39.
Narrations Regarding Sacrifice
٣٩-
روایات عن الأضاحی


Mustadrak Al Hakim 7540

The Department narrates this statement of his father through Asim bin Kalib, that a man from Muzaynah or Juhainah narrates that one or two days before Eid al-Adha, the Companions would give two Jadha'a (six-month-old sheep) and take a two-teethed animal in exchange. So, the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him) said, "Jadha'a (a six-month-old sheep) is sufficient where a two-teethed animal is sufficient." ** There is a difference of opinion regarding Asim bin Kalib in this Hadith; both Sheikhs (Bukhari and Muslim) have not narrated from him. And according to my conditions, this Hadith is suitable for argumentation. And this Hadith is Sahih (authentic) in my view because the narrator whose name was unknown in this Hadith, there is now a consensus of the narrators on his name, and Imam of Hadith, Sufyan bin Saeed Thawri has also mentioned his name in his narration.

" شعبہ ، عاصم بن کلیب کے واسطے سے ان کے والد کا یہ بیان نقل کرتے ہیں ، کہ مزینہ یا جہینہ کا ایک آدمی بیان کرتا ہے کہ قربانی سے ایک یا دو دن پہلے صحابہ کرام دو جذعے ( کمر عمر والے جانور ) دے کر اس کے بدلے میں دو دانت کا جانور لے لیتے ، تو رسول اللہ ﷺ نے فرمایا : جذعہ ( بھیڑ کا چھ ماہ کا بچہ ) وہاں کفایت کر جاتا ہے جہاں دو دانت کا جانور کفایت کرتا ہے ۔ ٭٭ اس حدیث میں عاصم بن کلیب پر اختلاف ہے ، اس کو شیخین رحمۃ اللہ علیہما نے نقل نہیں کیا ۔ اور میری شرئط کے مطابق یہ حدیث لائق حجت ہے ۔ اور یہ حدیث میرے نزدیک صحیح ہے کیونکہ اس حدیث میں جس راوی کا نام مجہول تھا اس کے نام پر راویوں کا اجماع ہو چکا ہے اور فن حدیث کے امام حضرت سفیان بن سعید ثوری نے اپنی روایت میں ان کا نام بھی ذکر کیا ہے ۔"

Shoba, Asim bin Kalib ke waste se un ke walid ka ye bayan naqal karte hain, keh Mazeena ya Jaheena ka ek aadmi bayan karta hai keh qurbani se ek ya do din pehle Sahaba Karam do juze ( kamar umar wale janwar ) de kar is ke badle mein do daant ka janwar le lete, to Rasul Allah ﷺ ne farmaya: Juze ( bher ka chhe mah ka bachcha ) wahaan kafiyat kar jata hai jahan do daant ka janwar kafiyat karta hai. ** Is hadees mein Asim bin Kalib par ikhtilaf hai, is ko Sheikhain rehmatullah alaihima ne naqal nahin kiya. Aur meri sharait ke mutabiq ye hadees layeq hujjat hai. Aur ye hadees mere nazdeek sahih hai kyunki is hadees mein jis ravi ka naam majhool tha us ke naam par raviyon ka ijma ho chuka hai aur fann hadees ke imam Hazrat Sufiyan bin Saeed Saori ne apni riwayat mein un ka naam bhi zikar kiya hai.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ إِسْحَاقَ، أَنْبَأَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ حَنْبَلٍ، حَدَّثَنَا أَبِي، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، ثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ عَاصِمِ بْنِ كُلَيْبٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ رَجُلٍ، مِنْ مُزَيْنَةَ أَوْ جُهَيْنَةَ قَالَ: كَانَ أَصْحَابُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا كَانَ قَبْلَ الْأَضْحَى بِيَوْمٍ أَوْ يَوْمَيْنِ أَعْطُوا جَذَعَيْنِ وَأَخَذُوا ثَنِيًّا، فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «إِنَّ الْجَذَعَةَ تُجْزئُ مِمَّا تُجْزئُ مِنْهُ الثَّنِيَّةُ» هَذَا حَدِيثٌ مُخْتَلَفٌ فِيهِ عَنْ عَاصِمِ بْنِ كُلَيْبٍ وَهُوَ مِمَّا لَمْ يُخَرِّجَاهُ الشَّيْخَانِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا وَقَدِ اشْتَرَطْتُ لِنَفْسِي الِاحْتِجَاجَ بِهِ، وَالْحَدِيثُ عِنْدِي صَحِيحٌ بَعْدَ أَنْ أَجْمَعُوا عَلَى ذِكْرِ الصَّحَابِيِّ فِيهِ ثُمَّ سَمَّاهُ إِمَامُ الصَّنْعَةِ سُفْيَانُ بْنُ سَعِيدٍ الثَّوْرِيُّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ "