12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Concerning the declaration, who said: It is only at Arafah

‌فِي التَّعْرِيفِ مَنْ قَالَ: لَيْسَ إِلَّا بِعَرَفَةَ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14266

Hazrat Hasan says that Hazrat Ibn Abbas preferred the remembrance and invocation of Allah in the first ten days of Muharram.

حضرت حسن فرماتے ہیں کہ سب سے پہلے بصرہ میں ذکر و اذکار حضرت ابن عباس نے اختیار فرمایا۔

Hazrat Hassan farmate hain keh sab se pehle Basra mein zikr o azkar Hazrat Ibn Abbas ne ikhtiyar farmaya.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنِ الْحَسَنِ قَالَ : « أَوَّلُ مَنْ عَرَّفَ بِالْبَصْرَةِ ابْنُ عَبَّاسٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14267

Hazrat Musa bin Abu Aisha narrates that I saw Hazrat Umar bin Haris on the 9th of Zil Hajj, he was giving a sermon and people were gathered around him.

حضرت موسیٰ بن ابو عائشہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عمرو بن حریث کو نو ذوالحجہ کو دیکھا کہ وہ خطبہ دے رہے ہیں اور لوگ ان کے پاس جمع ہیں۔

Hazrat Musa bin Abu Ayesha farmate hain ke maine Hazrat Amr bin Haris ko nau Zulhijjah ko dekha ke wo khutba de rahe hain aur log unke pass jama hain.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنْ مُوسَى بْنِ أَبِي عَائِشَةَ قَالَ : « رَأَيْتُ عَمْرَو بْنَ حُرَيْثٍ يَخْطُبُ يَوْمَ عَرَفَةَ وَقَدِ اجْتَمَعَ النَّاسُ إِلَيْهِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14268

Hazrat Al-A'mash narrates that I saw Hazrat Abu Wa'il and his companions sitting on the day of Arafat (9th of Dhul-Hijjah). They were engaged in casual conversation just like they would on any other day.

حضرت الاعمش فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت ابو وائل اور ان کے ساتھیوں کو دیکھا کہ وہ نو ذوالحجہ کے دن بیٹھے ہوئے ہیں، اور وہ اسی طرح آپس میں محو گفتگو ہیں جس طرح باقی دنوں میں ہوتے تھے۔

Hazrat ul Aamesh farmate hain ke maine Hazrat Abu Wael aur un ke sathiyon ko dekha ke woh nau Zulhaj ke din baithe hue hain, aur woh isi tarah aapas mein mehfooz guftgu hain jis tarah baqi dino mein hote thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ سُفْيَانَ ، عَنِ الْأَعْمَشِ قَالَ : رَأَيْتُ أَبَا وَائِلٍ وَأَصْحَابَنَا « يَجْلِسُونَ يَوْمَ عَرَفَةَ فَيَتَحَدَّثُونَ كَمَا يَتَحَدَّثُونَ فِي سَائِرِ الْأَيَّامِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14269

It was seen about Sayyidina Sa'eed ibn al-Musayyib (ra) that in the late afternoon of the Day of Arafah, he would lean against the place where the Imam stands with his back towards it, facing the west, until sunset.

حضرت سعید بن المسیب کو یوم عرفہ کی سہ پہر دیکھا کہ انھوں نے پشت کے ساتھ امام کے کھڑے ہونے والی جگہ سے ٹیک لگائی ہوئی اور شام کی طرف رخ کیا ہوا ہے یہاں تک کہ سورج غروب ہوگیا۔

Hazrat Saeed bin al-Musayyab ko Yaum e Arafah ki se pehar dekha keh unhon ne pusht ke sath Imam ke kharay honay wali jaga se tek lagayi hui aur sham ki taraf rukh kiya hua hai yahan tak keh sooraj ghuroob hogaya.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا حَاتِمُ بْنُ إِسْمَاعِيلَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ حَرْمَلَةَ ، « أَنَّهُ رَأَى سَعِيدَ بْنُ الْمُسَيِّبِ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ مُسْنِدًا ظَهْرَهُ إِلَى الْمَقْصُورَةِ ، وَيَسْتَقْبِلُ الشَّامَ حَتَّى تَغْرُبَ الشَّمْسُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14270

Hazrat Abdullah bin Abu Bakr reported: The Prophet (ﷺ) said, "On the afternoon of the 9th of Dhul-Hijjah (Day of `Arafah), none but those who had been there before would present themselves in the mosque." (Sahih Muslim 2008b)

حضرت عبد الرحمن بن ابو بکرہ نے فرمایا کہ نویں ذوالحجہ کی سہ پہر صرف وہی لوگ جامع مسجد میں حاضر ہوں جو اس سے پہلے بھی آیا کرتے تھے۔

Hazrat Abdul Rahman bin Abu Bakrah ne farmaya keh nauwein Zulhijja ki seh pehar sirf wohi log jameh masjid mein hazir hon jo iss se pehle bhi aaya karte thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ الْمَهْدِيِّ ، عَنْ أَبِي عَوَانَةَ ، عَنْ يُونُسَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي بَكْرَةَ قَالَ : « مَا كَانَ يَشْهَدُ الْمَسْجِدَ الْجَامِعَ عَشِيَّةً إِلَّا مَنْ كَانَ يَشْهَدُهُ قَبْلَ ذَلِكَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14271

Hazrat Ibn Aun narrates that people asked Hazrat Muhammad about visiting the mosque on the afternoon of the day of Arafah. You said that I do not see any problem in this, he was visiting his house and he was talking in the same way in this afternoon as he used to do in the rest of the days.

حضرت ابن عون فرماتے ہیں کہ حضرت محمد سے یوم عرفہ کی سہ پہر مسجد میں آنے کے متعلق لوگوں نے دریافت کیا ؟ آپ نے فرمایا کہ میں اس میں کوئی حرج نہیں سمجھتا، وہ اپنے گھر پر تشریف فرما تھے اور وہ اس سہ پہر میں اسی طرح گفتگو کر رہے تھے جس طرح باقی دنوں میں کیا کرتے تھے۔

Hazrat Ibn Aun farmate hain ke Hazrat Muhammad se Yaum e Arafa ki seh pehar masjid mein aane ke mutalliq logon ne puchha? Aap ne farmaya ke mein is mein koi harj nahin samjhta, woh apne ghar par tashreef farma the aur woh is seh pehar mein isi tarah guftugu kar rahe the jis tarah baqi dinon mein karte the.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ ، عَنِ ابْنِ عَوْنٍ قَالَ : كَانُوا يَسْأَلُونَ مُحَمَّدًا عَنْ إِتْيَانِ الْمَسْجِدِ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ فَيَقُولُ : « لَا أَعْلَمُ بِهِ بَأْسًا ، فَكَانَ يَقْعُدُ فِي مَنْزِلِهِ فَكَانَ حَدِيثُهُ فِي تِلْكَ الْعَشِيَّةِ حَدِيثَهُ فِي سَائِرِ الْأَيَّامِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14272

It was asked from Hazrat Hukm and Hazrat Hammad about the gathering of people in Arafah in the afternoon, both of you said: This is an innovation (bid'ah).

حضرت حکم اور حضرت حماد سے عرفہ کی سہ پہر جمع ہونے کے متعلق دریافت کیا گیا ؟ آپ دونوں حضرات نے فرمایا یہ بدعت ہے۔

Hazrat Hukam aur Hazrat Hamad se Arafah ki se pehar jama hone ke mutalliq daryaft kiya gaya? Aap dono hazrat ne farmaya yeh bidat hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ مَهْدِيٍّ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، وَحَمَّادٍ قَالَ : سَأَلْتُهُمَا عَنِ الِاجْتِمَاعِ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ ، فَقَالَا : « مُحْدَثٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14273

Hazrat Ibrahim (Abraham) states that Zikr (remembrance of God) and Azkaar (plural of Zikr) will only be performed in Makkah.

حضرت ابراہیم فرماتے ہیں کہ ذکر و اذکار صرف مکہ میں ہی ہوگا۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh zikar o azkar sirf Makkah mein hi hoga.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ مُغِيرَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ ، أَنَّهُ سُئِلَ عَنِ التَّعْرِيفِ فَقَالَ : « إِنَّمَا التَّعْرِيفُ بِمَكَّةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14274

Hazrat Ibrahim states that on the day of Arafat, there will be remembrance and invocation and gathering in Makkah.

حضرت ابراھیم فرماتے ہیں کہ یوم عرفہ کو ذکر و اذکار اور جمع مکہ میں ہوجائے گا۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh youm arafa ko zikar o azkar aur jama Makkah mein hojaye ga.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ بُكَيْرِ بْنِ عَامِرٍ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « الْمُعَرَّفُ بِمَكَّةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14275

Hazrat Zabeeda says that we used to do Zikr and Azkar only in our mosques on the day of Arafah.

حضرت زبید فرماتے ہیں کہ ہم لوگ صرف اپنی مسجدوں میں ہی یوم عرفہ میں ذکر و اذکار کرتے تھے۔

Hazrat Zabeed farmate hain ke hum log sirf apni masjidon mein hi Youm-e-Arafah mein zikr o azkar karte thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ زُبَيْدٍ قَالَ : « مَا كُنَّا نُعَرِّفُ إِلَّا فِي مَسَاجِدِنَا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14276

Hazrat Ibn-e-Hanfia says that the zikr and azkar on the day of Arafah will be done only in Makkah Mukarramah.

حضرت ابن الحنفیہ فرماتے ہیں کہ یوم عرفہ میں ذکرو اذکار صرف مکہ مکرمہ میں ہی کیا جائے گا۔

Hazrat Ibne Hanfia farmate hain keh Youm e Arafa mein zikr o azkar sirf Makkah Mukarrama mein hi kiya jaye ga.

وَكِيعٌ عَنْ إِسْمَاعِيلَ الْأَزْرَقِ ، عَنْ أَبِي عُمَرَ ، عَنِ ابْنِ الْحَنَفِيَّةِ قَالَ : « إِنَّمَا الْمُعَرَّفُ بِمَكَّةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14277

Hazrat Ibrahim says that surely He is the Truth and the One Who is rightfully worshipped, whom the people have confined to their homes on the day of Arafah.

حضرت ابراھیم فرماتے ہیں کہ بیشک وہ حق اور سچ ہے جو یوم عرفہ میں لوگوں نے اپنے گھروں میں لازم کیا ہے۔

Hazrat Ibrahim farmate hain keh beshak woh haq aur sach hai jo Youm e Arafah mein logon ne apne gharon mein laazim kiya hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ قَالَ : حَدَّثَنَا شَرِيكٌ ، عَنْ حُسَيْنِ بْنِ عَلِيٍّ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ الْحُرِّ ، عَنْ طَلْحَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ : « إِنَّ أَحَقَّ مَا لَزِمَتِ الرِّجَالُ بُيُوتَهَا يَوْمَ عَرَفَةَ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14278

It is narrated on the authority of Hazrat Muhammad bin Sirin that "We saw the time of Ziyad and we people did not use to deny the third part of the day of Arafat, that is, out of the remaining three parts."

حضرت محمد بن سیرین سے مروی ہے کہ ہم نے زیاد کا زمانہ دیکھا اور ہم لوگ باقی سہ پہروں میں سے یوم عرفہ کی سہ پہر کا انکار نہیں کرتے تھے۔

Hazrat Muhammad bin Sirin se marvi hai ki hum ne ziada ka zamana dekha aur hum log baqi sah pehron mein se Youm e Arafah ki sah pehr ka inkar nahin karte thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُعَاذُ بْنُ مُعَاذٍ ، عَنْ سَوَّارٍ قَالَ : حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ سِيرِينَ قَالَ : « لَقَدْ رَأَيْتُنَا زَمَانَ زِيَادٍ وَمَا نُنْكِرُ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ مِنْ سَائِرِ الْعَشِيَّاتِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14279

Hazrat Amir and Hazrat Hakam state that it is a Bid'ah (innovation in religion) to recite Zikr and Azkar and to gather on the day of Arafah.

حضرت عامر اور حضرت حکم فرماتے ہیں کہ یوم عرفہ میں ذکرو اذکار کرنا اور اجتماع کرنا بدعت ہے۔

Hazrat Amir aur Hazrat Hukam farmate hain ke yom arafa mein zikr o azkar karna aur ijtama karna bidat hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ إِسْرَائِيلَ ، عَنْ جَابِرٍ ، عَنْ عَامِرٍ وَالْحَكَمِ قَالَا : « الْمُعَرَّفُ بِدْعَةٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14280

Hazrat Hassan and Hazrat Ibn Sirin did not use to present in the mosque in the afternoon.

حضرت حسن اور حضرت ابن سیرین عرفہ کی سہ پہر میں مسجد میں حاضر نہ ہوا کرتے تھے۔

Hazrat Hassan aur Hazrat Ibn Sireen rehmatullah alaihe ki seh pehar mein masjid mein hazir na hua karte thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ ، عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِهِ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَابْنِ سِيرِينَ ، « أَنَّهُمَا كَانَا لَا يَشْهَدَانِ الْمَسْجِدَ عَشِيَّةَ عَرَفَةَ »