39.
Narrations Regarding Sacrifice
٣٩-
روایات عن الأضاحی


الأسمالشهرةالرتبة
ابْنُ أَشْوَعَ سعدان بن أشوع الهمداني صدوق حسن الحديث
عَلِيٍّ علي بن أبي طالب الهاشمي صحابي
عَلِيٍّ علي بن أبي طالب الهاشمي صحابي
شُرَيْحِ بْنِ النُّعْمَانِ شريح بن النعمان الصائدي مقبول
شُرَيْحٍ شريح بن النعمان الصائدي مقبول
أَبِي إِسْحَاقَ أبو إسحاق السبيعي ثقة مكثر
أَبُو إِسْحَاقَ أبو إسحاق السبيعي ثقة مكثر
إِسْرَائِيلُ إسرائيل بن يونس السبيعي ثقة
قَيْسُ بْنُ الرَّبِيعِ قيس بن الربيع الأسدي صدوق تغير لما كبر وأدخل عليه ابنه ما ليس من حديثه
عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى عبيد الله بن موسى العبسي ثقة يتشيع
أَبُو كَامِلٍ مُظَفَّرُ بْنُ مُدْرِكٍ مظفر بن مدرك الخراساني ثقة متقن لا يروي إلا عن الثقات
أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ الزَّكِيُّ أحمد بن عبيد الله النرسي ثقة
سَعِيدُ بْنُ مَسْعُودٍ سعيد بن مسعود المروزي المحدث المسند أحد الثقات
أَحْمَدُ بْنُ كَامِلٍ الْقَاضِي أحمد بن كامل القاضي ثقة
أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ محمد بن أحمد المحبوبي ثقة

Mustadrak Al Hakim 7532

Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him) narrates: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) commanded us to thoroughly examine the eye and the ear, and that we should not offer as sacrifice an animal which is: mutilated, split-eared, torn-eared, or pierced-eared. Abu Ishaq said: Mutilated refers to an animal whose ear is cut off. Split-eared refers to an animal whose ear is partially cut. Torn-eared refers to an animal whose ears are split. And pierced-eared refers to an animal whose ear is pierced. ** All the chains of narration for this hadith are authentic, however, Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it. I think it is because this narration from Abu Ishaq is through Qais ibn Rabi' and both of them [Imam Bukhari and Imam Muslim] did not narrate from Qais. The chain of narration for this hadith is as follows: Narrated to us by Ahmad ibn Kamil al-Qadi, narrated to him by Ahmad ibn Ubaid Allah az-Zaki, narrated to him by Abu Kamil Muzaffar ibn Mudrik, narrated to him by Qais ibn Rabi', narrated to him by Abu Ishaq, on the authority of Shuraih, on the authority of Ali (may Allah be pleased with him). The entire hadith after this chain is the narration. Qais said: I asked Abu Ishaq: "Did you hear this hadith directly from Shuraih?" He said: "Ibn Ashu' narrated this hadith to me on the authority of Shuraih."

" حضرت علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں : رسول اللہ ﷺ نے ہمیں حکم دیا ہے کہ آنکھ اور کان کا اچھی طرح مشاہدہ کر لیں ۔ اور ہم مقابلہ ، مدابرہ ، شرقاء ، اور خرقاء جانور کی قربانی نہ کریں ۔ ابواسحاق کہتے ہیں : مقابلہ ایسے جانور کو کہتے ہیں ، جس کا کان کٹا ہوا ہوا ۔ مدابرہ اس کو کہتے ہیں جس کے کان کا ایک حصہ کٹا ہوا ہو ۔ شرقاء ، اس جانور کو کہتے ہیں جس کے کان پھٹے ہوئے ہوں ۔ اور خرقاء اس جانور کو کہتے ہیں جس کے کان میں سوراخ ہو ۔ ٭٭ اس حدیث کی تمام اسانید صحیح ہیں لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔ میرا خیال ہے کہ اس میں قیس بن الربیع کے واسطے سے ابواسحاق سے روایت موجود ہے اور شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے قیس کی روایات نقل نہیں کیں ۔ ان کی روایت کردہ حدیث کی سند یوں ہے حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ كَامِلٍ الْقَاضِي، ثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ الزَّكِيُّ، ثَنَا أَبُو كَامِلٍ مُظَفَّرُ بْنُ مُدْرِكٍ، ثَنَا قَيْسُ بْنُ الرَّبِيعِ، ثَنَا أَبُو إِسْحَاقَ، عَنْ شُرَيْحٍ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ اس سند کے بعد کے پوری حدیث روایت کی ہے ۔ قیس کہتے ہیں : میں نے ابواسحاق سے کہا : کیا تم نے یہ حدیث شریح سے خود سنی ہے ؟ انہوں نے کہا : مجھے ابن اشوع نے شریح کے حوالے سے یہ حدیث سنائی ہے ۔"

Hazrat Ali bin Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) farmate hain : Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne hamen hukm diya hai ki aankh aur kaan ka achhi tarah mushahida kar len . Aur hum muqabala , mudabbara , sharqa , aur kharqa janwar ki qurbani na karen . Abu Ishaq kahte hain : Muqabala aise janwar ko kahte hain , jis ka kaan kata hua hua . Mudabbara us ko kahte hain jis ke kaan ka ek hissa kata hua ho . Sharqa , us janwar ko kahte hain jis ke kaan phate huye hon . Aur kharqa us janwar ko kahte hain jis ke kaan mein suraakh ho . ** Is hadees ki tamam asanid sahi hain lekin Imam Bukhari Rahmatullah Alaih aur Imam Muslim Rahmatullah Alaih ne is ko naql nahin kiya . Mera khayal hai ki is mein Qais bin al-rabi ke waste se Abu Ishaq se riwayat mojood hai aur sheikhein Rahmatullah Alaihema ne Qais ki riwayat naql nahin kin . Un ki riwayat kardah hadees ki sanad yun hai Haddasana Ahmad bin Kamil al-qadi, sana Ahmad bin Ubaidillah al-zakki, sana Abu Kamil Muzaffar bin Mudrik, sana Qais bin al-rabi, sana Abu Ishaq, an Shuraih, an Ali (رضي الله تعالى عنه) Is sanad ke baad ke puri hadees riwayat ki hai . Qais kahte hain : maine Abu Ishaq se kaha : kya tum ne yeh hadees Shuraih se khud suni hai ? Unhon ne kaha : mujhe Ibn Ashu ne Shuraih ke hawale se yeh hadees sunaai hai .

أَخْبَرَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الْمَحْبُوبِيُّ، ثَنَا سَعِيدُ بْنُ مَسْعُودٍ، ثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى، أَنْبَأَ إِسْرَائِيلُ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ شُرَيْحِ بْنِ النُّعْمَانِ، عَنْ عَلِيٍّ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: «أَمَرَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ نَسْتَشْرِفَ الْعَيْنَ وَالْأُذُنَ وَلَا يُضَحَّى بِمُقَابَلَةٍ وَلَا مُدَابَرَةٍ وَلَا شَرْقَاءَ وَلَا خَرْقَاءَ» قَالَ أَبُو إِسْحَاقَ: " الْمُقَابَلَةُ: مَا قُطِعَ طَرَفُ أُذُنِهَا، وَالْمُدَابَرَةُ: مَا قُطِعَ مِنْ جَانِبِ الْأُذُنِ، وَالشَّرْقَاءُ: الْمَشْقُوقَةُ، وَالْخَرْقَاءُ: الْمَثْقُوبَةُ «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ أَسَانِيدُهُ كُلُّهَا وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ وَأَظُنُّهُ لِزِيَادَةٍ ذَكَرَهَا قَيْسُ بْنُ الرَّبِيعِ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ عَلَى أَنَّهُمَا لَمْ يَحْتَجَّا بِقَيْسٍ» حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ كَامِلٍ الْقَاضِي، ثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عُبَيْدِ اللَّهِ الزَّكِيُّ، ثَنَا أَبُو كَامِلٍ مُظَفَّرُ بْنُ مُدْرِكٍ، ثَنَا قَيْسُ بْنُ الرَّبِيعِ، ثَنَا أَبُو إِسْحَاقَ، عَنْ شُرَيْحٍ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فَذَكَرَ بِنَحْوِهِ. قَالَ قَيْسٌ: قُلْتُ لِأَبِي إِسْحَاقَ: سَمِعْتُهُ مِنْ شُرَيْحٍ؟ قَالَ: حَدَّثَنِي ابْنُ أَشْوَعَ، عَنْهُ