34.
Statement of Eating
٣٤-
بیان الطعام


Mustadrak Al Hakim 7106

Abu Sa'eed Khudri, may Allah be pleased with him, narrated that a man's she-camel was dying, so he slaughtered it with a stake. I asked him: "Was the stake made of iron?" He said: "No, it was made of wood." He asked the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), and the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Eat it." ** This hadith is sahih al-isnad, but Imam Bukhari, may Allah have mercy on him, and Imam Muslim, may Allah have mercy on him, did not narrate it. And this isnad is sahih according to the criteria of Imam Bukhari, may Allah have mercy on him, and Imam Muslim, may Allah have mercy on him. I did not rule on the authenticity of this hadith because Malik ibn Anas narrated it in the Muwatta' from Zayd ibn Aslam.

" حضرت ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ ایک آدمی کی اونٹنی مرنے لگی تو اس نے اس کو وتد کے ساتھ ذبح کر دیا ۔ میں نے اس سے پوچھا : وہ وتد لوہے کا تھا ؟ اس نے کہا : نہیں ، لکڑی کا تھا ۔ اس نے نبی اکرم ﷺ سے پوچھا تو حضور ﷺ نے فرمایا : اس کو کھا لو ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ اور یہ اسناد امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے ۔ میں نے اس حدیث کے صحیح ہونے کا حکم نہیں لگایا کیونکہ مالک بن انس نے اس میں موطا میں زید بن اسلم سے ارسال کیا ہے ۔"

Hazrat Abusaid Khudri raziallahu anhu farmate hain ki ek aadmi ki untni marne lagi to usne usko watd ke sath zibah kar diya. Maine usse pucha: wo watd lohe ka tha? Usne kaha: nahi, lakdi ka tha. Usne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se pucha to Huzoor (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: usko kha lo. ** Yeh hadees sahih ul-isnad hai lekin Imam Bukhari rahmatullahi alaih aur Imam Muslim rahmatullahi alaih ne isko naqal nahi kiya. Aur yeh isnad Imam Bukhari rahmatullahi alaih aur Imam Muslim rahmatullahi alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai. Maine is hadees ke sahih hone ka hukm nahi lagaya kyunki Malik bin Anas ne isme Mauta mein Zaid bin Aslam se irsaal kiya hai.

أَخْبَرَنَا أَبُو عَمْرٍو عُثْمَانُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ السَّمَّاكِ، بِبَغْدَادَ، ثَنَا الْحَسَنُ بْنُ سَلَّامٍ، ثَنَا حَبَّانُ بْنُ هِلَالٍ، ثَنَا جَرِيرُ بْنُ حَازِمٍ، ثَنَا أَيُّوبُ، عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، فَلَقِيتُ زَيْدَ بْنَ أَسْلَمَ فَحَدَّثَنِي عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ أَنَّ رَجُلًا أَرَادَتْ نَاقَتُهُ أَنْ تَمُوتَ فَذَبَحَهَا بِوَتَدٍ فَقُلْتُ لَهُ: حَدِيدٌ؟ قَالَ: لَا بَلْ خَشَبٌ، «فَسَأَلَ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَأَمَرَهُ بِأَكْلِهَا» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ وَالْإِسْنَادُ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَإِنَّمَا لَمْ أَحْكُمْ بِالصِّحَّةِ عَلَى شَرْطِهِمَا لِأَنَّ مَالِكَ بْنَ أَنَسٍ رَحِمَهُ اللَّهُ أَرْسَلَهُ فِي الْمُوَطَّأِ عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7106 - صحيح غريب