4.
Statement of Prayer
٤-
بیان الصلاة
Mustadrak Al Hakim 693
Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated that Gabriel (peace be upon him) led the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) in prayer twice in the Holy Kaaba. The first time: - He led the Zuhr (noon) prayer when the sun had passed its zenith and the shade was equal to the length of a whip. - He led the Asr (afternoon) prayer when the shade of everything was equal to its own length. - He led the Maghrib (sunset) prayer when those who fast break their fast. - He led the Isha (night) prayer when the redness of the sky had disappeared. - He led the Fajr (dawn) prayer when eating and drinking becomes prohibited for those who fast. The next day: - He led the Zuhr (noon) prayer when the shade of everything was equal to its own length (the same time as the previous day's Asr prayer). - He led the Asr (afternoon) prayer when the shade of everything was twice its length. - He led the Maghrib (sunset) prayer at the same time as the previous day (when those who fast break their fast). - He led the Isha (night) prayer when a third of the night had passed. - He led the Fajr (dawn) prayer when the day had brightened. Then Gabriel (peace be upon him) said: "O Muhammad, these are the times of the Prophets before you, and between these two times (meaning the earlier and later times for each prayer) is a time of choice (for you and your Ummah)." Hadith of Abd al-Aziz ibn Muhammad.
"حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ حضرت جبرائیل علیہ السلام نے نبی اکرم ﷺ کو بیت اللہ میں دو مرتبہ نمازیں پڑھائیں ، ایک مرتبہ ظہر کی نماز اس وقت پڑھائی جب سورج ڈھل گیا اور دھوپ ایک تسمے کے برابر تھی اور عصر کی نماز اس وقت پڑھائی جب ہر چیز کا سایہ اس کے برابر ہو گیا اور مغرب کی نماز اس وقت پڑھائی جب روزہ دار روزہ افطار کرتے ہیں اور عشاء اس وقت پڑھائی جب آسمان سے شفق غائب ہو گئی اور فجر اس وقت پڑھائی جب روزہ دار پر کھانا پینا حرام ہو جاتا ہے ۔ پھر اگلے دن ظہر کی نماز اس وقت پڑھائی جب ہر چیز کا سایہ اس کے برابر ہو گیا ۔ جب وقت گزشتہ روز عصر کی نماز پڑھی تھی ۔ پھر عصر کی نماز اس وقت پڑھائی جب ہر چیز کا سایہ دو گنا ہو گیا ، پھر مغرب کی نماز سا وقت پڑھائی جب روزہ دار روزہ افطار کرتے ہیں پھر عشاء کی نماز رات کا ایک تہائی حصہ گزرنے پر پڑھائی ، پھر آپ نے فجر کی نماز اس وقت پڑھائی جب دن خوب روشن ہو چکا تھا ۔ پھر حضرت جبرائیل علیہ السلام کہنے لگے : اے محمد ﷺ یہ وقت آپ سے پہلے ابیاء کا ہے اور ان دونوں وقتوں کے درمیان ( جتنا وقت ہے اس میں کسی بھی وقت نماز پڑھ سکتے ہیں ) عبدالعزیز بن محمد کی حدیث : "
Hazrat Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) riwayat karte hain ki Hazrat Jibrail Alaihissalam ne Nabi Akram SAW ko Baitullah mein do martaba namazen parhaeen, ek martaba Zuhar ki namaz us waqt parhaee jab suraj dhal gaya aur dhoop ek tasme ke barabar thi aur Asar ki namaz us waqt parhaee jab har cheez ka saya uske barabar ho gaya aur Maghrib ki namaz us waqt parhaee jab rozaydar roza iftar karte hain aur Isha us waqt parhaee jab asman se shafaq ghaib ho gayi aur Fajar us waqt parhaee jab rozaydar par khana peena haram ho jata hai. Phir agle din Zuhar ki namaz us waqt parhaee jab har cheez ka saya uske barabar ho gaya. Jab waqt guzishta roz Asar ki namaz parhi thi. Phir Asar ki namaz us waqt parhaee jab har cheez ka saya do guna ho gaya, phir Maghrib ki namaz sa waqt parhaee jab rozaydar roza iftar karte hain phir Isha ki namaz raat ka ek tihai hissa guzarne par parhaee, phir aap ne Fajar ki namaz us waqt parhaee jab din khoob roshan ho chuka tha. Phir Hazrat Jibrail Alaihissalam kehne lage: Aye Muhammad SAW ye waqt aap se pehle ambiya ka hai aur in donon waqton ke darmiyaan ( jitna waqt hai us mein kisi bhi waqt namaz parh sakte hain ) Abdulaziz bin Muhammad ki hadees :
فَأَخْبَرَنَاهُ أَبُو عَلِيٍّ الْحَافِظُ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، ثنا أَبُو أَحْمَدَ الزُّبَيْرِيُّ، وَمُؤَمَّلُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ، قَالَا: ثنا سُفْيَانُ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْحَارِثِ بْنِ أَبِي رَبِيعَةَ، عَنْ حَكِيمِ بْنِ حَكِيمِ بْنِ عَبَّادِ بْنِ حُنَيْفٍ، عَنْ نَافِعِ بْنِ جُبَيْرِ بْنِ مُطْعِمٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: " أَمَّ جِبْرِيلُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عِنْدَ الْبَيْتِ مَرَّتَيْنِ فَصَلَّى بِهِ الظُّهْرَ حِينَ زَالَتِ الشَّمْسُ وَكَانَتْ قَدْرَ الشِّرَاكِ، ثُمَّ صَلَّى بِهِ الْعَصْرَ حِينَ كَانَ ظِلُّ كُلِّ شَيْءٍ بِقَدْرِهِ، وَصَلَّى بِهِ الْمَغْرِبَ حِينَ أَفْطَرَ الصَّائِمُ، ثُمَّ صَلَّى بِهِ الْعِشَاءَ حِينَ غَابَ الشَّفَقُ، ثُمَّ صَلَّى بِهِ الْفَجْرَ حِينَ حَرُمَ الطَّعَامُ وَالشَّرَابُ عَلَى الصَّائِمِ، ثُمَّ صَلَّى بِهِ الظُّهْرَ مِنَ الْغَدِ حِينَ كَانَ ظِلُّ كُلِّ شَيْءٍ بِقَدْرِهِ كَوَقْتِ الْعَصْرِ بِالْأَمْسِ، ثُمَّ صَلَّى بِهِ الْعَصْرَ حِينَ كَانَ ظِلُّ كُلِّ شَيْءٍ مِثْلَيْهِ، ثُمَّ صَلَّى بِهِ الْمَغْرِبَ حِينَ أَفْطَرَ الصَّائِمُ، ثُمَّ صَلَّى بِهِ الْعِشَاءَ لَثُلُثِ اللَّيْلِ الْأَوَّلِ، ثُمَّ صَلَّى بِهِ الْفَجْرَ حِينَ أَسْفَرَ، ثُمَّ قَالَ: يَا مُحَمَّدُ، هَذَا وَقْتُ الْأَنْبِيَاءِ مِنْ قَبْلِكَ، وَالْوَقْتُ مَا بَيْنَ هَذَيْنِ الْوَقْتَيْنِ «.» وَأَمَّا حَدِيثُ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ مُحَمَّدٍ "