1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


Who did not consider it to require ablution

‌مَنْ كَانَ لَا يَرَى فِيهِ وُضُوءًا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1738

Hazrat Hazil narrates that my brother Arqam bin Sharjeel asked Hazrat Ibn Masud that sometimes while scratching, my hand touches the private part, what is the ruling on this? He replied that if you think that your this limb is impure, then cut it off.

حضرت ہزیل فرماتے ہیں کہ میرے بھائی ارقم بن شرحبیل نے حضرت ابن مسعود سے سوال کیا کہ بعض اوقات خارش کرتے ہوئے میرا ہاتھ شرم گاہ کو لگ جاتا ہے، اس کا کیا حکم ہے ؟ فرمایا کہ اگر تم سمجھتے ہو کہ تمہارا یہ عضو ناپاک ہے توا سے کاٹ دو ۔

Hazrat Huzail farmate hain ke mere bhai Arqam bin Sharjeel ne Hazrat Ibn Masood se sawal kiya ke baz auqat kharish karte hue mera hath sharam gah ko lag jata hai, is ka kya hukum hai? Farmaya ke agar tum samjhte ho ke tumhara ye uzv napak hai to use kat do.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ أَبِي قَيْسٍ ، عَنْ هُذَيْلٍ ، أَنَّ أَخَاهُ أَرْقَمَ بْنَ شُرَحْبِيلَ سَأَلَ ابْنَ مَسْعُودٍ فَقَالَ : إِنِّي أَحْتَكُّ فَأُفْضِي بِيَدَيَّ إِلَى فَرْجِي فَقَالَ ابْنُ مَسْعُودٍ : إِنْ عَلِمْتَ أَنَّ مِنْكَ بِضْعَةً نَجِسَةً فَاقْطَعْهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1739

A man asked Hazrat Saad about the issue of touching one's private parts, to which he replied, "If you believe this impure organ is part of your body, then cut it off."

ایک آدمی نے حضرت سعد سے مسِّ ذکر کے بارے میں سوال کیا تو آپ نے فرمایا کہ اگر تم سمجھتے ہو کہ تمہارے جسم میں یہ ناپاک عضو ہے تو اسے کاٹ دو ۔

aik aadmi ne hazrat saad se mis-e-zikr ke bare mein sawal kiya to aap ne farmaya keh agar tum samjhte ho keh tumhare jism mein yeh napak uzv hai to isay kaat do

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْمَاعِيلَ ، عَنْ قَيْسٍ ، قَالَ : سَأَلَ رَجُلٌ سَعْدًا عَنْ مَسِّ الذَّكَرِ ، فَقَالَ : إِنْ عَلِمْتَ أَنَّ مِنْكَ بِضْعَةً نَجِسَةً فَاقْطَعْهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1740

Hazrat Hudhayfah says that I do not care if I touch my private parts or I touch my ear.

حضرت حذیفہ فرماتے ہیں کہ مجھے اس بات کی کوئی پروا نہیں کہ میں اپنی شرم گاہ کو ہاتھ لگاؤں یا اپنے کان کو ہاتھ لگاؤں۔

Hazrat Huzaifa farmate hain keh mujhe is baat ki koi parwah nahi keh main apni sharam gah ko hath lagaoon ya apne kaan ko hath lagaoon.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ حُصَيْنٍ ، عَنْ سَعْدِ بْنِ عُبَيْدَةَ ، عَنْ أَبِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ حُذَيْفَةَ بْنِ الْيَمَانِ ، أَنَّهُ قَالَ : مَا أُبَالِي مَسَسْتُ ذَكَرِي أَوْ أُذُنِي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1741

Hazrat Abdullah says that touching my private parts, thumb, ear or nose is all the same to me.

حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ میرے لیے شرم گاہ، انگوٹھے، کان یا ناک کو ہاتھ لگانا برابر ہے۔

Hazrat Abdullah farmate hain ke mere lye sharm gah, ungoothe, kaan ya naak ko hath lagana barabar hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنِ الْمِنْهَالِ ، عَنْ قَيْسِ بْنِ سَكَنٍ ، قَالَ : قَالَ عَبْدُ اللَّهِ : مَا أُبَالِي مَسَسْتُ ذَكَرِي أَوْ أُذُنِي أَوْ إِبْهَامِي أَوْ أَنْفِي ⦗ص:١٥٢⦘

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1742

It is narrated from Hazrat Ibn Abbas in the same way.

حضرت ابن عباس سے بھی یونہی منقول ہے۔

Hazrat Ibn Abbas se bhi yunhi manqol hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنِ الْمِنْهَالِ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، مِثْلَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1743

Umayr ibn Sa'id reported: I was sitting in the company of 'Ammar ibn Yasir. He was asked about rubbing the hands together during prayer. He said: It is only a part of your body, and you can place your hand anywhere else (on your body) as well.

عمیر بن سعید کہتے ہیں کہ میں حضرت عمار بن یاسر کی مجلس میں بیٹھا تھا۔ ان سے نماز کے دوران مسِّ ذکر کے بارے میں سوال کیا گیا تو انھوں نے فرمایا کہ یوں تو وہ تمہارا ایک عضو ہی ہے لیکن تم کسی اور جگہ بھی تو ہاتھ لگا سکتے ہو۔

Umayr bin Saeed kehte hain ke mein Hazrat Ammar bin Yasir ki majlis mein betha tha. Un se namaz ke doran missi zikr ke baare mein sawal kiya gaya to unhon ne farmaya ke yun to woh tumhara ek uzv hi hai lekin tum kisi aur jaga bhi to hath laga sakte ho.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، وَوَكِيعٌ ، عَنْ مِسْعَرٍ ، عَنْ عُمَيْرِ بْنِ سَعْدٍ ، قَالَ كُنْتُ جَالِسًا فِي مَجْلِسٍ فِيهِ عَمَّارُ بْنُ يَاسِرٍ فَسُئِلَ عَنْ مَسِّ الذَّكَرِ فِي الصَّلَاةِ ، فَقَالَ : مَا هُوَ إِلَّا بِضْعَةٌ مِنْكَ وَإِنَّ لِكَفِّكَ مَوْضِعًا غَيْرَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1744

Imran bin Husain (R.A) said that touching the private parts and thighs are equal for me.

حضرت عمران بن حصین فرماتے ہیں کہ میرے لیے شرم گاہ اور ران کو ہاتھ لگانا برابر ہے۔

Hazrat Imran bin Haseen farmate hain ke mere liye sharm gah aur ran ko hath lagana barabar hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنْ حُمَيْدٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّ عِمْرَانَ بْنَ حُصَيْنٍ ، قَالَ : مَا أُبَالِي إِيَّاهُ مَسَسْتُ أَوْ بَطْنَ فَخِذِي يَعْنِي ذَكَرَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1745

Hazrat Talq bin Ali narrates that we went to the service of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) as a delegation, we pledged allegiance at your hand and offered prayer with you. Meanwhile, a man came and asked, 'O Messenger of Allah! What is the ruling on forgetting something during prayer?' He said, 'It is just one of your limbs.'

حضرت طلق بن علی فرماتے ہیں کہ ہم ایک وفد کی صورت میں رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کی خدمت میں حاضر ہوئے، ہم نے آپ کے ہاتھ پر بیعت کی اور آپ کے ساتھ نماز پڑھی۔ اتنے میں ایک آدمی آیا اور اس نے عرض کیا : یا رسول اللہ ! نماز کے دوران مس ذکر کا کیا حکم ہے ؟ فرمایا کہ وہ تمہارا ایک عضو ہی تو ہے۔

Hazrat Talq bin Ali farmate hain keh hum aik wafad ki soorat mein Rasool Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) ki khidmat mein hazir huye, hum ne aap ke hath per bai't ki aur aap ke sath namaz parhi. Itne mein aik aadmi aaya aur us ne arz kiya: Ya Rasool Allah! Namaz ke doran mas zikr ka kya hukum hai? Farmaya keh woh tumhara aik uzoo he to hai.

حَدَّثَنَا مُلَازِمُ بْنُ عَمْرٍو ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بَدْرٍ ، عَنْ قَيْسِ بْنِ طَلْقٍ ، عَنْ أَبِيهِ طَلْقِ بْنِ عَلِيٍّ قَالَ خَرَجْنَا وَفْدًا حَتَّى قَدِمْنَا عَلَى رَسُولِ اللَّهِ ﷺ فَبَايَعْنَاهُ وَصَلَّيْنَا مَعَهُ فَجَاءَ رَجُلٌ فَقَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ : مَا تَرَى فِي مَسِّ الذَّكَرِ فِي الصَّلَاةِ فَقَالَ : وَهَلْ هُوَ إِلَّا بِضْعَةٌ أَوْ مُضْغَةٌ مِنْكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1746

When Hazrat Ali was asked about reciting dhikr silently, he said there is no harm in it.

حضرت علی سے مسِّ ذکر کے بارے میں سوال کیا گیا تو فرمایا اس میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ali se miswak zikar ke baare mein sawal kiya gaya to farmaya is mein koi haraj nahi.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ قَابُوسٍ ، عَنْ أَبِيهِ ، قَالَ : سُئِلَ عَلِيٌّ عَنِ الرَّجُلِ يَمَسُّ ذَكَرَهُ قَالَ لَا بَأْسَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1747

Hazrat Abdullah bin Usman narrates that I asked Hazrat Saeed bin Jubair about whispering during prayer, so he said that it is the same for me as touching the private part and the nose.

حضرت عبداللہ بن عثمان کہتے ہیں کہ میں نے حضرت سعید بن جبیر سے دوران نماز مسِّ ذکر کے بارے میں سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ میرے لیے شرم گاہ اور ناک کو ہاتھ لگانا ایک جیسا ہے۔

Hazrat Abdullah bin Usman kehte hain ke main ne Hazrat Saeed bin Jubair se dauran namaz missi zikr ke bare mein sawal kiya to unhon ne farmaya ke mere liye sharam gah aur naak ko hath lagana ek jaisa hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ الثَّقَفِيُّ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُثْمَانَ بْنِ خَيْثَمٍ ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ ، قَالَ سَأَلْتُهُ عَنْ مَسِّ الذَّكَرِ فِي الصَّلَاةِ فَقَالَ : مَا أُبَالِي مَسَسْتُهُ أَوْ أَنْفِي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1748

Hazrat Ibrahim states that there is no harm in holding the tasbeeh during prayer.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ دوران نماز ذکر کو ہاتھ لگانے میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke dauran namaz zikar ko hath lagane mein koi harj nahi.

حَدَّثَنَا ابْنُ فُضَيْلٍ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : لَا بَأْسَ أَنْ يَمَسَّ الرَّجُلُ ذَكَرَهُ فِي الصَّلَاةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1749

Hazrat Hudhayfah said that for me touching my private parts and touching my nose is the same. Hazrat Ali said for me touching my private parts and touching my ear is the same.

حضرت حذیفہ فرماتے ہیں کہ میرے لیے شرم گاہ اور ناک کے کنارے کو ہاتھ لگانا ایک جیسا ہے۔ حضرت علی فرماتے ہیں کہ میرے لیے شرم گاہ اور کان کے کنارے کو ہاتھ لگانا ایک جیسا ہے۔

Hazrat Huzaifa farmate hain ke mere liye sharm gah aur naak ke kinare ko hath lagana ek jaisa hai. Hazrat Ali farmate hain ke mere liye sharm gah aur kaan ke kinare ko hath lagana ek jaisa hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَبِي حَمْزَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : قَالَ حُذَيْفَةُ : مَا أُبَالِي مَسَسْتُهُ أَوْ طَرَفَ أَنْفِي وَقَالَ عَلِيٌّ مَا أُبَالِي مَسَسْتُهُ أَوْ طَرَفَ أُذُنِي

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1750

Hazrat Taus and Hazrat Saeed bin Jubair state that whoever unintentionally touches his private part, his Wudhu (ablution) is not broken.

حضرت طاؤس اور حضرت سعید بن جبیر فرماتے ہیں کہ جس نے بلا قصد ذکر کو ہاتھ لگایا اس کا وضو نہیں ٹوٹا۔

Hazrat Taous aur Hazrat Saeed bin Jubair farmate hain ke jis ne bila qasd zikar ko hath lagaya us ka wazu nahi toota.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي بُكَيْرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ ، قَالَ : قَالَ طَاوُسٌ وَسَعِيدُ بْنُ جُبَيْرٍ مَنْ مَسَّ ذَكَرَهُ وَهُوَ لَا يُرِيدُ فَلَيْسَ عَلَيْهِ وُضُوءٌ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1751

It is narrated from Hadrat Abu Umama that when the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was asked about the mention of the private part, he said, "It is only one of your limbs."

حضرت ابو امامہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سے مسِّ ذکر کے بارے میں سوال کیا گیا تو آپ نے فرمایا کہ وہ تمہارا ایک عضو ہی تو ہے۔

Hazrat Abu Umama se riwayat hai ki Rasul Allah (Sallallahu Alaihi Wasallam) se missi zikar ke baare mein sawal kiya gaya to aap ne farmaya ki woh tumhara ek uzv hi to hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ الزُّبَيْرِ ، عَنِ الْقَاسِمِ ، عَنْ أَبِي أُمَامَةَ ، أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ سُئِلَ عَنْ مَسِّ الذَّكَرِ فَقَالَ : هَلْ هُوَ إِلَّا جَذْوَةٌ مِنْكَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 1752

Hazrat Abdullah was asked about the ruling regarding touching the Mushaf (Quran) without Wudhu, to which he replied that there is no harm in it.

حضرت عبداللہ سے مسِّ ذکر کے بارے میں سوال کیا گیا تو فرمایا کہ اس میں کوئی حرج نہیں۔

Hazrat Abdullah se missi zikr ke baare mein sawal kiya gaya to farmaya ke is mein koi harj nahin.

حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ ، قَالَ زَائِدَةُ عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ مُهَاجِرٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَلْقَمَةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ مَسِّ الذَّكَرِ فَقَالَ : لَا بَأْسَ بِهِ