1.
Book of Purifications
١-
كِتَابُ الطَّهَارَاتِ


A man performing ablution and some part of his body dries before he finishes

‌فِي الرَّجُلِ يَتَوَضَّأُ فَيَجِفُّ بَعْضُ جَسَدِهِ قَبْلَ أَنْ يَفْرَغَ مِنْ وُضُوئِهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2099

Hazrat Hassan was asked about a person whose body part becomes dry before completing ablution. He said if he has not done anything besides ablution, he should wash his feet, and if he has done something else besides ablution, he should perform ablution again.

حضرت حسن سے اس شخص کے بارے میں سوال کیا جس کا وضو مکمل ہونے سے پہلے کوئی عضو خشک ہوجائے۔ انھوں نے فرمایا کہ اگر اس نے وضو کے علاوہ کوئی کام نہیں کیا تو پاؤں دھو لے اور اگر وضو کے علاوہ کچھ اور کیا ہے تو دوبارہ وضو کرے۔

Hazrat Hasan se iss shakhs ke baare mein sawal kiya gaya jiska wuzu mukammal hone se pehle koi uzv khushk hojaye. Unhon ne farmaya keh agar usne wuzu ke ilawa koi kaam nahi kiya to pair dho le aur agar wuzu ke ilawa kuchh aur kiya hai to dobara wuzu kare.

حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنِ الرَّبِيعِ ، عَنِ الْحَسَنِ ، فِي الرَّجُلِ يَتَوَضَّأُ فَيَجِفُّ وُضُوءُهُ ، قَالَ : « إِنْ كَانَ فِي عَمَلِ الْوُضُوءِ غَسَلَ رِجْلَيْهِ ، وَإِنْ كَانَ فِي غَيْرِ عَمَلِ الْوُضُوءِ اسْتَأْنَفَ الْوُضُوءَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2100

Hazrat Wakee' said that I asked Hazrat Sufian about this, so he said that he would wash his feet. I said, "Even if any of its parts remain dry?" He said, "Yes, even if any of its parts remain dry." Hazrat Wakee' said that this is our religion too.

حضرت وکیع کہتے ہیں کہ میں نے اس بارے میں حضرت سفیان سے سوال کیا تو انھوں نے فرمایا کہ وہ اپنے پاؤں دھوئے گا۔ میں نے کہا خواہ اس کا کوئی عضو خشک ہوجائے ؟ فرمایا ہاں، خواہ اس کا کوئی عضو خشک ہوجائے۔ حضرت وکیع کہتے ہیں کہ ہمارا بھی یہی مذہب ہے۔

Hazrat Waqee kehte hain ke maine is baare mein Hazrat Sufyan se sawal kiya to unhon ne farmaya ke woh apne paon dhoye ga. Maine kaha khwah is ka koi uzv khushk ho jaaye? Farmaya haan, khwah is ka koi uzv khushk ho jaaye. Hazrat Waqee kehte hain ke hamara bhi yahi mazhab hai.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : سَأَلْتُ سُفْيَانَ ، عَنْ ذَلِكَ ، فَقَالَ : « يَغْسِلُ قَدَمَيْهِ »، قُلْتُ : وَإِنْ جَفَّ وُضُوءُهُ ، قَالَ : « وَإِنْ جَفَّ الْوُضُوءُ » قَالَ : وَكَذَلِكَ نَقُولُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2101

Hazrat Mujahid narrates that Hazrat Jabir and Hazrat Shabi considered it undesirable to write Bismillah (بسم اللہ الرحمن الرحیم) in a state of Janabat (ritual impurity after sexual discharge).

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ حضرت جابر اور حضرت شعبی اس بات کو مکروہ خیال فرماتے تھے کہ جنبی بِسْمِ اللہِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ لکھے۔

Hazrat Mujahid farmate hain ke Hazrat Jabir aur Hazrat Shabi is baat ko makruh khayal farmate the ke junubi Bismillah hir Rehman nir Raheem likhe.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : نَا سُفْيَانُ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، وَعَنْ جَابِرٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، « أَنَّهُمَا كَرِهَا أَنْ يَكْتُبَ الْجُنُبُ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2102

Hazrat Ibrahim states that the predecessors did not consider it appropriate for a person to write without ablution.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ اسلاف اس بات کو درست نہیں سمجھتے تھے کہ آدمی بغیر وضو کے خط لکھے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke aslaaf is baat ko durust nahi samajhte the ke aadmi baghair wuzu ke khat likhe.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، قَالَ : حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « كَانُوا لَا يَرَوْنَ بَأْسًا أَنْ يَكْتُبَ الرَّجُلُ الرِّسَالَةَ وَهُوَ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 2103

Hazrat Abu Hazil said that the predecessors used to remember Allah in every state except Janabat (state of impurity after intercourse).

حضرت ابو ہذیل فرماتے ہیں کہ اسلاف سوائے جنابت کے ہر حال میں اللہ کا ذکر کیا کرتے تھے۔

Hazrat Abu Hazil farmate hain ke Aslaf siwae junubat ke har haal mein Allah ka zikr kya karte thay.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ أَبِي سِنَانٍ ضِرَارِ بْنِ مُرَّةَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْهُذَيْلِ الْعَنْزِيِّ ، قَالَ : « كَانُوا يَذْكُرُونَ اللَّهَ عَلَى كُلِّ حَالٍ إِلَّا الْجَنَابَةِ »