12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Who disliked performing Tawaf of the Ka'bah except while in a state of purity

‌مَنْ كَرِهَ أَنْ يَطُوفَ بِالْبَيْتِ إِلَّا وَهُوَ طَاهِرٌ

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14349

Hazrat Ata, Hazrat Taus and Hazrat Mujahid state that one should never perform Tawaf without Wudu (ablution).

حضرت عطائ، حضرت طاؤس اور حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ بےوضو طواف ہرگز مت کرے۔

Hazrat Ata, Hazrat Taus aur Hazrat Mujahid farmate hain ke bewuzu tawaf hargiz mat kare.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو الْأَحْوَصِ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ عَطَاءٍ ، وَطَاوُسٍ ، وَمُجَاهِدٍ قَالُوا : « لَا تَطُفْ بِالْبَيْتِ إِلَّا وَأَنْتَ عَلَى وُضُوءٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14350

Hazrat Ibn Umar (R.A) never performed any act of Hajj without ablution.

حضرت ابن عمر بغیر وضو کے حج کا کوئی فعل ادا نہ فرماتے۔

Hazrat Ibn Umar baghair wuzu ke Hajj ka koi fail ada na farmate.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا أَبُو مُعَاوِيَةَ ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ « أَنَّهُ كَانَ لَا يَقْضِي شَيْئًا مِنَ الْمَنَاسِكِ إِلَّا وَهُوَ مُتَوَضِّئٌ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14351

Hazrat Ata and Hazrat Hassan used to dislike performing Tawaf without ablution.

حضرت عطائ اور حضرت حسن بغیر وضو طواف کرنے کو ناپسند کیا کرتے تھے۔

Hazrat Ata aur Hazrat Hassan baghair wuzu tawaaf karne ko napasand kya karte thay.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا ابْنُ مُبَارَكٍ ، عَنِ الرَّبِيعِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، وَالْحَسَنِ ، « أَنَّهُمَا كَرِهَا أَنْ يَطُوفَ ، الرَّجُلُ عَلَى غَيْرِ طَهَارَةٍ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14352

Hazrat Sha'bi narrates: I asked Hazrat Hukm, Hazrat Hammad, Hazrat Mansoor, and Hazrat Sulaiman if a person can perform Tawaf without Wudu. All of you said that there is no harm in it.

حضرت شعبہ فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت حکم، حضرت حماد اور حضرت منصور اور حضرت سلیمان سے دریافت کیا کہ بغیر وضو آدمی طواف کرسکتا ہے ؟ آپ سب حضرات نے فرمایا کہ اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔

Hazrat Shubah farmate hain keh maine Hazrat Hukum, Hazrat Hammad aur Hazrat Mansoor aur Hazrat Sulaiman se دریافت kia keh baghair wuzu aadmi tawaaf karsakta hai? Aap sab hazrat ne farmaya keh isme koi harj nahi hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ ، عَنْ شُعْبَةَ قَالَ : سَأَلْتُ حَمَّادًا ، وَمَنْصُورًا ، وَسُلَيْمَانَ ، عَنْ الرَّجُلِ يَطُوفُ بِالْبَيْتِ عَلَى غَيْرِ طَهَارَةٍ ، « فَلَمْ يَرَوْا بِهِ بَأْسًا »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 14353

Hazrat Hassan and Hazrat Ibn Sirin did not consider it objectionable to perform Sa'i between Safa and Marwah without ablution, but they preferred to do it with ablution.

حضرت حسن اور حضرت ابن سیرین صفا ومروہ کی سعی بغیر وضو کے کرنے میں کوئی حرج نہ سمجھتے تھے، لیکن باوضو ہو کر کرنا ان کے نزدیک زیادہ پسندیدہ تھا۔

Hazrat Hassan aur Hazrat Ibn Sireen Safa o Marwa ki say baghair wuzu ke karne mein koi harj na samajhte thay, lekin ba-wuzu ho kar karna un ke nazdeek zyada pasandida tha.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ ، عَنْ هِشَامٍ ، عَنِ الْحَسَنِ ، وَابْنِ سِيرِينَ « أَنَّهُمَا لَمْ يَرَيَا بَأْسًا أَنْ يَطُوفَ الرَّجُلُ بَيْنَ الصَّفَا وَالْمَرْوَةِ عَلَى غَيْرِ وُضُوءٍ ، وَكَانَ الْوُضُوءُ أَحَبُّ إِلَيْهِمَا »