12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Concerning jewelry and adornment for the woman in Ihram

‌فِي الْحُلِيِّ لِلْمُحْرِمَةِ وَالزِّينَةِ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14209

It was mentioned to Hazrat Aisha that your nieces dislike wearing jewelry while in the state of Ihram, to which you swore that they should wear all the jewelry.

حضرت عائشہ سے عرض کیا گیا کہ آپ کی بھتیجیاں احرام کی حالت میں زیور پہننے کو ناپسند کرتی ہیں، آپ نے ان کو قسم دی کہ وہ تمام زیور استعمال کریں۔

Hazrat Ayesha se arz kiya gaya keh aap ki bhateejiyan ehram ki halat mein zewar pehenne ko napasand karti hain, aap ne un ko qasam di keh woh tamam zewar istemaal karen.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَفْصٌ ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مُسْلِمٍ ، عَنْ صَفِيَّةَ ابْنَةِ شَيْبَةَ ، أَنَّهَا سَأَلَتْ وَقِيلَ لَهَا : « إِنَّ بَعْضَ بَنَاتِ أَخِيكِ يَكْرَهْنَ أَنْ يَلْبَسْنَ حُلِيَّهُنَّ وَهُنَّ مُحْرِمَاتٌ ، فَأَقْسَمَتْ عَلَيْهَا لَتَلْبَسِنَّ عَلَيْهَا كُلِّهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14210

The wife and daughters of Hazrat Abdullah bin Umar used to wear jewelry during the state of Ihram.

حضرت عبداللہ بن عمر کی اہلیہ اور بیٹیاں حالت احرام میں زیور استعمال کرتی تھیں۔

Hazrat Abdullah bin Umar ki ahlia aur betiyan halat ehram mein zewar istemal karti thin.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، عَنْ نَافِعٍ ، « أَنَّ نِسَاءَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ وَبَنَاتِهِ كُنَّ يَلْبَسْنَ الْحُلِيَّ وَهُنَّ مُحْرِمَاتٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14211

Prophet Muhammad said that the companions disliked the idea of women not wearing jewelry, regardless of whether they were in the state of Ihram or not.

حضرت محمد فرماتے ہیں کہ صحابہ کرام عورت کا احرام یا غیر احرام کی حالت میں زیور استعمال نہ کرنے کو ناپسند خیال کرتے تھے۔

Hazrat Muhammad farmate hain keh Sahaba kiram aurat ka ehraam ya ghair ehraam ki halat mein zewar istemal na karne ko napasand khayaal karte thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَزْهَرُ السَّمَّانُ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ ، عَنْ مُحَمَّدٍ قَالَ : « كَانُوا يَكْرَهُونَ التَّعَطُّرَ لِلْمَرْأَةِ فِي الْحِلِّ وَالْإِحْرَامِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14212

Hazrat Saeed Al-Zubaydi narrates: I asked Hazrat Saeed bin Jubayr, "Can a woman use perfume and jewelry in the state of Ihram?" He replied, "If she can use them without Ihram, then why can't she wear them in the state of Ihram?"

حضرت سعید الزبیدی فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت سعید بن جبیر سے دریافت کیا کہ کیا عورت حالت احرام میں ریشم اور زیور استعمال کرسکتی ہے ؟ آپ نے فرمایا کہ اگر وہ بغیر احرام کے استعمال کرسکتی ہے تو حالت احرام میں کیوں نہیں پہن سکتی۔

Hazrat Saeed Alzubaydi farmate hain keh maine Hazrat Saeed bin Jubair se daryaft kiya keh kya aurat halat ehram mein resham aur zewar istemal karsakti hai? Aap ne farmaya keh agar wo baghair ehram ke istemal karsakti hai to halat ehram mein kyun nahin pehen sakti.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا الرَّازِي ، عَنْ سَعِيدٍ الزُّبَيْدِيِّ ، قَالَ : سَأَلَتْ سَعِيدَ بْنَ جُبَيْرٍ ، عَنِ الْحُلِيِّ وَالْحَرِيرِ ، لِلْمُحْرِمَةِ تَلْبَسُهُ ؟ قَالَ : « إِنْ كَانَتْ تَلْبَسُهُ وَهِيَ حَلَالٌ فَتَلْبَسُهُ وَهِيَ مُحْرِمَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14213

Hazrat Hassan was asked which ornament a woman in Ihram can keep visible. He replied, "A ring."

حضرت حسن سے دریافت کیا گیا کہ احرام والی عورت اپنا کونسا زیور ظاہر کرے ؟ آپ نے فرمایا انگوٹھی۔

Hazrat Hassan se daryaft kya gaya keh ehram wali aurat apna konsa zewar zahir kare? Aap ne farmaya anguthi.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنِ الْحَسَنِ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنْ الْمُحْرِمَةِ مَا تُظْهِرُ مِنَ الْحُلِيِّ ؟ قَالَ : « الْخَاتَمُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14214

Hazrat Ibrahim said that women in ihram should wear jewelry that doesn't make noise and they should keep it covered.

حضرت ابراھیم فرماتے ہیں کہ احرام والی عورت وہ زیور استعمال کرے گی جس کی آواز نہ ہو اور اس کو پوشیدہ رکھے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh ehram wali aurat wo zewar istemal kare gi jis ki aawaz na ho aur us ko poshida rakhe.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « تَلْبَسُ الْمُحْرِمَةُ الْحُلِيَّ الْخَفِيَّ وَتُوَارِيهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14215

Hazrat Aswad and Hazrat Alqama narrated that a woman in Ihram can use all those things (jewelry, etc.) that she used to use without Ihram (jewelry), silk, etc.

حضرت اسود اور حضرت علقمہ ارشاد فرماتے ہیں کہ محرمہ عورت وہ تمام چیزیں (زیور وغیرہ) استعمال کرسکتی ہے جو وہ بغیر احرام کے استعمال کرتی ہے (زیور) وریشم وغیرہ۔

Hazrat Aswad aur Hazrat Alqama irshad farmate hain ke muharram aurat wo tamam cheezen zewar waghaira istemaal karsakti hai jo wo baghair ehram ke istemaal karti hai zewar resham waghaira

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ شَرِيكٍ ، عَنْ أَبِي إِسْحَاقَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ ، عَنِ الْأَسْوَدِ ، وَعَلْقَمَةَ قَالَا : « تَلْبَسُ الْمُحْرِمَةُ مَا كَانَتْ تَلْبَسُ ، وَهِيَ مُحِلَّةٌ مِنْ خَزِّهَا وَقَزِّهَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14216

It was asked from Hazrat Ibn al-Aswad, what jewelry should a woman in Ihram wear? He said, the jewelry that she used to wear before entering the state of Ihram.

حضرت ابن الاسود سے دریافت کیا گیا کہ احرام والی عورت کونسا زیور استعمال کرے ؟ آپ نے فرمایا جو زیور وہ بغیر احرام والی حالت میں استعمال کرتی رہے۔

Hazrat Ibne Aswad se daryaft kiya gaya keh ehram wali aurat konsa zewar istemaal kare? Aap ne farmaya jo zewar woh baghair ehram wali halat mein istemaal karti rahe.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا الْفَضْلُ بْنُ دُكَيْنٍ ، عَنْ مَالِكِ بْنِ مِغْوَلٍ قَالَ : سَأَلْتُ ابْنَ الْأَسْوَدِ تَلْبَسُ الْمُحْرِمَةُ مِنَ الْحُلِيِّ ؟ فَقَالَ : « مَا كَانَتْ تَلْبَسُ ، وَهِيَ مُحِلَّةٌ »