35.
Statement of Drinking
٣٥-
أحكام الشرب
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
sa‘īd bn jubayrin | Saeed bin Jubair al-Asadi | Trustworthy, Established |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ | سعيد بن جبير الأسدي | ثقة ثبت |
Mustadrak Al Hakim 7219
Abdullah bin Abbas (may Allah be pleased with him) narrates: The prohibition of alcohol was revealed concerning two tribes of the Ansar. They drank alcohol, and when they became intoxicated, they started talking nonsense to each other. When their intoxication subsided, they looked at their faces, their heads, and their beards, and the effects were visible. They started accusing each other, saying, "This person did this to me! By Allah, if he had any sympathy for me, he wouldn't have done this." They used to live like brothers, and there was no animosity between them, but because of this alcohol, hatred developed in their hearts towards one another. So, Allah, the Most Blessed, the Most High, revealed this verse: "O you who have believed, indeed, intoxicants, gambling, [sacrificing on] stone altars [to other than Allah], and divining arrows are but defilement from the work of Satan, so avoid it that you may be successful. Satan only wants to cause between you animosity and hatred through intoxicants and gambling and to avert you from the remembrance of Allah and from prayer. So will you not desist?" (Al-Ma'idah: 90-91) Some people said, "This is impure, and so-and-so was killed in the Battle of Badr, and this impure thing was in his stomach, and so-and-so was killed in the Battle of Uhud, and this was also in his stomach." So, Allah, the Most High, revealed this verse: "There is no blame upon those who believe and do righteous deeds for what they have eaten [in the past], when they [now] fear Allah and believe and do righteous deeds, and again when they fear Allah and believe, and again when they fear Allah and do good; and Allah loves the doers of good." (Al-Ma'idah: 93)
" حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما فرماتے ہیں : شراب کی حرمت دو انصار کے دو قبیلوں کے بارے میں نازل ہوئی تھی ۔ انہوں نے شراب پی ، جب ان کو نشہ چڑھ گیا تو ایک دوسرے پر بے ہودہ گفتگو کرنے لگے ، جب ان کا نشہ اترا تو انہوں نے اپنے چہرے ، اپنے سر اور داڑھیوں کو دیکھا ، ان میں اس کا اثر موجود تھا ، وہ ایک دوسرے پر الزام دیتے ہوئے کہنے لگے : یہ فلاں آدمی نے میرے ساتھ کیا ہے ۔ اللہ کی قسم ! اگر اس کو میرے ساتھ کوئی ہمدردی ہوتی تو میرے ساتھ ایسا نہ کرتا ۔ وہ لوگ پہلے بھائیوں کی طرح رہتے تھے ، ان کے دل میں کسی قسم کی کوئی میل نہیں تھی ، لیکن اس شراب کی وجہ سے ان کے دلوں میں ایک دوسرے کے بارے میں میل آ گئی ، تو اللہ تبارک و تعالیٰ نے یہ آیت نازل فرمائی ۔ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالْأَنْصَابُ وَالْأَزْلَامُ رِجْسٌ مِنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ إِنَّمَا يُرِيدُ الشَّيْطَانُ أَنْ يُوقِعَ بَيْنَكُمُ الْعَدَاوَةَ وَالْبَغْضَاءَ فِي الْخَمْرِ وَالْمَيْسِرِ وَيَصُدَّكُمْ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَعَنِ الصَّلَاةِ فَهَلْ أَنْتُمْ مُنْتَهُونَ ( المائدہ : 90 ، 91 ) ’’ اے ایمان والو شراب اور جوا اور بت اور پانسے ناپاک ہی ہیں شیطانی کام تو ان سے بچتے رہنا کہ تم فلاح پاؤ شیطان یہی چاہتا ہے کہ تم میں بیر اور دشمنی ڈلوا دے شراب اور جوئے میں اور تمہیں اللہ کی یاد اور نماز سے روکے تو کیا تم باز آئے ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا رحمۃ اللہ علیہ ) کچھ لوگوں نے کہا : یہ تو ناپاک ہے اور فلاں آدمی جنگ بدر میں قتل ہوا ہے ، اس کے پیٹ میں یہ ناپاک چیز موجود تھی ، فلاں آدمی جنگ احد میں قتل ہوا ہے اس کے پیٹ میں بھی یہ موجود تھی ۔ تو اللہ تعالیٰ نے یہ آیت نازل فرما دی ۔ لَيْسَ عَلَى الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ جُنَاحٌ فِيمَا طَعِمُوا إِذَا مَا اتَّقَوْا وَآمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ ثُمَّ اتَّقَوْا وَآمَنُوا ثُمَّ اتَّقَوْا وَأَحْسَنُوا وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ ( المائدہ : 93 ) ’’ جو ایمان لائے اور نیک کام کئے ان پر کچھ گناہ نہیں جو کچھ انہوں نے چکھا جب کہ ڈریں اور ایمان رکھیں اور نیکیاں کریں پھر ڈریں اور ایمان رکھیں پھر ڈریں اور نیک رہیں اور اللہ نیکوں کو دوست رکھتا ہے ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا )"
Hazrat Abdullah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a farmate hain : sharaab ki hurmat do Ansar ke do qabilon ke bare mein nazil hui thi . Unhon ne sharaab pi , jab un ko nasha chadh gaya to ek dusre par behooda guftgu karne lage , jab un ka nasha utra to unhon ne apne chehre , apne sir aur darhiyon ko dekha , un mein is ka asar mojood tha , woh ek dusre par ilzaam dete hue kahne lage : yeh falan aadmi ne mere sath kya hai . Allah ki qasam ! agar is ko mere sath koi humdardi hoti to mere sath aisa na karta . Woh log pehle bhaiyon ki tarah rahte the , un ke dil mein kisi qism ki koi mail nahin thi , lekin is sharaab ki wajah se un ke dilon mein ek dusre ke bare mein mail aa gai , to Allah Tabaarak o Ta'ala ne yeh ayat nazil farmaai . Ya ayyuhal lazeena aamanoo innamal khamro wal maisiro wal ansabo wal azlamu rijsun min amlish shaytan fajtanibuhu la'allakum tuflihoon innamay yureedush shaytanu an yooqi'a baynakumul 'adawata wal baghzaa'a fil khamri wal maysiri wa yasuddkum an zikrillahi wa 'anis salati fahal antum muntahoon ( Al-Ma'idah : 90 , 91 ) 'Aey Imaan walo sharaab aur juua aur but aur panse napak hi hain shaytani kaam to un se bachte rehna ki tum falaah pao Shaytan yahi chahta hai ki tum mein bair aur dushmani dilwa de sharaab aur juae mein aur tumhen Allah ki yaad aur namaz se roke to kya tum baaz aaye '' ( Tarjuma Kanzul Imaan , Imam Ahmad Raza Rahmatullah Alaih ) Kuch logon ne kaha : yeh to napak hai aur falan aadmi jang Badr mein qatl hua hai , us ke pet mein yeh napak cheez mojood thi , falan aadmi jang Uhud mein qatl hua hai us ke pet mein bhi yeh mojood thi . To Allah Ta'ala ne yeh ayat nazil farma di . laysal 'alallazeena aamanoo wa 'amilus salihati junaahun feema ta'imoo iza ma ittaqaw wa aamanoo wa 'amilus salihati summa ittaqaw wa aamanoo summa ittaqaw wa ahsanoo wallahu yuhibbul muhsineen ( Al-Ma'idah : 93 ) '' Jo Imaan laaye aur nek kaam kiye un par kuchh gunaah nahin jo kuchh unhon ne chakha jab ki darein aur Imaan rakhein aur nekiyan karen phir darein aur Imaan rakhein phir darein aur nek rahen aur Allah nekoh ko dost rakhta hai ( Tarjuma Kanzul Imaan , Imam Ahmad Raza )
أَخْبَرَنَا أَبُو بَكْرٍ مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الشَّافِعِيُّ، بِبَغْدَادَ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْفَرَجِ، ثَنَا حَجَّاجُ بْنُ مُحَمَّدٍ، ثَنَا رَبِيعَةُ بْنُ كُلْثُومِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنْ أَبِيهِ كُلْثُومِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ: "" نَزَلَ تَحْرِيمُ الْخَمْرِ فِي قَبِيلَتَيْنِ مِنْ قَبَائِلِ الْأَنْصَارِ شَرِبُوا حَتَّى إِذَا ثَمِلُوا عَبَثَ بَعْضُهُمْ بِبَعْضٍ فَلَمَّا صَحَوْا جَعَلَ الرَّجُلُ يَرَى الْأَثَرَ بِوَجْهِهِ وَبِرَأْسِهِ وَلِحْيَتِهِ فَيَقُولُ: فَعَلَ بِي هَذَا أَخِي فُلَانٌ وَاللَّهِ لَو كَانَ بِي رَءُوفًا رَحِيمًا مَا فَعَلَ هَذَا بِي قَالَ: وَكَانُوا إِخْوَةً لَيْسَ فِي قُلُوبِهِمْ ضَغَائِنُ فَوَقَعَتْ فِي قُلُوبِهِمُ الضَّغَائِنُ ""، فَأَنْزَلَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: {إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ} [المائدة: 90]- إِلَى قَوْلِهِ - {فَهَلْ أَنْتُمْ مُنْتَهُونَ} [المائدة: 91] "" فَقَالَ نَاسٌ مِنَ الْمُتَكَلِّفِينَ: هِيَ رِجْسٌ وَهِيَ فِي بَطْنِ فُلَانٍ قُتِلَ يَوْمَ بَدْرٍ وَفُلَانٍ قُتِلَ يَوْمَ أُحُدٍ ""، فَأَنْزَلَ اللَّهُ عَزَّ وَجَلَّ: {لَيْسَ عَلَى الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ جُنَاحٌ فِيمَا طَعِمُوا} [المائدة: 93]- حَتَّى بَلَغَ - {وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ} [آل عمران: 134] [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7219 - على شرط مسلم