10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ


Regarding sudden death and what was mentioned about it

‌فِي مَوْتِ الْفُجَاءَةِ، وَمَا ذُكِرَ فِيهِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12004

Hazrat Shabi said that by the proximity of the hour is meant sudden death.

حضرت شعبی فرماتے ہیں کہ اقتراب الساعۃ سے مراد اچانک آنے والی موت ہے۔

Hazrat Shabi farmate hain ke iqtiraabus sa'at se murad achanak aane wali maut hai.

حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحِيمِ بْنُ سُلَيْمَانَ ، عَنْ مُجَالِدٍ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، قَالَ : « كَانَ يُقَالُ اقْتِرَابُ السَّاعَةِ مَوْتُ الْفُجَاءَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12005

Hazrat Abdullah narrates that sudden and unexpected death is a relief for a believer and a punishment for a disbeliever.

حضرت عبداللہ فرماتے ہیں کہ اچانک اور غیر متوقع آنے والی موت مؤمن کیلئے راحت ہے اور کافر کیلئے سزا۔

Hazrat Abdullah farmate hain keh achanak aur ghair mutwazza aane wali maut momin ke liye rahat hai aur kafir ke liye saza.

حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنِ الزُّبَيْرِ بْنِ عَدِيٍّ ، عَنْ بَعْضِ ، أَصْحَابِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ : « مَوْتُ الْفُجَاءَةِ رَاحَةٌ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ ، وَأَسَفٌ عَلَى الْكُفَّارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12006

Hazrat Tamim bin Salama narrates that a person among us suddenly passed away, so one of the companions of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said that he was taken up in a state of anger. I mentioned this to Hazrat Ibrahim, and it was very rare that we would mention a hadith to Hazrat Ibrahim, but he would have it memorized. He said: The Companions disliked being taken up suddenly (death) just as a usurper is taken up suddenly.

حضرت تمیم بن سلمہ فرماتے ہیں کہ ہم میں سے ایک شخص اچانک فوت ہوگیا تو آنحضرت (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے اصحاب میں سے ایک شخص نے کہا غصہ کی حالت میں اٹھایا گیا ہے، میں نے اس کا ذکر حضرت ابراہیم سے کیا اور بہت کم ایسا ہوتا تھا کہ ہم حضرت ابراہیم سے کوئی حدیث ذکر کرتے مگر ان کے پاس اس کو پالیتے، آپ نے فرمایا : صحابہ کرام ناپسند کرتے تھے اچانک اٹھائے جانے کو (موت کو) جس طرح غصب کرنے والا اچانک اٹھا لیا جاتا ہے۔

Hazrat Tamim bin Salma farmate hain ki hum mein se aik shakhs achanak foot hogaya to anhazrat (Sallallahu Alaihi Wasallam) ke ashab mein se aik shakhs ne kaha ghusse ki halat mein uthaya gaya hai, maine iska zikr Hazrat Ibrahim se kiya aur bahut kam aisa hota tha ki hum Hazrat Ibrahim se koi hadees zikr karte magar unke paas isko palte, aap ne farmaya: Sahaba karam napasand karte the achanak uthaye jaane ko (mout ko) jis tarah ghasib karne wala achanak utha liya jata hai.

حَدَّثَنَا ابْنُ نُمَيْرٍ ، حَدَّثَنَا مَالِكٌ ، عَنْ رَجُلٍ ، مِنْ مِغْوَلٍ ، عَنْ طَلْحَةَ ، عَنْ تَمِيمِ بْنِ سَلَمَةَ ، قَالَ : مَاتَ مِنَّا رَجُلٌ بَغْتَةً ، فَقَالَ أَصْحَابُ النَّبِيِّ ﷺ : أَخْذَةَ غَضَبٍ فَذَكَرْتُهُ لِإِبْرَاهِيمَ وَقَلَّ مَا كُنَّا نَذْكُرُ لِإِبْرَاهِيمَ حَدِيثًا ، إِلَّا وَجَدْنَا عِنْدَهُ فِيهِ فَقَالَ : « كَانُوا يَكْرَهُونَ أَخْذَةً كَأَخْذَةِ الْأَسَفِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12007

Hazrat Abdullah and Hazrat Aisha said that sudden death is a source of peace for a believer and a source of regret and sorrow for a disbeliever.

حضرت عبداللہ اور حضرت عائشہ فرماتے ہیں کہ اچانک آنے والی موت مؤمن کے لیے باعث راحت اور کافر کے لیے باعث حسرت و افسوس ہے۔

Hazrat Abdullah aur Hazrat Ayesha farmate hain keh achanak aane wali maut momin ke liye baais rahat aur kafir ke liye baais hasrat o afsos hai.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ آدَمَ ، حَدَّثَنَا أَبُو شِهَابٍ ، عَنِ الْأَعْمَشِ ، عَنْ زُبَيْدٍ ، عَنْ أَبِي الْأَحْوَصِ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، وَعَائِشَةَ ، قَالَا : « مَوْتُ الْفُجَاءَةِ رَأْفَةٌ بِالْمُؤْمِنِ ، وَأَسَفٌ عَلَى الْفَاجِرِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12008

Hazrat Mujahid says that sudden death is one of the signs of the Day of Judgment.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ اچانک آنے والی موت قیامت کی نشانیوں میں سے ہے۔

Hazrat Mujahid farmate hain keh achanak aane wali maut qayamat ki nishaniyon mein se hai

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بِشْرٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ مُجَاهِدَ بْنَ أَبِي رَاشِدٍ ، قَالَ : قَالَ مُجَاهِدٌ : « مِنْ أَشْرَاطِ السَّاعَةِ مَوْتُ الْبِدَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12009

Hazrat Mansoor said that Hazrat Ibrahim did not like sudden death.

حضرت منصور فرماتے ہیں کہ حضرت ابراہیم اچانک آنے والی موت کو ناپسند کرتے تھے۔

Hazrat Mansoor farmate hain ke Hazrat Ibrahim achanak aane wali maut ko napasand karte thay.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، « أَنَّهُ كَرِهَ مَوْتُ الْفُجَاءَةِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 12010

Hazrat Ubaid bin Khalid narrates from one of the companions that sudden death is like the snatching of a usurper.

حضرت عبید بن خالد صحابہ میں سے کسی سے روایت کرتے ہیں کہ اچانک آنے والی موت غاصب کے لینے کی طرح ہے۔

Hazrat Ubaid bin Khalid Sahaba mein se kisi se riwayat karte hain ke achanak aane wali maut ghasib ke lene ki tarah hai.

حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ تَمِيمِ بْنِ سَلَمَةَ ، عَنْ عُبَيْدِ بْنِ خَالِدٍ ، عَنْ رَجُلٍ ، مِنْ أَصْحَابِ مُحَمَّدٍ ﷺ ، فِي مَوْتِ الْفُجَاءَةِ قَالَ : « أَخْذَةُ أَسَفٍ »