34.
Statement of Eating
٣٤-
بیان الطعام
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
salmān | Salman the Persian | Companion |
zādhān | Zadan al-Kindi | Trustworthy |
abū hshāmin al-rummānī | Yahya ibn Abi al-Aswad al-Ramani | Trustworthy |
qays bn al-rabī‘ | Qays ibn al-Rabi' al-Asadi | Truthful, but his memory deteriorated in old age, and his son introduced narrations that were not his. |
mālik bn ismā‘īl | Malik ibn Ismail al-Nahdi | Trustworthy, Precise, Sound in the Book |
al-ḥārith bn abī usāmah | Al-Harith ibn Abi Usamah al-Tamimi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَلْمَانَ | سلمان الفارسي | صحابي |
زَاذَانَ | زاذان الكندي | ثقة |
أَبُو هِشَامٍ الرُّمَّانِيُّ | يحيى بن أبي الأسود الرماني | ثقة |
قَيْسُ بْنُ الرَّبِيعِ | قيس بن الربيع الأسدي | صدوق تغير لما كبر وأدخل عليه ابنه ما ليس من حديثه |
مَالِكُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ | مالك بن إسماعيل النهدي | ثقة متقن صحيح الكتاب |
الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ | الحارث بن أبي أسامة التميمي | ثقة |
Mustadrak Al Hakim 7082
Salman narrates: I read in the Torah that performing ablution (i.e., washing hands) before eating brings blessings to the food. I mentioned this in the court of Prophet Muhammad (PBUH): The Prophet (PBUH) said: Performing ablution (i.e., washing hands) before and after eating brings blessings to the food.
" حضرت سلمان فرماتے ہیں : میں نے تورات میں پڑھا ہے کہ کھانے سے پہلے وضو کرنا ( یعنی ہاتھ دھونا ) کھانے میں برکت ( کا باعث ) ہے ۔ میں نے یہ بات نبی اکرم ﷺ کی بارگاہ میں عرض کی : حضور ﷺ نے فرمایا : کھانے سے پہلے اور بعد میں وضو کرنا ( یعنی ہاتھ دھونا ) کھانے میں برکت ( کا باعث ) ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث ابوہاشم سے روایت کرنے میں قیس بن ربیع منفرد ہیں ۔ ان کے منفرد ہونے کی وجہ سے ان کی روایات اس کتاب میں نہ لکھیں ، اس سے کہیں زیادہ بہتر ہے ( کہ ان کے مقام و مرتبہ کا لحاظ کرتے ہوئے ان کی روایت کتاب میں درج کی جائے ) ۔"
Hazrat Salman farmate hain : mein ne Torat mein parha hai keh khanay se pehle wuzu karna ( yani hath dhona ) khanay mein barkat ( ka baais ) hai . Mein ne yeh baat Nabi Akram ﷺ ki bargah mein arz ki : Huzoor ﷺ ne farmaya : khanay se pehle aur baad mein wuzu karna ( yani hath dhona ) khanay mein barkat ( ka baais ) hai . ** Yeh hadees Abu Hashim se riwayat karne mein Qais bin Rabia munfarid hain . Un ke munfarid hone ki wajah se un ki riwayat is kitab mein na likhin , is se kahin ziada behtar hai ( keh un ke maqam o martaba ka lihaz karte hue un ki riwayat kitab mein darj ki jaye ) .
حَدَّثَنَا الْحَارِثُ بْنُ أَبِي أُسَامَةَ، ثَنَا مَالِكُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ، ثَنَا قَيْسُ بْنُ الرَّبِيعِ، ثَنَا أَبُو هِشَامٍ الرُّمَّانِيُّ، عَنْ زَاذَانَ، عَنْ سَلْمَانَ، قَالَ: قَرَأْتُ فِي التَّوْرَاةِ: الْوضُوءُ قَبْلَ الطَّعَامِ بَرَكَةُ الطَّعَامِ فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِلنَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ: «الْوضُوءُ قَبْلَ الطَّعَامِ وَبَعْدَ الطَّعَامِ بَرَكَةُ الطَّعَامِ» تَفَرَّدَ بِهِ قَيْسُ بْنُ الرَّبِيعِ، عَنْ أَبِي هَاشِمٍ وَانْفِرَادُهُ عَلَى عُلُوِّ مَحِلِّهِ أَكْثَرُ مِنْ أَنْ يُمْكِنَ تَرْكُهَا فِي هَذَا الْكِتَابِ "