4.
Statement of Prayer
٤-
بیان الصلاة
Explanation of saying Amen
بيان قول آمين
Mustadrak Al Hakim 906
Israel bin Yunus, Abu Hamza al-Sakri, Abdur Rahman bin Abdullah al-Masudi and Jarir bin Hazim narrated it from Abu Ishaq through Abu Basir to Ubayy, while Abu Bakr bin Ayash, Khalid bin Makhlad, Zaid bin Abi Unaisah, Zakariya bin Abu Zaidah and Yunus bin Abu Ishaq narrated it from Abu Ishaq to Abdullah, and Thawri, from Abi Ishaq, from al-'Ayzar bin Harith, from Abu Basir, from Ubayy bin Ka'b. Thawri's hadith:
" اسرائیل بن یونس ، ابوحمزہ السکری ، عبدالرحمن بن عبداللہ المسعودی اور جریر بن حازم نے اس کی سند ابواسحاق کے بعد ابوبصیر کے واسطے سے ابی تک پہنچائی ہے جبکہ ابوبکر بن عیاش ، خالد بن میمون ، زید بن ابی انیسہ ، زکریا بن ابوزائدہ اور یونس بن ابواسحاق نے اس کی سند ابواسحاق کے بعد عبداللہ تک پہنچائی ہے اور ثوری کی حدیث ( ۔ ۔ ۔ اس مقام پر اصل کتاب میں جگہ خالی ہے ۔ ۔ ۔ ) ابوبصیر کے واسطے سے ابی بن کعب سے روایت کی ہے اور اس ک سند یوں بھی بیان کی گئی ہے عَنْ أَبِي بَصِيرٍ ، عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ ، وَقِيلَ عَنْ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ الْعَيْزَارِ بْنِ حُرَيْثٍ ، عَنْ أَبِي بَصِيرٍ ، عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ. ثوری کی حدیث : "
Israel bin Younus, AbuHamza al-Sakri, AbdulRahman bin Abdullah al-Masudi aur Jarir bin Hazim ne is ki sanad AbuIshaq ke baad AbuBasir ke wasete se Abi tak pahunchai hai jabke AbuBakr bin Ayyash, Khalid bin Maimoon, Zaid bin Abi Unasah, Zakaria bin AbuZaidah aur Younus bin AbuIshaq ne is ki sanad AbuIshaq ke baad Abdullah tak pahunchai hai aur Thawri ki hadees ( . . . is maqam par asl kitab mein jagah khali hai . . . ) AbuBasir ke wasete se Abi bin Ka'b se riwayat ki hai aur is ki sanad yun bhi bayan ki gai hai 'an Abi Basir, 'an Ubayy bin Ka'b, waqeela 'an Sufian al-Thawri, 'an Abi Ishaq, 'an al-'Aizar bin Hureys, 'an Abi Basir, 'an Ubayy bin Ka'b. Thawri ki hadees :
أَخْبَرْنَاهُ الْحَسَنُ بْنُ حَلِيمٍ، أَنْبَأَ أَبُو الْمُوَجِّهِ، أَنْبَأَ عَبْدَانُ، أَنْبَأَ عَبْدُ اللَّهِ فَذَكَرَهُ. وَهَكَذَا قَالَ إِسْرَائِيلُ بْنُ يُونُسَ، وَأَبُو حَمْزَةَ السُّكَّرِيُّ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْمَسْعُودِيُّ، وَجَرِيرُ بْنُ حَازِمٍ، كُلُّهُمْ قَالُوا: عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي بَصِيرٍ، عَنْ أُبَيٍّ، وَقَالَ أَبُو بَكْرِ بْنُ عَيَّاشٍ، وَخَالِدُ بْنُ مَيْمُونٍ، وَزَيْدُ بْنُ أَبِي أُنَيْسَةَ، وَزَكَرِيَّا بْنُ أَبِي زَائِدَةَ، وَيُونُسُ بْنُ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ. «أَمَّا حَدِيثُ الثَّوْرِيِّ» . . . عَنْ أَبِي بَصِيرٍ، عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ، وَقِيلَ عَنْ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ، عَنِ الْعَيْزَارِ بْنِ حُرَيْثٍ، عَنْ أَبِي بَصِيرٍ، عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ. «أَمَّا حَدِيثُ الثَّوْرِيِّ»