12.
Book of Hajj
١٢-
كِتَابُ الْحَجِّ


Regarding His saying: 'Then let them complete their prescribed duties'

‌فِي قَوْلِهِ تَعَالَى: ﴿لِيَقْضُوا تَفَثَهُمْ﴾ [

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15668

Hazrat Mujahid says that the meaning of Halq is to shave the mustache, cut the nails and remove the hair of the armpits.

حضرت مجاہد فرماتے ہیں کہ حلق کروانا ‘ مونچھیں کاٹنا ‘ ناخن کاٹنا اور بغلوں کے بال کاٹنا مراد ہے۔

Hazrat Mujahid farmate hain ki halq karwana moonchhen katna nakhun katna aur baghlon ke baal katna murad hai

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ الْأَسْوَدِ ، عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ : « الْحَلْقُ وَأَخْذٌ مِنَ الشَّوَارِبِ وَتَقْلِيمُ الْأَظْفَارِ ، وَنَتْفُ الْإِبْطِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15669

Hazrat Muhammad bin Ka'b al-Qurazi states that Prophet Muhammad (PBUH) would get his head shaved, armpit hair removed, mustache trimmed, and nails clipped after the Hajj pilgrimage.

حضرت محمد بن کعب القرظی فرماتے ہیں کہ محرم حلال ہونے کے بعد حلق کروائے گا، بغلوں کے بال کاٹے گا، مونچھیں کاٹے گا اور ناخن کاٹے گا۔

Hazrat Muhammad bin Kab al-Qurazi farmate hain ki muhrim halal hone ke bad halq karwaye ga, baghlon ke bal kate ga, monchhen kate ga aur nakhun kate ga.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا الْعُكْلِيُّ ، عَنْ مُوسَى بْنِ عُقْبَةَ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ كَعْبٍ الْقُرَظِيِّ قَالَ : « التَّفَثُ حَلْقُ الْعَانَةِ ، وَنَتْفُ الْإِبْطِ ، وَأَخْذٌ مِنَ الشَّارِبِ ، وَتَقْلِيمُ الْأَظْفَارِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15670

Hazrat Ata' said that shaving the head, sacrificing an animal, clipping the nails and performing the Hajj rituals.

حضرت عطائ فرماتے ہیں کہ حلق کروانا، قربانی ذبح کرنا، ناخن کاٹنا اور مناسک حج ادا کرنا۔

Hazrat Ataa farmate hain keh halq karwana, qurbani zibah karna, nakhun katna aur manasik Hajj ada karna.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ عَطَاءٍ قَالَ : « الْحَلْقُ وَالذَّبْحُ وَتَقْلِيمُ الْأَظْفَارِ ، وَمَنَاسِكُ الْحَجِّ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15671

Hazrat Ibn Umar says that whoever has the rituals of Hajj upon him, he is desired (by Allah).

حضرت ابن عمر فرماتے ہیں کہ جو اس کے ذمہ مناسک حج ہیں وہ مراد ہیں۔

Hazrat Ibn Umar farmate hain keh jo uske zimme manasik Hajj hain woh murad hain.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا أَبُو خَالِدٍ ، عَنْ أَشْعَثَ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ قَالَ : « مَا عَلَيْهِمْ فِي الْمَنَاسِكِ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15672

Hazrat Ukrama says that it is meant to cut hair and nails.

حضرت عکرمہ فرماتے ہیں کہ بال اور ناخن کاٹنا مراد ہے۔

Hazrat Akrma farmate hain ke baal aur nakhun katna murad hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ خَالِدٍ ، عَنْ عِكْرِمَةَ قَالَ : « الشَّعْرُ وَالظُّفُرُ »

Musannaf Ibn Abi Shaybah 15673

Hazrat Ibn Abbas narrates that "Al-Tafth" means throwing pebbles (at Jamarat), sacrificing animals, shaving the head, shortening the hair, and trimming the mustache, nails, and pubic hair.

حضرت ابن عباس فرماتے ہیں کہ التفث سے مراد رمی، قربانی، حلق، بال چھوٹے کروانا اور مونچھیں، ناخن اور داڑھی کے بال کم کرنا ہے۔

Hazrat Ibn Abbas farmate hain keh al taffus se murad rami, qurbani, halq, baal chhote karwana aur moonchain, nakhun aur darhi ke baal kam karna hai.

أَبُو بَكْرٍ قَالَ : نا ابْنُ نُمَيْرٍ ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنْ عَطَاءٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ : « التَّفَثُ الرَّمْيُ ، وَالذَّبْحُ ، وَالْحَلْقُ ، وَالتَّقْصِيرُ ، وَالْأَخْذُ مِنَ الشَّارِبِ وَالْأَظْفَارِ وَاللِّحْيَةِ »