10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ


Regarding a man who commits suicide, and the women who die from childbirth out of wedlock, should they be prayed over

‌فِي الرَّجُلِ يَقْتُلُ نَفْسَهُ، وَالنُّفَسَاءُ مِنَ الزِّنَا هَلْ يُصَلَّى عَلَيْهِمْ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11859

Hazrat Abu Zubair narrates that I asked Hazrat Jabir, if a woman dies in the state of postnatal bleeding, which was due to a sin, will her funeral prayer be offered? He replied, offer the funeral prayer of every such person who professes لاَ إلَہَ إِلاَّ اللَّہُ (There is no God but Allah).

حضرت ابو زبیر فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت جابر سے سوال کیا کہ کوئی عورت اس نفاس میں مرجائے جو گناہ کی وجہ سے تھا کیا اس کی نماز جنازہ ادا کی جائے گی ؟ آپ نے فرمایا ہر وہ شخص جو لاَ إلَہَ إِلاَّ اللَّہُ کا اقرار کرتا ہے اس کی نماز جنازہ پڑھو۔

Hazrat Abu Zubair farmate hain keh maine Hazrat Jabir se sawal kiya keh koi aurat us nifas mein mar jaye jo gunah ki wajah se tha kya uski namaz janaza ada ki jayegi? Aap ne farmaya har woh shakhs jo La ilaha illallah ka iqrar karta hai uski namaz janaza padho.

حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ ، عَنْ جَابِرٍ ، قَالَ : سَأَلْتُهُ عَنِ الْمَرْأَةِ تَمُوتُ فِي نِفَاسِهَا مِنَ الْفُجُورِ أَيُصَلَّى عَلَيْهَا ؟ فَقَالَ : " صَلِّ عَلَى مَنْ قَالَ : لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11860

It is narrated from Hazrat Abu Al-Numan that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) offered the funeral prayer of an illegitimate child and his mother who had died in the state of postpartum bleeding.

حضرت ابو النعمان سے مروی ہے کہ حضور اقدس (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے ولد زنا اور اس کی ماں کی نماز جنازہ ادا فرمائی جو حالت نفاس میں فوت ہوئی تھی۔

Hazrat Abu Alnuman se marvi hai ki Huzoor Aqdas (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne walad zina aur uski maan ki namaz janaza ada farmaai jo halat nifas mein فوت ہوئی تھی۔

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ يَحْيَى ، عَنِ النُّعْمَانِ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ ﷺ « صَلَّى عَلَى وَلَدِ الزِّنَاءِ ، وَعَلَى أَمَةٍ مَاتَتْ فِي نِفَاسِهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11861

Hazrat Abu Ghalib narrates that I asked Hazrat Abu Umama, if a person dies after drinking alcohol, will his funeral prayer be offered? You said: Yes, maybe he recited La ilaha illallah while lying on his deathbed, so he may be forgiven.

حضرت ابو غالب فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابو امامہ سے دریافت کیا کوئی شخص شراب پی کر فوت ہوجائے کیا اس کی نماز جنازہ ادا کیا جائے گی ؟ آپ نے فرمایا : ہاں شاید اس نے بستر پر لیٹے ہوئے لاَ إلَہَ إِلاَّ اللَّہُ پڑھا ہو اس کی وجہ سے اس کی مغفرت ہوجائے۔

Hazrat Abu Ghalib farmate hain keh maine Hazrat Abu Umama se daryaft kiya koi shakhs sharaab pee kar faut hojae kya us ki namaz janaza ada ki jae gi? Aap ne farmaya: Haan shayad us ne bistar par lete hue La ilaha illallah parha ho us ki wajah se us ki magfirat hojae.

حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ أَبِي هِلَالٍ ، عَنْ أَبِي غَالِبٍ ، قَالَ : قُلْتُ لِأَبِي أُمَامَةَ الرَّجُلُ يَشْرَبُ الْخَمْرَ فَيَمُوتُ أَيُصَلَّى عَلَيْهِ ؟ قَالَ : " نَعَمْ ، لَعَلَّهُ اضْطَجَعَ عَلَى فِرَاشِهِ مَرَّةً فَقَالَ : لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ فَغُفِرَ لَهُ بِهَا "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11862

Prophet Abraham said that the funeral prayer will be offered for a person who commits suicide, or a woman who dies in the state of Nifas, which was due to fornication, or for a person who dies while drinking alcohol.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ جو شخص خود کشی کرے، یا عورت حالت نفاس میں مرجائے جو نفاس زنا کی وجہ سے آیا تھا، یا کوئی شخص شراب پیتے ہوئے مرجائے ان سب کی نماز جنازہ ادا کی جائے گی۔

Hazrat Ibrahim farmate hain ke jo shakhs khudkushi kare, ya aurat halat nifas mein mar jaye jo nifas zina ki waja se aya tha, ya koi shakhs sharab peete hue mar jaye in sab ki namaz janaza ada ki jayegi.

حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ حَمَّادٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، قَالَ : « يُصَلَّى عَلَى الَّذِي قَتَلَ نَفْسَهُ ، وَعَلَى النُّفَسَاءِ مِنَ الزِّنَا ، وَعَلَى الَّذِي يَمُوتُ مَرِيضًا مِنَ الْخَمْرِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11863

Hazrat Zubayr bin Awam narrated: Hazrat Abu Wa'il led the funeral prayer of a woman. I said, "This woman was known for evil." He replied, "I have offered the funeral prayer of the one who used to pray facing the Qibla (meaning she was a Muslim)."

حضرت زبرقان السراج فرماتے ہیں کہ حضرت ابو وائل نے ایک عورت کی نماز جنازہ پڑھائی، میں نے کہا یہ عورت تو برائی کی طرف منسوب تھی، آپ نے فرمایا میں نے اس کی نماز جنازہ ادا کی ہے جو قبلہ کی طرف رخ کر کے نماز پڑھتی تھی (مسلمان تھی) ۔

Hazrat Zarqan As Siraj farmate hain ki Hazrat Abu Vail ne ek aurat ki namaz janaza parhai, maine kaha yeh aurat to burai ki taraf mansoob thi, aap ne farmaya maine is ki namaz janaza ada ki hai jo qibla ki taraf rukh kar ke namaz parhti thi (Musalman thi).

حَدَّثَنَا مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِيَةَ ، عَنِ الزِّبْرِقَانِ السَّرَّاجِ ، قَالَ : صَلَّى أَبُو وَائِلٍ عَلَى امْرَأَةٍ مَاتَتْ فَقُلْتُ لَهُ : إِنَّهَا تُرْهِقُ فَقَالَ : « إِنَّ نَبِيَّ اللَّهِ ﷺ صَلَّى عَلَى مَنْ صَلَّى إِلَى الْقِبْلَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11864

Hazrat Ata' says: 'Attend the funeral of anyone who prays facing your Qibla (no matter who they are)'.

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ جو آپ کے قبلہ کی طرف رخ کر کے نماز پڑھے (وہ جیسا بھی ہو) اس کے جنازے میں شرکت کی جائے گی۔

Hazrat Ataa farmate hain keh jo apke qibla ki taraf rukh karke namaz parhe woh jaisa bhi ho uske janaze mein shirkat ki jayegi

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنْ عُثْمَانَ الْأَسْوَدَ ، عَنْ عَطَاءٍ ، قَالَ : « صَلِّ عَلَى مَنْ صَلَّى إِلَى الْقِبْلَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11865

Hazrat Ibn Sireen said that I do not know of any scholar or follower who has abandoned the funeral prayer of the people of Qibla considering it a sin.

حضرت ابن سیرین فرماتے ہیں کہ مجھے نہیں معلوم کہ اہل علم اور تابعین میں سے کسی نے اھل قبلہ کی نماز جنازہ ترک کی ہو گناہ گار سمجھتے ہوئے۔

Hazrat Ibn Sireen farmate hain keh mujhe nahin maloom keh ahle ilm aur tabayeen mein se kisi ne ahle qibla ki namaz janaza tark ki ho gunahgaar samjhte hue.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، قَالَ : « مَا أَعْلَمُ أَنَّ أَحَدًا مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنَ الصَّحَابَةِ ، وَلَا التَّابِعِينَ تَرَكَ الصَّلَاةَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَهْلِ الْقِبْلَةِ تَأَثُّمًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11866

Hazrat Asim narrates that I asked Hazrat Hassan, "My neighbor has passed away, can I attend his funeral?" You said, "Did he used to go out with the Muslims?" I said, "No." You said, "You go to his funeral, action is more important than opinion."

حضرت عاصم فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حسن سے دریافت کیا میرا خارجی پڑوسی فوت ہوگیا ہے کیا میں اس کے جنازے میں شریک ہوسکتا ہوں ؟ آپ نے فرمایا کیا وہ مسلمانوں کے خروج کیا کرتا تھا ؟ میں نے عرض کیا کہ نہیں، آپ نے فرمایا : تم اس کے جنازے پر جاؤ، عمل رائے سے زیادہ اہم ہے۔

Hazrat Asim farmate hain ke maine Hazrat Hasan se daryaft kiya mera kharji padosi foot hogaya hai kya main uske janaze mein sharik hosakta hun? Aap ne farmaya kya wo muslimon ke khurooj karta tha? Maine arz kiya ke nahi, aap ne farmaya: tum uske janaze par jao, amal rai se zyada ahm hai.

حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ عَاصِمٍ ، قَالَ : قُلْتُ لِلْحَسَنِ : إِنَّ لِي جَارًا مِنَ الْخَوَارِجِ مَاتَ أَشْهَدُ جِنَازَتَهُ ؟ قَالَ : « أَخَرَجَ عَلَى الْمُسْلِمِينَ ؟» قَالَ : قُلْتُ : لَا ، قَالَ : « فَاشْهَدْ جِنَازَتَهُ ، فَإِنَّ الْعَمَلَ أَمْلَكُ بِهِ مِنَ الرَّأْيِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11867

It is narrated on the authority of Hadrat Jabir bin Samurah that a person from among the Companions of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was wounded, which caused him great pain. So he reached for the edge of his sword and killed himself with its fruit. So the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not offer his funeral prayer. Hadrat Abu Ja'far says that I have left his funeral prayer to gain etiquette from him.

حضرت جابر بن سمرہ سے مروی ہے کہ اصحاب رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) میں سے ایک شخص کو زخم لگا جس سے اس کو بہت تکلیف ہوئی، تو وہ پہنچا اپنی تلوار کے کنارے کی طرف اور اس کے پھل سے اپنے آپ کو قتل کردیا تو حضور اکرم (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے اس کی نماز جنازہ ادا نہیں فرمائی۔ حضرت ابو جعفر فرماتے ہیں کہ میں نے اس کی نماز جنازہ ان سے ادب حاصل کرنے کے لیے چھوڑی۔

Hazrat Jabir bin Samra se marvi hai ki Ashab Rasul (Sallallahu Alaihi Wasallam) mein se aik shakhs ko zakhm laga jis se usko bahut takleef hui, tou woh pohancha apni talwar ke kinare ki taraf aur uske phal se apne aap ko qatal kar diya tou Huzoor Akram (Sallallahu Alaihi Wasallam) ne uski namaz janaza ada nahi farmai. Hazrat Abu Jaffar farmate hain ki maine uski namaz janaza unse adab hasil karne ke liye chori.

حَدَّثَنَا شَرِيكٌ عَنْ سِمَاكٍ ، عَنْ جَابِرِ بْنِ سَمُرَةَ ، « أَنَّ رَجُلًا مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ أَصَابَتْهُ جِرَاحَةٌ ، فَامْتَدَّتْ بِهِ فَدَبَّ إِلَى قُرْتٍ لَهُ فِي سَيْفِهِ ، فَأَخَذَ مِشْقَصًا ، فَقَتَلَ بِهِ نَفْسَهُ فَلَمْ يُصَلِّ عَلَيْهِ النَّبِيُّ ﷺ » وَذَكَرَ شَرِيكٌ ، عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ، قَالَ : « إِنَّمَا أَدَعُ الصَّلَاةَ عَلَيْهِ أَدَبًا لَهُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11868

Hazrat Umar Farooq narrates that I asked Hazrat Ibrahim Nakha'i that a person has committed suicide, will his funeral prayer be offered? You said yes, the funeral prayer is Sunnah.

حضرت عمران فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابراہیم نخعی سے دریافت کیا کہ ایک شخص نے خود کشی کرلی ہے کیا اس کی نماز جنازہ ادا کی جائے گی ؟ آپ نے فرمایا ہاں، نماز جنازہ تو سنت ہے۔

Hazrat Imran farmate hain ke maine Hazrat Ibrahim Nakh'ee se دریافت kia ke ek shakhs ne khudkushi karli hai kya uski namaz janaza ada ki jaye gi? Aap ne farmaya haan, namaz janaza to sunnat hai.

حَدَّثَنَا مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِيَةَ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنْ عِمْرَانَ ، قَالَ : سَأَلْتُ إِبْرَاهِيمَ النَّخَعِيَّ عَنْ إِنْسَانٍ قَتَلَ نَفْسَهُ أَيُصَلَّى عَلَيْهِ ؟ قَالَ : « نَعَمْ ، إِنَّمَا الصَّلَاةُ سُنَّةٌ »