Hazrat Ibn 'Aliah narrates: I asked Ibn Abi Najih about the person who enters the toilet with white dirhams (silver). He said that Hazrat Mujahid disliked it.
حضرت ابن علیہ فرماتے ہیں کہ میں نے ابن ابی نجیح سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا جو بیت الخلاء میں سفید دراہم (چاندی) لے کر داخل ہو تو فرمایا کہ حضرت مجاہد اسے ناپسند سمجھتے تھے۔
Hazrat Ibn e Aliah farmate hain ke maine Ibn e Abi Najeh se iss shakhs ke bare mein sawal kya jo baitul khalah mein safaid diram le kar dakhil ho to farmaya ke Hazrat Mujahid ise napasand samjhte thay.
Hazrat Hisham states that Hazrat Hassan did not see any objection to a person entering the toilet with a white dirham! At that time, the name of Allah or a Quranic verse was written on the dirham, so the scholars considered it undesirable to take it with them to the toilet. Enter with a dirham. Whereas Qasim bin Muhammad considered it undesirable to take it to the toilet, while he saw no harm in buying and selling through it.
حضرت ہشام فرماتے ہیں کہ حضرت حسن اس بات میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے کہ آدمی بیت الخلاء میں سفید ! اس زمانے میں دراہم پر اللہ تعالیٰ کا نام یا کوئی آیت قرآنی لکھی ہوتی تھی، اس لیے اہل علم نے انھیں بیت الخلاء میں ساتھ لے جانے کو مکروہ قرار دیا تھا۔ دراہم لے کر داخل ہو۔ جبکہ قاسم بن محمد بیت الخلاء میں لے جانے کو مکروہ خیال کرتے تھے، جبکہ ان کے ذریعے خریدو فروخت میں کوئی حرج نہیں سمجھتے تھے۔
Hazrat Hisham farmate hain keh Hazrat Hassan is baat mein koi harj nahin samajhte the keh aadmi bait ul khala mein safaid diram le kar dakhil ho jabkeh Qasim bin Muhammad bait ul khala mein le jane ko makruh khayal karte the jabkeh in ke zariye kharid o farokht mein koi harj nahin samajhte the is zamane mein diram par Allah taala ka naam ya koi ayat qurani likhi hoti thi is liye ahl e ilm ne inhen bait ul khala mein sath le jane ko makruh qarar diya tha
Prophet Muhammad (peace be upon him) used to, when he had to go to the toilet and he had white dirhams with him, give them to someone to hold until he finished making ablution.
حضرت محمد بن عبدالرحمن نے جب بیت الخلاء میں جانا ہوتا اور ان کے پاس سفید دراہم ہوتے تو کسی کو پکڑا دیتے تھے جو ان کے وضو کرنے تک انھیں تھامے رکھتا تھا۔
Hazrat Muhammad bin Abdul Rahman ne jab bait ul khalah mein jana hota aur unke pass safed diram hote to kisi ko pakra dete thay jo unke wazu karne tak unhein thame rakhta tha.
Hazrat Mughira narrates that I asked Hazrat Ibrahim that a man is urinating but he also has white dirhams (silver coins), so what is the ruling? Hazrat Ibrahim said that it is also necessary to protect people's wealth.
حضرت مغیرہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابراہیم سے سوال کیا کہ ایک آدمی پیشاب کررہا ہے لیکن اس کے پاس سفید دراہم بھی ہیں، اس کا کیا حکم ہے ؟ فرمایا لوگوں کے لیے مال کی حفاظت بھی تو ضروری ہے۔
Hazrat Mughirah kehte hain ke maine Hazrat Ibrahim se sawal kiya ke ek aadmi peshab kar raha hai lekin uske paas safed diram bhi hain, uska kya hukum hai? Farmaya logon ke liye maal ki hifazat bhi to zaruri hai.