَإِنْ شَاءَتْ، فَاخْتَارَتِ النِّكَاحَ، فَزُوِّجَهَا عِكْرِمَةُ بْنُ أَبِي جَهْلٍ بِحَضْرَمَوْتَ، فَبَلَغَ أَبَا بَكْرٍ فَقَالَ: لَقَدْ هَمَمْتُ أَنْ أُحَرِّقَ عَلَيْهِمَا، فَقَالَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ: مَا هِيَ مِنْ أُمَّهَاتِ الْمُؤْمِنِينَ وَلَا دَخَلَ بِهَا النَّبِيُّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَا ضَرَبَ عَلَيْهَا الْحِجَابَ، وَزَعَمَ بَعْضُهُمْ أَنَّهَا ارْتَدَّتْ