35.
Statement of Drinking
٣٥-
أحكام الشرب


Mustadrak Al Hakim 7220

Ali (may Allah be pleased with him) narrates: "Before the prohibition of alcohol was revealed (this incident took place) an Ansari companion invited us (for food and drinks). Abdur Rahman bin Auf (may Allah be pleased with him) led the Maghrib prayer. He recited Surah Kafiroon but mixed up the words. At that moment this verse was revealed: "O you who believe! Approach not As-Salat (the prayer) when you are in a drunken state, until you know (clearly) what you say..." (An-Nisa 43) (Translation: Kanz-ul-Iman, Imam Ahmed Raza) ** This hadith has a Sahih (authentic) chain of narrators but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) have not narrated it. The chain of narrators of this hadith up to Ata bin Saib comes in three ways. The above mentioned chain is the first one and it is the most authentic of all. The second chain is..."

" حضرت علی رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : شراب کی حرمت کا حکم نازل ہونے سے پہلے ( کا واقعہ ہے کہ ) ایک انصاری صحابی نے ہماری دعوت کی ، ( کھانا کھانے اور شراب پینے کے بعد ) حضرت عبدالرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ نے نماز مغرب کی امامت کروائی ، سورہ کافرون کی قراءت کی اور الفاظ آگے پیچھے ہو گئے ، اس موقع پر یہ آیت نازل ہوئی ۔ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَقْرَبُوا الصَّلَاةَ وَأَنْتُمْ سُكَارَى حَتَّى تَعْلَمُوا مَا تَقُولُونَ ( النساء : 43 ) ’’ اے ایمان والو نشہ کی حالت میں نماز کے پاس نہ جاؤ جب تک اتنا ہوش نہ ہو کہ جو کہو اسے سمجھو ‘‘ ( ترجمہ کنزالایمان ، امام احمد رضا ) ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ عطاء بن سائب تک یہ اسناد تین طریقوں سے پہنچی ہے ، یہ مذکورہ سند ان میں سے پہلی ہے اور یہی سب سے زیادہ صحیح بھی ہے ۔ دوسری اسناد یہ ہے"

Hazrat Ali (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : sharab ki hurmat ka hukum nazil hone se pehle ( ka waqia hai keh ) ek ansari sahabi ne hamari dawat ki , ( khana khane aur sharab pine ke bad ) Hazrat Abdur Rahman bin Auf (رضي الله تعالى عنه) ne namaz maghrib ki imamat karwai , sura kafiroon ki qirat ki aur alfaz aage peeche ho gaye , is mauqe par ye ayat nazil hui . Ya ayyuhal lazeena amano la taqrabussalata wa antum sukara hatta talamo ma taqoloon ( nisa : 43 ) ‘ae iman walo nasha ki halat mein namaz ke pas na jao jab tak itna hosh na ho keh jo kaho use samjho ‘‘ ( tarjuma kanzul iman , imam ahmad raza ) ** ye hadees sahih ul isnad hai lekin imam bukhari rehmatullah alaih aur imam muslim rehmatullah alaih ne isko naqal nahi kiya . ata bin saib tak ye isnad teen tareeqon se pahunchi hai , ye mazkora sanad in mein se pehli hai aur yahi sab se zyada sahih bhi hai . dusri asnad ye hai

حَدَّثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ الْحَافِظُ، ثَنَا عَلِيُّ بْنُ الْحَسَنِ، ثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْوَلِيدِ، ثَنَا سُفْيَانُ، وَحَدَّثَنَا أَبُو زَكَرِيَّا يَحْيَى بْنُ مُحَمَّدٍ الْعَنْبَرِيُّ، ثَنَا أَبُو عَبْدِ اللَّهِ الْبُوشَنْجِيُّ، ثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، ثَنَا وَكِيعٌ، ثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ السُّلَمِيِّ، عَنْ عَلِيٍّ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: "" دَعَانَا رَجُلٌ مِنَ الْأَنْصَارِ قَبْلَ أَنْ تُحَرَّمَ الْخَمْرُ فَتَقَدَّمَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَوْفٍ وَصَلَّى بِهِمُ الْمَغْرِبَ فَقَرَأَ: قُلْ يَا أَيُّهَا الْكَافِرُونَ فَالْتَبَسَ عَلَيْهِ فِيهَا "" فَنَزَلَتْ: {لَا تَقْرَبُوا الصَّلَاةَ وَأَنْتُمْ سُكَارَى} [النساء: 43] «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ، وَقَدِ اخْتُلِفَ فِيهِ عَلَى عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ مِنْ ثَلَاثَةِ أَوْجُهٍ هَذَا أَوَّلُهَا وَأَصَحُّهَا» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7220 - صحيح