4.
Statement of Prayer
٤-
بیان الصلاة


Explanation of saying Amen

بيان قول آمين

Mustadrak Al Hakim 851

Anas bin Malik (may Allah be pleased with him) narrated that Muawiyah (may Allah be pleased with him) led the prayer in Medina and recited loudly. He recited "Bismillah ir-Rahman ir-Rahim" with Surah Fatiha but did not recite it with the surah that followed, until he finished the recitation. When he finished the prayer by giving Salam, those of the Muhajireen and Ansar who heard this called out from their places, saying, "O Muawiyah! Has the prayer changed or have you forgotten?" From then on, whenever he led the prayer, he would recite "Bismillah ir-Rahman ir-Rahim" with the surah that followed Surah Fatiha and he would also recite Takbir when going into prostration.

" حضرت انس بن مالک رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ حضرت معاویہ رضی اللہ عنہ نے مدینہ میں نماز پڑھائی ، جس میں بلند آواز سے قراءت کی ، اس میں سورۃ فاتحہ کے ساتھ بسم اللہ الرحمن الرحیم پڑھی اور اس کے بعد والی سورت کے ساتھ بسم اللہ الرحمن الرحیم نہیں پڑھی ۔ یہاں تک کہ قراءت پوری ہو گئی ۔ جب انہوں نے سلام پھیرا تو مہاجرین اور انصار میں سے جس جس نے یہ سنا وہ اپنی جگہ سے پکار کر کہنے لگے : اے معاویہ ! نماز بدل گئی ہے یا تم بھول گئے ہو ؟ اس کے بعد جب بھی انہوں نے نماز پڑھائی سورۃ فاتحہ کی بعد والی سورۃ کے ساتھ بسم اللہ الرحمن الرحیم پڑھی اور جب بھی سجدے میں جاتے تکبیر کہتے ۔

Hazrat Anas bin Malik Radi Allaho Anho riwayat karte hain keh Hazrat Muawiya Radi Allaho Anho ne Madina mein namaz parhayi, jis mein buland aawaz se qirat ki, is mein Surah Fatiha ke sath Bismillah hir Rahman nir Raheem parhi aur is ke baad wali surah ke sath Bismillah hir Rahman nir Raheem nahi parhi. Yahan tak keh qirat puri ho gayi. Jab unhon ne salam phera to Muhajireen aur Ansar mein se jis jis ne yeh suna woh apni jagah se pukar kar kehne lage: Aye Muawiya! Namaz badal gayi hai ya tum bhool gaye ho? Is ke baad jab bhi unhon ne namaz parhayi Surah Fatiha ki baad wali surah ke sath Bismillah hir Rahman nir Raheem parhi aur jab bhi sajday mein jate takbeer kehte.

حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ مُحَمَّدُ بْنُ يَعْقُوبَ، أَنْبَأَ الرَّبِيعُ بْنُ سُلَيْمَانَ، أَنْبَأَ الشَّافِعِيُّ، أَنْبَأَ عَبْدُ الْمَجِيدِ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عُثْمَانَ بْنِ خُثَيْمٍ، أَنَّ أَبَا بَكْرِ بْنَ حَفْصِ بْنِ عُمَرَ، أَخْبَرَهُ، أَنَّ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ، قَالَ: «صَلَّى مُعَاوِيَةُ بِالْمَدِينَةِ صَلَاةً فَجَهَرَ فِيهَا بِالْقِرَاءَةِ، فَقَرَأَ فِيهَا بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ لِأُمِّ الْقُرْآنِ وَلَمْ يَقْرَأْ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ لِلسُّورَةِ الَّتِي بَعْدَهَا حَتَّى قَضَى تِلْكَ الْقِرَاءَةَ» ، فَلَمَّا سَلَّمَ نَادَاهُ مَنْ سَمِعَ ذَلِكَ مِنَ الْمُهَاجِرِينَ، وَالْأَنْصَارِ مِنْ كُلِّ مَكَانٍ: يَا مُعَاوِيَةُ أَسَرَقْتَ الصَّلَاةَ، أَمْ نَسِيتَ؟ «فَلَمَّا صَلَّى بَعْدَ ذَلِكَ قَرَأَ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ لِلسُّورَةِ الَّتِي بَعْدَ أُمِّ الْقُرْآنِ، وَكَبَّرَ حِينَ يَهْوِي سَاجِدًا» . «هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ عَلَى شَرْطِ مُسْلِمٍ، فَقَدِ احْتَجَّ بِعَبْدِ الْمَجِيدِ بْنِ عَبْدِ الْعَزِيزِ، وَسَائِرُ الرُّوَاةِ مُتَّفَقٌ عَلَى عَدَالَتَهِمْ وَهُوَ عِلَّةٌ لِحَدِيثِ شُعْبَةَ وَغَيْرِهِ مِنْ قَتَادَةَ عَلَى عُلُوِّ قَدْرِهِ يُدَلِّسُ، وَيَأْخُذُ عَنْ كُلِّ أَحَدٍ، وَإِنْ كَانَ قَدْ أُدْخِلَ فِي الصَّحِيحِ حَدِيثُ قَتَادَةَ فَإِنَّ فِي ضِدِّهِ شَوَاهِدُ أَحَدُهَا مَا ذَكَرْنَاهُ وَمِنْهَا» [التعليق - من تلخيص الذهبي] 851 - على شرط مسلم