37.
Narrations Regarding Clothing
٣٧-
روایات عن الملابس


Mustadrak Al Hakim 7364

Abu Al-Ahwas narrates this statement of his father (he says): I went to the service of the Holy Prophet ﷺ. At that time, my condition was not good. The Prophet ﷺ asked: Do you have wealth? I said: Yes. The Prophet ﷺ asked: What kind of wealth? I said: Camels, horses, sheep, goats, male slaves, female slaves – all kinds of wealth. The Prophet ﷺ said: When Allah Almighty blesses you with wealth, its effect should also be visible on your personality. Then he said: In your nation, a healthy camel calf is born, its owner cuts its ear with a razor, and says, "This is Bahra." And tearing its skin, he says, "This is Sarma." Saying this, he makes it forbidden for himself and his family. I said: Yes. The Prophet ﷺ said: What Allah Almighty has bestowed upon you is lawful for you, and Allah's razor is sharper than your razor, and Allah Almighty's wrist is stronger than your wrist, and Allah Almighty's razor is sharper than your razor. I said: O Messenger of Allah ﷺ, what is your opinion about this, that I become a guest of a man and he neither honors me nor shows hospitality to me, when such a person becomes my guest, can I treat him the same way? Or should I show him hospitality? The Prophet ﷺ said: You show him hospitality. ** This hadith is Sahih Al-Isnad, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.

" حضرت ابوالاحوص اپنے والد کا یہ بیان نقل کرتے ہیں ( وہ فرماتے ہیں ) میں نبی اکرم ﷺ کی خدمت میں حاضر ہوا ۔ اس وقت میری حالت ناگفتہ بہ تھی ۔ آپ ﷺ نے پوچھا : تیرے پاس مال ہے ؟ میں نے کہا : جی ہاں ۔ آپ ﷺ نے پوچھا : کس قسم کا مال ہے ؟ میں نے کہا : اونٹ ، گھوڑے ، بھیڑ ، بکریاں ، غلام ، خدام ہر طرح کا مال ہے ۔ حضور ﷺ نے فرمایا : جب اللہ تعالیٰ تمہیں مال سے نوازے تو اس کا اثر تمہاری شخصیت پر نظر بھی آنا چاہیے ۔ پھر فرمایا : تمہاری قوم میں صحیح سلامت کانوں والا اونٹ کا بچہ پیدا ہوتا ہے ، اس کا مالک استرے کے ساتھ اس کے کان کاٹ ڈالتا ہے ، اور کہتا ہے ’’ یہ بحیرہ ہے ‘‘۔ اور اس کی کھال چیر کر کہتا ہے ’’ یہ صرم ہے ‘‘ یہ کہہ کر ازخود اپنے اوپر اور اپنے اہل و عیال پر اس کو حرام قرار دے لیتا ہے ، میں نے کہا : جی ہاں ۔ آپ ﷺ نے فرمایا : اللہ تعالیٰ نے تجھے جو چیز عطا فرمائی ہے وہ تیرے لیے حلال ہے ، اور اللہ کا استرا تیرے استرے سے زیادہ تیز ہے ، اور اللہ تعالیٰ کی کلائی ، تیری کلائی سے زیادہ مضبوط ہے ، اور اللہ تعالیٰ کا استرا تیرے استرے سے زیادہ تیز ہے ۔ میں نے کہا : یا رسول اللہ ﷺ آپ کا اس بارے میں کیا خیال ہے کہ میں کسی آدمی کا مہمان بنوں اور وہ نہ تو میری عزت کرے اور نہ میری مہمان نوازی کرے ، ایسا شخص جب میرا مہمان بنے تو کیا میں اس کے سلوک کا اسی انداز میں بدلہ دے سکتا ہوں ؟ یا میں اس کی مہمان نوازی کروں ؟ حضور ﷺ نے فرمایا : تم اس کی مہمان نوازی کرو ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے ، لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Abu Al Haws apne walid ka yeh bayan naqal karte hain (wo farmate hain) mein Nabi Akram SAW ki khidmat mein hazir hua. Is waqt meri halat nagufta bahut thi. Aap SAW ne pucha: tere pass maal hai? Mein ne kaha: ji haan. Aap SAW ne pucha: kis qisam ka maal hai? Mein ne kaha: unt, ghore, bher, bakriyan, ghulam, khuddam har tarah ka maal hai. Huzoor SAW ne farmaya: jab Allah ta'ala tumhen maal se nawaze to is ka asar tumhari shakhsiyat par nazar bhi aana chahie. Phir farmaya: tumhari qaum mein sahih salamat kanon wala unt ka bachcha paida hota hai, is ka malik astore ke sath is ke kaan kaat dalta hai, aur kehta hai ''yeh bahira hai''. Aur is ki khaal cheer kar kehta hai ''yeh siram hai'' yeh keh kar az khud apne upar aur apne ahle o ayaal par is ko haram qarar de leta hai, mein ne kaha: ji haan. Aap SAW ne farmaya: Allah ta'ala ne tujhe jo cheez ata farmaai hai wo tere liye halal hai, aur Allah ka ustara tere ustare se zyada tez hai, aur Allah ta'ala ki kalai, teri kalai se zyada mazboot hai, aur Allah ta'ala ka ustara tere ustare se zyada tez hai. Mein ne kaha: Ya Rasul Allah SAW aap ka is bare mein kya khayal hai ki mein kisi aadmi ka mehman banoon aur wo na to meri izzat kare aur na meri mehman nawazi kare, aisa shakhs jab mera mehman bane to kya mein is ke suluk ka isi andaz mein badla de sakta hun? Ya mein is ki mehman nawazi karoon? Huzoor SAW ne farmaya: tum is ki mehman nawazi karo. ** Yeh hadees sahih al isnad hai, lekin Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ne is ko naqal nahin kiya.

أَخْبَرَنِي عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْحَكِيمِيُّ، بِبَغْدَادَ، ثَنَا الْعَبَّاسُ بْنُ مُحَمَّدٍ الدُّورِيُّ، ثَنَا وَهْبُ بْنُ جَرِيرٍ، ثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، قَالَ: سَمِعْتُ أَبَا الْأَحْوَصِ، يُحَدِّثُ عَنْ أَبِيهِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: أَتَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَنَا قَشِفُ الْهَيْئَةِ قَالَ: «هَلْ لَكَ مِنْ مَالٍ؟» قُلْتُ: نَعَمْ. قَالَ: «مِنْ أَيِّ الْمَالِ؟» قُلْتُ: مِنْ كُلِّ الْمَالِ مِنَ الْإِبِلِ وَالرَّقِيقِ وَالْخَيْلِ وَالْغَنَمِ، قَالَ: «فَإِذَا آتَاكَ اللَّهُ مَالًا فَلْيُرَ عَلَيْكَ» ثُمَّ قَالَ: «تُنْتِجُ إِبِلُ قَوْمِكَ صِحَاحَ آذَانِهَا فَتَعْمَدُ إِلَى الْمُوسَى فَتَقْطَعُ آذَانَهَا فَتَقُولُ هَذِهِ بَحِيرَةٌ وَتَشُقُّهَا أَوْ تَشُقُّ جُلُودَهَا وَتَقُولُ هَذِهِ صُرُمٌ فَتُحَرِّمُهَا عَلَيْكَ وَعَلَى أَهْلِكَ؟» قَالَ: نَعَمْ. قَالَ: «فَإِنَّ مَا أَعْطَاكَ اللَّهُ لَكَ حِلٌّ مُوسَى اللَّهِ أَحَدُّ - وَرُبَّمَا قَالَ - سَاعِدُ اللَّهِ أَشَدُّ مِنْ سَاعِدِكَ وَمُوسَى اللَّهِ أَحَدُّ مِنْ مُوسَاكَ» قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ أَرَأَيْتَ رَجُلًا نَزَلْتُ بِهِ فَلَمْ يُكْرِمْنِي وَلَمْ يُقْرِنِي ثُمَّ نَزَلَ بِي أُجْزِيهِ كَمَا صَنَعَ أَوْ أُقْرِيهِ؟ قَالَ: «أَقْرِهِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7364 - صحيح