38.
Narrations Regarding Medicine
٣٨-
روایات عن الطب


Mustadrak Al Hakim 7507

The Mother of the Believers, Aisha (may Allah be pleased with her) said: “Tamima is not that which is hung after the illness, but Tamima is that which is hung before the illness.” ** This hadith is authentic according to the criteria of Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him), but they did not narrate it. And perhaps some hearts may be deluded into thinking that these narrations are only attributed to Aisha (may Allah be pleased with her). So, one should not be deluded by this, because the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) mentioned Tamimaat in many hadiths. And when the Mother of the Believers explained the meaning of Tamima, then that hadith also becomes a proof.

" ام المومنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ تمیم وہ نہیں ہے جو بیماری کے بعد لٹکایا جاتا ہے بلکہ تمیم وہ ہے جو بیماری سے پہلے لٹکایا جاتا ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ کے معیار کے مطابق صحیح ہے لیکن انہوں نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ اور شاید کہ کسی کے دل میں یہ وہم پیدا ہو کہ یہ روایات تو عائشہ رضی اللہ عنہا تک موقوف ہیں ۔ تو اس کو یہ وہم نہیں کرنا چاہیے کیونکہ رسول اللہ ﷺ نے بہت ساری احادیث میں تمیمات کا تذکرہ کیا ہے ۔ اور جب ام المومنین نے تمیمہ کی تفسیر بیان کر دی تو وہ حدیث بھی مسند ہی ہو گی ۔"

Ummulmomineen Hazrat Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) farmati hain ke Tameem woh nahi hai jo bimari ke baad latkaya jata hai balke Tameem woh hai jo bimari se pehle latkaya jata hai. ** Yeh hadees Imam Bukhari rehmatullah alaih aur Imam Muslim rehmatullah alaih ke miyaar ke mutabiq sahih hai lekin unhon ne isko naqal nahi kya. Aur shayad ke kisi ke dil mein yeh veham paida ho ke yeh riwayat to Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) tak mauqoof hain. To isko yeh veham nahi karna chahiye kyunke Rasul Allah ﷺ ne bahut sari ahadees mein tameemat ka tazkira kiya hai. Aur jab Ummulmomineen ne Tameema ki tafseer bayan kar di to woh hadees bhi musnad hi ho gi.

وَحَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا بَحْرُ بْنُ نَصْرٍ، ثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ وَهْبٍ، أَخْبَرَنِي عَمْرُو بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ بُكَيْرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْأَشَجِّ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ عَائِشَةَ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ: «لَيْسَتِ التَّمِيمَةُ مَا تَعَلَّقَ بِهِ بَعْدَ الْبَلَاءِ، إِنَّمَا التَّمِيمةُ مَا تَعَلَّقَ بِهِ قَبْلَ الْبَلَاءِ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ الشَّيْخَيْنِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ «وَلَعَلَّ مُتَوَهِّمًا يَتَوَهَّمُ أَنَّهَا مِنَ الْمَوْقُوفَاتِ عَلَى عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا وَلَيْسَ كَذَلِكَ فَإِنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَدْ ذَكَرَ التَّمَائِمِ فِي أَخْبَارٍ كَثِيرَةٍ فَإِذَا فَسَّرَتْ عَائِشَةُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا التَّمِيمَةَ فَإِنَّهُ حَدِيثٌ مُسْنَدٌ» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7507 - صحيح