Regarding the verse: 'Whoever undertakes Hajj therein' (Al-Baqarah: 197)
قَوْلُهُ تَعَالَى: ﴿فَمَنْ فَرَضَ فِيهِنَّ الْحَجَّ﴾ [
Musannaf Ibn Abi Shaybah 13641
Hazrat Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) said regarding the verse {Whoever intends to perform Hajj therein}, that it refers to Talbiyah.
حضرت ابن عباس اللہ پاک کے ارشاد { فَمَنْ فَرَضَ فِیْھِنَّ الْحَجَّ } کے متعلق فرماتے ہیں کہ اس سے تلبیہ مراد ہے۔
Hazrat Ibn Abbas Allah Pak ke irshad { Fa man fariza fee hin nal hajja } ke mutaliq farmate hain ke is se talbiyah murad hai.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا شَرِيكٌ عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ : ﴿ فَمَنْ فَرَضَ فِيهِنَّ الْحَجَّ ﴾ [ البقرة : ١٩٧ ] قَالَ : « التَّلْبِيَةُ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 13642
Hazrat Dahak said that by this, Ihram is intended.
حضرت ضحاک فرماتے ہیں کہ اس سے احرام مراد ہے۔
Hazrat Dahak farmate hain ke is se ehram muraad hai
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ حُسَيْنِ بْنِ عَقِيلٍ ، عَنِ الضَّحَاكِ قَالَ : « الْإِحْرَامُ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 13643
Hazrat Ata says that the person who ties the ihram of Hajj in it (that is, the Haram).
حضرت عطاء فرماتے ہیں کہ جو شخص اس میں حج کا احرام باندھے (وہ مراد ہے) ۔
Hazrat Ata farmate hain ke jo shakhs is mein Hajj ka ehraam bandhe (wo muraad hai)
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنْ عَطَاءَ : ﴿ فَمَنْ فَرَضَ فِيهِنَّ الْحَجَّ ﴾ [ البقرة : ١٩٧ ] قَالَ : « مَنْ أَهَلَّ فِيهِنَّ بِالْحَجِّ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 13644
Hazrat Ata' states that 'al-farḍ' means 'seeking response'.
حضرت عطائ فرماتے ہیں الفرض سے مراد تلبیہ ہے۔
Hazrat Ata فرماتے ہیں فرض سے مراد talbiyah hai
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ ، عَنِ الْعَلَاءِ بْنِ الْمُسَيِّبِ ، عَنْ عَطَاءَ قَالَ : « الْفَرْضُ التَّلْبِيَةُ »
Musannaf Ibn Abi Shaybah 13645
Hazrat Imam Zuhri states that seeking knowledge is an obligation like Hajj.
حضرت امام زہری فرماتے ہیں کہ تلبیہ حج کا فریضہ ہے۔
Hazrat Imam Zahri farmate hain ke talbiyah Hajj ka farz hai.
أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مَعْنُ بْنُ عِيسَى ، عَنِ ابْنِ أَبِي ذِئْبٍ ، عَنِ الزُّهْرَيِّ قَالَ : « الْإِهْلَالُ فَرِيضَةُ الْحَجِّ »