13.
Book of Marriage
١٣-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Who hates to combine them

‌مَنْ كَرِهَ أَنْ يَجْمَعَ بَيْنَهُمَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16424

Hazrat Ayub narrates that Hazrat Hassan was asked that if a man marries the ex-wife of a person and his daughter from another wife, what is the ruling? Hazrat Hassan declared it impermissible.

حضرت ایوب فرماتے ہیں کہ حضرت حسن سے سوال کیا گیا کہ آدمی اگر کسی شخص کی سابقہ بیوی اور اس کی ایسی بیٹی جو کسی اور بیوی سے ہو دونوں کو نکاح میں جمع کرے تو کیسا ہے ؟ انھوں نے اسے ناجائز قرار دیا۔

Hazrat Ayub farmate hain keh Hazrat Hassan se sawal kiya gaya keh aadmi agar kisi shakhs ki sabiq biwi aur uski aisi beti jo kisi aur biwi se ho donon ko nikah mein jama kare to kaisa hai? Unhon ne ise najayaz karar diya.

ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ أَيُّوبَ ، قَالَ : سُئِلَ الْحَسَنُ عَنْ الرَّجُلِ يَتَزَوَّجُ امْرَأَةَ الرَّجُلِ ، وَابْنَتَهُ « فَكَرِهَ ذَلِكَ »، يَعْنِي مِنْ غَيْرِهَا

Musannaf Ibn Abi Shaybah 16425

Hazrat Akrama considered it reprehensible for a man to marry a person's ex-wife and his daughter who was from another wife.

حضرت عکرمہ اس بات کو مکروہ قرار دیتے تھے کہ کوئی آدمی کسی شخص کی سابقہ بیوی اور اس کی ایسی بیٹی سے نکاح کرے جو اس کے علاوہ کسی اور بیوی سے ہو۔

Hazrat Akarma is baat ko makruh qarar dete thy k koi aadmi kisi shakhs ki sabiqah biwi aur us ki aisi beti se nikah kare jo us k ilawa kisi aur biwi se ho.

شَبَابَةُ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ فُضَيْلٍ ، عَنِ ابْنِ سِيرِينَ ، عَنْ عِكْرِمَةَ « أَنَّهُ كَانَ يَكْرَهُ أَنْ يَجْمَعَ الرَّجُلُ بَيْنَ الْمَرْأَةِ ، وَبَيْنَ امْرَأَةِ أَبِيهَا »