12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Concerning separating between Tawaf and Sa'i

‌فِي التَّفْرِيقِ بَيْنَ الطَّوَافِ وَالسَّعْيِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13922

Hazrat Qasim came to Makkah Mukarramah and performed Tawaf, then you went back and rested for a while (Qailulah), then when evening came you went and performed Sa'ee between Safa and Marwah.

حضرت قاسم مکہ مکرمہ تشریف لائے اور آپ نے طواف کیا پھر آپ واپس چلے گئے اور کچھ دیر آرام کیا (قیلولہ) پھر جب شام ہوئی تو آپ چلے اور صفا ومروہ کی سعی کی۔

Hazrat Qasim Makkah Mukarrama tashreef laaye aur aap ne tawaf kya phir aap wapas chale gaye aur kuch der araam kya (qayloola) phir jab sham hui to aap chale aur Safa o Marwa ki saee ki.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ ، عَنْ أَبِيهِ ، « أَنَّهُ كَانَ يَقْدَمُ مَكَّةَ فَيَطُوفُ ، ثُمَّ يَرْجِعُ فَيُقِيلُ ، فَإِذَا كَانَ بِالْعَشِيِّ رَاحَ ، فَطَافَ بَيْنَ الصَّفَا ، وَالْمَرْوَةِ » حَدَّثَنَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13923

It is narrated from Hazrat Qasim in the same way.

حضرت قاسم سے اسی طرح مروی ہے۔

Hazrat Qasim se isi tarah marvi hai

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ ، مِثْلَهُ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13924

Hazrat Mujahid (may Allah have mercy on him) said that there is no harm in delaying the sa'i of Safa and Marwah until a cooler time after performing Tawaf.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ کوئی حرج نہیں ہے کہ طواف کرنے کے بعد صفا ومروہ کی سعی کو ٹھنڈے وقت تک موخر کیا جائے۔

Hazrat Mujahid farmate hain keh koi haraj nahin hai keh tawaf karne ke baad Safa o Marwa ki sa'i ko thhande waqt tak moakhir kya jaye.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ زَيْدٍ ، عَنْ أَيُّوبَ ، عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ : « لَا بَأْسَ إِذَا طَافَ أَنْ يُؤَخِّرَ السَّعْيَ حَتَّى يُبْرِدَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13925

Hazrat Ishaq narrates that Hazrat Saeed bin Jubair came to us in Makkah Mukarramah and you performed seven rounds of Tawaf, then offered two rak'ahs, then you delayed the endeavor of Safa and Marwah until evening.

حضرت اسحاق فرماتے ہیں کہ حضرت سعید بن جبیر ہمارے پاس مکہ مکرمہ تشریف لائے اور آپ نے طواف کے سات چکر لگائے پھر دو رکعتیں ادا کیں، پھر آپ نے صفا ومروہ کی سعی کو شام تک موخر کردیا۔

Hazrat Ishaq farmate hain keh Hazrat Saeed bin Jubair humare pass Makkah Mukarramah tashreef laaye aur aap ne tawaaf ke saat chakkar lagaye phir do rakkattain ada keen, phir aap ne Safa o Marwa ki saee ko sham tak mokhar kar diya.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنْ مِسْعَرٍ قَالَ : أَخْبَرَنِي إِسْحَاقُ ، مَوْلًى لِقُرَيْشٍ قَالَ : قَدِمَ عَلَيْنَا سَعِيدُ بْنُ جُبَيْرٍ « فَطَافَ بِالْبَيْتِ سَبْعًا ، وَصَلَّى رَكْعَتَيْنِ ، ثُمَّ أَخَّرَ السَّعْيَ بَيْنَ الصَّفَا ، وَالْمَرْوَةِ إِلَى الْعِشَاءِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 13926

Hazrat Hassan disliked differentiating between Tawaf and Sa'i.

حضرت حسن طواف اور سعی کے درمیان تفریق کرنے کو ناپسند سمجھتے تھے۔

Hazrat Hassan tawaaf aur sai ke darmiyan tafreeq karne ko napasand samajhte thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ عَمْرٍو ، عَنِ الْحَسَنِ ، « أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يُفَرِّقَ ، بَيْنَ الطَّوَافِ وَالسَّعْيِ »