39.
Narrations Regarding Sacrifice
٣٩-
روایات عن الأضاحی


Mustadrak Al Hakim 7531

Ali ibn Abi Talib (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) forbade offering as a sacrifice an animal which is: * **Muqabilah:** Whose ear is cut from the front. * **Mudabbarah:** Whose ear is cut from behind. * **Shariqah:** Whose ears are split. * **Kharaqaa:** Whose ears are pierced. * **Jadhaa'a:** Whose ear, nose, or lip is cut off. **Note:** This Hadith is Sahih (authentic) in its chain of narration, but Imam Bukhari (may Allah have mercy on him) and Imam Muslim (may Allah have mercy on him) did not narrate it.

" حضرت علی بن ابی طالب رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے مقابلہ ( جس کا کان اگلی جانب سے کٹا ہوا ہو ) مدابرہ ( جس کا کان پچھلی جانب سے کٹا ہوا ہوا ) شرقاء ( جس کے کان پھٹے ہوئے ہوں ) خرقاء ( جس کے کانوں میں سوراخ ہے ) جدعاء ( جس کا کان ، ناک یا ہونٹ کٹے ہوئے ہوں ) جانور کی قربانی کرنے سے منع کیا ہے ۔ ٭٭ یہ حدیث صحیح الاسناد ہے لیکن امام بخاری رحمۃ اللہ علیہ اور امام مسلم رحمۃ اللہ علیہ نے اس کو نقل نہیں کیا ۔"

Hazrat Ali bin Abi Talib Radi Allaho Anho farmate hain ke Rasool Allah Sallallaho Alaihi Wasallam ne Muqabala (jis ka kaan agli jaanib se kata hua ho) Mudabbara (jis ka kaan pichli jaanib se kata hua ho) Sharqa (jis ke kaan phatte hue hon) Kharqa (jis ke kaano mein Surakh hai) Jadah (jis ka kaan, naak ya hont kate hue hon) jaanwar ki qurbani karne se mana kiya hai. ** Yeh hadees Sahih al-Asnad hai lekin Imam Bukhari Rahmatullahi Alaih aur Imam Muslim Rahmatullahi Alaih ne is ko naqal nahin kiya.

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، ثَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدِ الْجَبَّارِ، ثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ، ثَنَا أَبُو إِسْحَاقَ، عَنْ شُرَيْحِ بْنِ النُّعْمَانِ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ، رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ: «نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يُضَحَّى بِالْمُقَابَلَةِ وَالْمُدَابَرَةِ أَوْ شَرْقَاءَ أَوْ خَرْقَاءَ أَوْ جَدْعَاءَ» هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحُ الْإِسْنَادِ وَلَمْ يُخَرِّجَاهُ "" [التعليق - من تلخيص الذهبي] 7531 - صحيح