10.
Book of Funerals
١٠-
كِتَابُ الْجَنَائِزِ


Who disliked musk in the perfume

‌مَنْ كَانَ يَكْرَهُ الْمِسْكَ فِي الْحَنُوطِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11039

It is narrated on the authority of Hazrat Ibn Mughaffal that Hazrat Umar instructed, "Do not apply musk to me as a fragrance."

حضرت ابن مغفل سے مروی ہے کہ حضرت عمر ارشاد فرماتے ہیں مجھے مشک بطور خوشبو تم نہ لگانا۔

Hazrat Ibn Mughaffal se marvi hai ke Hazrat Umar irshad farmate hain mujhe mushk ba tour khushbu tum na lagana.

حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ حَجَّاجٍ ، عَنْ فُضَيْلٍ ، عَنِ ابْنِ مُغَفَّلٍ ، قَالَ : قَالَ عُمَرُ : « لَا تُحَنِّطُونِي بِمِسْكٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11040

Hazrat Sufyan bin Asim narrates that I went to Hazrat Umar bin Abdul Aziz while he was instructing his servant woman, I think, that you would be asked by me to prepare the perfume to be used after my death, so do not include musk in it.

حضرت سفیان بن عاصم فرماتے ہیں کہ میں حضرت عمر بن عبد العزیز کے پاس حاضر ہوا آپ اپنی خادمہ سے فرما رہے تھے، میرا خیال ہے کہ تو میرے مرنے کے بعد میت کو لگانی والی خوشبو تیار کرنے کا مطالبہ تجھ سے ہوگا تو اس میں مشک شامل نہ کرنا۔

Hazrat Sufyan bin Asim farmate hain keh main Hazrat Umar bin Abdul Aziz ke pass hazir hua aap apni khadima se farma rahe the, mera khayal hai keh tu mere marne ke baad mait ko lagane wali khushbu taiyar karne ka mutalba tujh se hoga to us mein mushk shamil na karna.

حَدَّثَنَا حَاتِمُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ سُفْيَانَ بْنِ عَاصِمٍ ، قَالَ : شَهِدْتُ عُمَرَ بْنَ عَبْدِ الْعَزِيزِ ، قَالَ لِأَمَةٍ لَهُ : « إِنِّي لَأَرَاكِ تَمْتَسِكِينَ حِنَاطِي ، فَلَا تَجْعَلِينَ فِيهِ مِسْكًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11041

Hazrat Ata' says that there is no harm in applying amber to the deceased. He says that it is like glue (syrup), and he considers musk to be disliked for both the living and the dead, and he says that it is dead.

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ میت کو عنبر لگانے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ فرماتے ہیں کہ یہ تو گوند (شیرے) کی مانند ہے، اور مشک کو زندہ اور میت دونوں کیلئے ناپسند سمجھتے ہیں اور فرماتے ہیں وہ تو مردہ ہے۔

Hazrat Ata فرماتے ہیں کہ میت کو عنبر لگانے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ فرماتے ہیں کہ یہ تو گوند (شیرے) کی مانند ہے، اور مشک کو زندہ اور میت دونوں کیلئے ناپسند سمجھتے ہیں اور فرماتے ہیں وہ تو مردہ ہے۔

حَدَّثَنَا أَبُو خَالِدٍ الْأَحْمَرُ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، أَنَّهُ قَالَ : « لَا بَأْسَ بِالْعَنْبَرِ فِي الْحَنُوطِ »، وَقَالَ : « إِنَّمَا هُوَ صَمْغَةٌ »، وَكَرِهَ الْمِسْكَ لِلْحَيِّ وَالْمَيِّتِ ، وَقَالَ : « هُوَ مَيْتَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11042

Hazrat Mujahid disliked applying musk to the deceased.

حضرت مجاہد میت کو مشک لگانے کو ناپسند فرماتے ہیں۔

Hazrat Mujahid mait ko mushk lagane ko napasand farmate hain.

حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ مُجَاهِدٍ ، أَنَّهُ « كَرِهَ الْمِسْكَ لِلْمَيِّتِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11043

Hazrat Hassan disliked musk fragrance for both the living and the dead. He said that Muslims dislike it, saying that it is for the dead.

حضرت حسن مشک خوشبو زندہ اور میت دونوں کیلئے ناپسند فرماتے ہیں اور فرماتے ہیں مسلمان تو اس کو ناپسند کرتے ہیں اور کہتے ہیں یہ تو مردہ ہے۔

Hazrat Hassan mushk khushbu zinda aur mayyat dono ke liye napasand farmate hain aur farmate hain musalman to is ko napasand karte hain aur kehte hain ye to murda hai.

حَدَّثَنَا سَهْلُ بْنُ يُوسُفَ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُ الْمِسْكَ لِلْحَيِّ وَالْمَيِّتِ ، وَيَقُولُ : " كَانَ الْمُسْلِمُونَ يَكْرَهُونَهُ ، وَيَقُولُونَ : هُوَ مَيْتَةٌ "

Musannaf Ibn Abi Shaybah 11044

Hazrat Zahak (ضحاک) disliked applying musk to the dead.

حضرت ضحاک میت کو مشک لگانے کو ناپسند فرماتے ہیں۔

Hazrat Dahak mayyat ko mushk lagane ko napasand farmate hain.

حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ الْيَمَانِ ، وَوَكِيعٌ ، عَنْ ابْنِ أَبِي رَوَّادٍ ، عَنْ الضَّحَّاكِ ، أَنَّهُ " كَرِهَ الْمِسْكَ فِي الْحَنُوطِ