36.
Statement of Quranic Exegesis and Virtues
٣٦-
بیان تفسیر وفضائل القرآن


Description of the disobedience of a martyr to parents

بيان العقاب للشهيد الذي يعصي الوالدين

Al-Mu'jam al-Saghir 1111

Sayyiduna Abu Sa'id Khudri (may Allah be pleased with him) narrates that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was asked about the people of A'raf. He (peace and blessings of Allah be upon him) said: "They will be those who are martyred in the way of Allah, but they were disobedient to their parents. So, martyrdom prevented them from entering Hell, and disobedience to parents prevented them from entering Paradise. So they will be on a wall between Paradise and Hell. When their flesh and fat melt away and Allah, the Exalted, finishes the judgment of the creation, and there remains none except those who were not judged, then Allah will cover them with His mercy and admit them into Paradise by His mercy."


Grade: Da'if

سیدنا ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ کہتے ہیں: نبی ﷺ سے اصحابِ اعراف کے متعلق پوچھا گیا تو آپ ﷺ نے فرمایا: ”وہ لوگ ایسے ہوں گے کہ وہ اللہ کی راہ میں شہید ہوجائیں گے مگر وہ اپنے باپوں کے نافرمان ہوں گے، تو شہادت نے انہیں جہنم میں جانے سے روک دیا، اور ماں باپ کی نافرمانی نے انہیں جنّت سے روک دیا، تو وہ جنّت اور جہنم کے درمیان ایک دیوار پر ہوں گے، تو جب ان کے گوشت اور چربیاں پگھل جائیں گی اور اللہ تعالیٰ مخلوقات کے حساب سے فارغ ہوجائیں گے، تو جب بغیر حساب والا کوئی نہ باقی ہو گا تو اللہ تعالیٰ انہیں اپنی رحمت میں ڈھانپ لے گا اور اپنی رحمت سے جنّت میں داخل کر دے گا۔“

Sayyidna Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) kehte hain: Nabi (صلى الله عليه وآله وسلم) se Ashab e Airaf ke mutalliq poocha gaya to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Woh log aise honge ke woh Allah ki rah mein shaheed hojaenge magar woh apne baapon ke nafarman honge, to shahadat ne unhen Jahannam mein jaane se rok diya, aur maan baap ki nafarmani ne unhen Jannat se rok diya, to woh Jannat aur Jahannam ke darmiyan ek deewar par honge, to jab unke gosht aur charbiyan pighal jaengi aur Allah Ta'ala makhlooqat ke hisab se farigh hojaenge, to jab baghair hisab wala koi na baqi hoga to Allah Ta'ala unhen apni rehmat mein dhaanp le ga aur apni rehmat se Jannat mein dakhil kar de ga."

حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ خُنَيْسٍ الدِّمْيَاطِيُّ ، حَدَّثَنَا أَبُو أَسْلَمَ مُحَمَّدُ بْنُ مَخْلَدٍ الرُّعَيْنِيُّ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ ، قَالَ: سُئِلَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ"عَنْ أَصْحَابِ الأَعْرَافِ، فَقَالَ: هُمْ رِجَالٌ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَهُمْ عُصَاةٌ لآبَائِهِمْ فَمَنَعَتْهُمُ الشَّهَادَةُ أَنْ يَدْخُلُوا النَّارَ، وَمَنَعَتْهُمُ الْمَعْصِيَةُ أَنْ يَدْخُلُوا الْجَنَّةَ، وَهُمْ عَلَى سُورٍ بَيْنَ الْجَنَّةِ وَالنَّارِ حَتَّى تَزُولَ لُحُومُهُمْ وَشُحُومُهُمْ حَتَّى يَخْلُوَ اللَّهُ مِنْ حِسَابِ الْخَلائِقِ، فَإِذَا فَرَغَ اللَّهُ مِنْ حِسَابِ خَلْقِهِ، فَلَمْ يَبْقَ غَيْرُهُمْ تَغَمَّدَهُمْ مِنْهُ بِرَحْمَتِهِ، فَأَدْخَلَهُمُ الْجَنَّةَ بِرَحْمَتِهِ"، لَمْ يَرْوِهِ عَنْ زَيْدِ بْنِ أَسْلَمَ، إِلا ابْنُهُ عَبْدُ الرَّحْمَنِ، وَلا يُرْوَى عَنْ أَبِي سَعِيدٍ، إِلا بِهَذَا الإِسْنَادِ